Bekijk originele versie : Homoseksualiteit binnen het geloof
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Is het letterlijk in de koran verboden of is het een interpretatie?
Shoot..
Shoot..
are you fucking kidding me or what:confused:
are you fucking kidding me or what:confused:
Wat nou, mn topic moet geloofgerelateerd zijn, dus bij deze..
samiros88
26-07-2009, 00:56
Shoot..
Alleen de sodomie is verboden, de rest niet.
Alleen de sodomie is verboden, de rest niet.
ok bedankt voor je reactie, daar kan men wat mee
skysthelimit
26-07-2009, 01:07
Alleen de sodomie is verboden, de rest niet. Dusdat. :goedzo:
En dan denk ik ook nog, het alleen verkrachten ervan. Dat interpreteer ik tenminste uit de quran.
Er staat niks over echte liefde en gevoelens tussen 2 mannen.
Tetouaniia_Sam
26-07-2009, 11:30
Kennen jullie de verhaal niet van Profeet Loeth? :moe:
Zoek verhaal op van Profeet Loeth en je vraag is beantwoord!
Tetouaniia_Sam
26-07-2009, 11:35
Aya in de Quraan.
Het verhaal van de Profeet Lot (vrede zij met hem) wordt in verscheidene soera's vermeld.
En (gedenkt) Loeth, toen hij tot zijn volk zei:"Begaan jullie gruweldaden, hoewel jullie het inzien? Waarom benaderen jullie uit begeerte mannen in plaats van vrouwen? Jullie zijn beslist een onwetend volk Maar het antwoord van zijn volk was slechts dat zij zeiden: "Verdrijft de familie van Loeth uit jullie stad: voorwaar, zij zijn mensen die zich reinigen. Toen redden Wij hem en zijn familie, behalve zijn vrouw: Wij bepaalden dat zij tot de achterblijvers behoorde En Wij deden op hen een (vulkanische) regen neerdalen: en slecht was de regen voor de gewaarschuwde".(Soerat An-naml aya 54-58).
als de daad word gedaan dan is het strafbaar ja
het is alsof je wil stelen.. dat je iets wil stelen betekent nog niet dat je strafbaar bent totdat je ook werkelijk iets steelt op dat moment word het strafbaar!
skysthelimit
26-07-2009, 11:57
Kennen jullie de verhaal niet van Profeet Loeth? :moe:
Zoek verhaal op van Profeet Loeth en je vraag is beantwoord! Het gaat over lust, niet over 2 mensen die liefde tussen elkaar voelen.
onwetend85
26-07-2009, 12:18
Het gaat over lust, niet over 2 mensen die liefde tussen elkaar voelen.
liefde is een vorm van lust.
En (gedenkt) Loeth, toen hij tot zijn volk zei:"Begaan jullie gruweldaden, hoewel jullie het inzien? Waarom benaderen jullie uit begeerte mannen in plaats van vrouwen? Jullie zijn beslist een onwetend volk Maar het antwoord van zijn volk was slechts dat zij zeiden: "Verdrijft de familie van Loeth uit jullie stad: voorwaar, zij zijn mensen die zich reinigen. Toen redden Wij hem en zijn familie, behalve zijn vrouw: Wij bepaalden dat zij tot de achterblijvers behoorde En Wij deden op hen een (vulkanische) regen neerdalen: en slecht was de regen voor de gewaarschuwde".(Soerat An-naml aya 54-58).
Jouw vrouw, waarvan jij zielsveel houd, benader je ook uit begeerte.
skysthelimit
26-07-2009, 12:19
nee hoor, is iets heel anders. Liefde en lust zijn 2 dingen.
Surrender.
26-07-2009, 12:21
liefde is een vorm van lust.
Jouw vrouw, waarvan jij zielsveel houd, benader je ook uit begeerte.
Begeerte = lust. Maar ik vind lust en liefde 2 andere dingen.
skysthelimit
26-07-2009, 12:30
Begeerte = lust. Maar ik vind lust en liefde 2 andere dingen. Ja precies!
onwetend85
26-07-2009, 12:30
nee hoor, is iets heel anders. Liefde en lust zijn 2 dingen.
Ik vind dat je ze niet los van elkaar kan zien. Liefde ontstaat uit lust, vind ik.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.