Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : AIVDer tot de islam bekeerd

Pagina's : [1] 2

antiapartheid
16-05-2004, 18:07

subhaanoulahi al3adeem.

NoisySilence
16-05-2004, 18:10
Een bron zou altijd wel handig kunnen zijn. :D

Fitrah
16-05-2004, 20:54
Hoe heet hij of zij?

Peej
16-05-2004, 21:00
Origineel gepost door Fitrah Hoe heet hij of zij? Het gaat om de heer I.N. Filtrant

Fitrah
16-05-2004, 21:03

Nu jij nog Peej....:)

Peej
16-05-2004, 21:18
Sorry Fitrah, maar het zal nooit gebeuren. Niemand zal mij bekeren. Tot geen enkel geloof.

Fitrah
16-05-2004, 21:24
Origineel gepost door Peej Sorry Fitrah, maar het zal nooit gebeuren. Niemand zal mij bekeren. Tot geen enkel geloof. Zeg nooit nooit... Moge Allah jouw ogen openen voor de waarheid...

esiyaa
16-05-2004, 21:53
Origineel gepost door Peej Sorry Fitrah, maar het zal nooit gebeuren. Niemand zal mij bekeren. Tot geen enkel geloof. Ik ken een Nederlander die eerst fel tegen ALLE geloven was, hoe hij praatte en deed enzo. Je kon eerder verwachten dat de Paus moslim zou worden dan hij, maar sob7anallah toen ik hoorde dat hij moslim is geworden, kon ik het niet geloven. Hij praktiseerd nu de islam beter dan andere mensen die ik ken. Dus je weet maar nooit. Misschien kom ik hier ooit over 5 jaar een islamitische Peej tegen :D

Peej
16-05-2004, 22:10
Nope, never. Ik heb al één geloof van me afgeschud en ik zal me niet laten verleiden tot een ander. Ik geloof het gewoon niet.

Blizzard
16-05-2004, 22:16
Origineel gepost door Peej Nope, never. Ik heb al één geloof van me afgeschud en ik zal me niet laten verleiden tot een ander. Ik geloof het gewoon niet. Alsof het mij kan schelen :confused:

OneTouch
16-05-2004, 22:33
euh...bewijs?

DaNGeRouZLy
16-05-2004, 22:38
Origineel gepost door Peej Het gaat om de heer I.N. Filtrant http://img11.imageshack.us/img11/5389/leukstethuis.JPG

lady_nl
16-05-2004, 22:43
Origineel gepost door Peej Nope, never. Ik heb al één geloof van me afgeschud en ik zal me niet laten verleiden tot een ander. Ik geloof het gewoon niet. Die ene geloof waarvan jij je hebt afgeschud is niet te vergelijken met Islam. Meschien kan je je gaan verdiepen in het Islam... En je antwoorden daar wel vinden. Je bent niet de enige die zijn antwoorden niet heeft gevonden in andere geloven- Immers is de Islam de waarheid en niet te vergelijken met andere geloven. De Bijbel en Tora en Koran komen van dezelfde God genaamd Allah. Alleen is de Koran gebaseerd op de woorden van God. Ik heb de Tora en Bijbel ook bestudeerd en kwam veel tegenstrijdigheden tegen. De Koran heeft geen tegenstrijdigheden omdat het de woorden van God zijn. Logisch natuurlijk omdat God geen fouten kan maken, mensen wel. Mocht je bewijs willen hebben over deze onderwerp kan ik het zo posten. Het is maar een tip....

Peej
17-05-2004, 07:35
Origineel gepost door lady_nl Die ene geloof waarvan jij je hebt afgeschud is niet te vergelijken met Islam. Meschien kan je je gaan verdiepen in het Islam... En je antwoorden daar wel vinden. Je bent niet de enige die zijn antwoorden niet heeft gevonden in andere geloven- Immers is de Islam de waarheid en niet te vergelijken met andere geloven. De Bijbel en Tora en Koran komen van dezelfde God genaamd Allah. Alleen is de Koran gebaseerd op de woorden van God. Ik heb de Tora en Bijbel ook bestudeerd en kwam veel tegenstrijdigheden tegen. De Koran heeft geen tegenstrijdigheden omdat het de woorden van God zijn. Logisch natuurlijk omdat God geen fouten kan maken, mensen wel. Mocht je bewijs willen hebben over deze onderwerp kan ik het zo posten. Het is maar een tip.... Komop zeg, dat ene geloof waarvan ik me heb afgeschud is de voorloper en het voorbeeld van de Koran. Lees die boeken door en kom tot de conclusie dat de Koran gewoon een slechte remake is van de bijbel. Er staan alleen een paar andere karakters in. Het is allemaal een pot nat. Als de Koran perfect was geweest waren er niet duizenden hadieths nodig geweest om uitleg te geven over die Koran. Dan had iedereen hem meteen kunnen begrijpen.

antiapartheid
17-05-2004, 21:23

Hij is niet de eerste, er zijn fundamentalisten geinfiltreert bijn de AIVD terwijlze in een kringetje lopen. :o :Iluvu: :verliefd: : ;) .

Pagina's : [1] 2