Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Weet Iemand Al Hoe Hij/Zij De Zomer Gaat Doorbrengen ?!!?

Pagina's : [1] 2 3

sweet_nadoria
16-05-2004, 19:03

Sooo hoe ziet de zomer er voor jou uit ... En wat zijn je plannen ? Ga je lekker op vakantie, of tog maar doekoe verdienen in de zomervakantie ? Hmmm voor mij ziet het er somber uit ... Het wordt voor mij La Holanda, enne ik ga werken !! Wil veel dingen doen en jah die dingen kosten geld :D Euhm voor de rest een leuke vakantie van maken, je weet tog vette uitstapjes ...

Chyhaan
16-05-2004, 19:06
Ik ga denk ik naar een van de ABC-eilanden!!! Ik moet alleen nog goed geinformeerd worden, welke het leukst is:)

sweet_nadoria
16-05-2004, 19:08
Sooo hey leuk man !! Egt leuk !! Geniet ervan joh, vooral van die mooie stranden !!

Chyhaan
16-05-2004, 19:12
TNX Ja ik heb er best zin in:)

Schatjee
16-05-2004, 19:15

Origineel gepost door sweet_nadoria Sooo hoe ziet de zomer er voor jou uit ... En wat zijn je plannen ? Ga je lekker op vakantie, of tog maar doekoe verdienen in de zomervakantie ? Hmmm voor mij ziet het er somber uit ... Het wordt voor mij La Holanda, enne ik ga werken !! Wil veel dingen doen en jah die dingen kosten geld :D Euhm voor de rest een leuke vakantie van maken, je weet tog vette uitstapjes ... Ik ga precies hetzelfde doen! gehehe heb hetnu al weer 100X gezegd :huil: en zal het ook wel weer vaker gaan zeggen tot dat de zomer voorbij is :verdriet:

sweet_nadoria
16-05-2004, 19:16
Origineel gepost door Schatjee Ik ga precies hetzelfde doen! gehehe heb hetnu al weer 100X gezegd :huil: en zal het ook wel weer vaker gaan zeggen tot dat de zomer voorbij is :verdriet: aaaaah schatjee inoeee :( Maar ik ga sekersss die Six Flags en Efteling terorriseren :D

lhouceimagirl1
16-05-2004, 19:17
ik ga in dit kut land blijven,ewa ik ga veel werken be3da wat geld sparen,ik ga me vervelen man

SoleCuoreAmore
16-05-2004, 19:19
Ik ga werken in een dokterspraktijk tot September. In Augustus ga ik tussen door nog wel twee weekjes naar Turkije, en nog een weekje naar London in Juni Inshallah. In September start mijn opleiding SCW.

Schatjee
16-05-2004, 19:20
Origineel gepost door sweet_nadoria aaaaah schatjee inoeee :( Maar ik ga sekersss die Six Flags en Efteling terorriseren :D Ik Doe Dan Lekker Met Je Mee Word een gevaarlijk zomer yekh .. :bril: Ze3ma (Was dat maar waar :huil: )

sweet_nadoria
16-05-2004, 19:22
Origineel gepost door Schatjee Ik Doe Dan Lekker Met Je Mee Word een gevaarlijk zomer yekh .. :bril: Ze3ma (Was dat maar waar :huil:) Hahahhaha wordt standaaard die ghataarlijke zomer !!!! :boogie:

Schatjee
16-05-2004, 19:24
Origineel gepost door sweet_nadoria Hahahhaha wordt standaaard die ghataarlijke zomer !!!! :boogie: :boogie: hahahahha :boogie: Maar toch zal het niet zo lauk zijn als in alhoceima mijn lauke stadje :Iluvu:

sweet_nadoria
16-05-2004, 19:27
Origineel gepost door Schatjee :boogie: hahahahha :boogie: Maar toch zal het niet zo lauk zijn als in alhoceima mijn lauke stadje :Iluvu: Ik weeet :( Maar we gaan er wel wat van maken he ;) Een top zomer Insha Allah !!! :D

Schatjee
16-05-2004, 20:01
Origineel gepost door sweet_nadoria Ik weeet :( Maar we gaan er wel wat van maken he ;) Een top zomer Insha Allah !!! :D Uhu we gaan er wat van maken Werken Werken Werken :D Daarnaast kan het wel een lauke zomer worden :D Inscha allah

sweet_nadoria
16-05-2004, 20:03
Origineel gepost door Schatjee Uhu we gaan er wat van maken Werken Werken Werken :D Daarnaast kan het wel een lauke zomer worden :D Inscha allah Wahahahahhah wallah ielaaa Jawel, wordt wel eine lauke somer :D

Schatjee
16-05-2004, 20:06

Origineel gepost door levuuuh Ik ga deze jaar richting marokko voor 8 weken en voor degene hier blijven veel succes (zal je zeker nodig hebben :D) Thanks doe mij maar lekker znoen ja :kwaad:

Pagina's : [1] 2 3