Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik snap sommig mensen egt niet

Pagina's : [1] 2

alhoceimachaima
16-05-2004, 17:47

ik snap sommig emensen niet heb een 3toerkse vriendinnen eentjuh was vrijdag jarig maa rik kon niet gaan wegens problemen en ik ging nooit eerst met marokkanen om nu hebb ik 2 schatjes van meisjes ontmoet en ik vertrouw hun nu meer enso en nu gaat ze hele tijd van die stomme dingen over die marokkaanse meisjes zeggen en als ik zeg ik ga dit weekend na hun gaan ze zeggen koop een taart en ga het vieren en dit begrijp ik egt niet :rolleyes: me ma zegt ze zijn jarloers :rolleyes: kan iemand het mij uitleggen :confused:

lhouceimagirl1
16-05-2004, 18:00
wie zegt dat?die turkse vriendin?Ik begrijp je topic niet helemaal solly

alhoceimachaima
16-05-2004, 18:06
me turkse vriendinnen kunnen nie tegen dat ik met marokkaanse meisje omgaan terwijl ik zelf marokkaan ben:confused:

Schatjee
16-05-2004, 18:07
Ze zijn gewoon Jaloers!

lhouceimagirl1
16-05-2004, 18:17

Lieverd luister, miss zijn ze bang dat je ze in de steek laat en dikke maatjes met de maroc vriendinen word!waarom ga je niet een keer samen met die turkse en marokkaanse vriendinnen en samen iets leuks doen?dan leren jou vriendinnen ook elkaar kennen, dan gaan ze ook anders over denknen denk ik. wens je veel succes meid

lhouceimagirl1
16-05-2004, 18:18
en jaloezie kan ook vaak bestaan uit onzekerheid

Chyhaan
16-05-2004, 19:04
Ik snap er ook niets van!

Lady_moi
16-05-2004, 20:07
Dacht ik ook net Origineel gepost door lhouceimagirl1 Lieverd luister, miss zijn ze bang dat je ze in de steek laat en dikke maatjes met de maroc vriendinen word !waarom ga je niet een keer samen met die turkse en marokkaanse vriendinnen en samen iets leuks doen?dan leren jou vriendinnen ook elkaar kennen, dan gaan ze ook anders over denknen denk ik. wens je veel succes meid

Kaatje
16-05-2004, 20:35
Spreek ze erop aan waarom ze zo doen !

alhoceimachaima
16-05-2004, 20:49
oke dankje wel ik heb gezegt wat hebben jullie tegen haar ze zeggen jah nix als we het vertellen breken we je hart nou ik wil weten meschien doe ik het wel verkeerd dat ik ze niet eerlijk behandeld ik zou het egt nie wten

Lady_moi
16-05-2004, 20:51
Oppassen met zulke dingen Nooit iets geloven als je het zelf nie hebt gezien :eek:

alhoceimachaima
16-05-2004, 20:57
jah i know maar het is wel allemaal flauw wat se over haar zeggen terwijl ik dat marokkaanse meisjes als me zussen beschouw en die andere zijn anders dan marokkaanse hun begrijpen me als ik zeg ik ga bidden of als ik over de islam praat de turkse kijken me aan net of ik gestoord ben ofso

Kaatje
16-05-2004, 20:58
Origineel gepost door alhoceimachaima oke dankje wel ik heb gezegt wat hebben jullie tegen haar ze zeggen jah nix als we het vertellen breken we je hart nou ik wil weten meschien doe ik het wel verkeerd dat ik ze niet eerlijk behandeld ik zou het egt nie wten Als ze niet eerlijk tegen je kunnen zijn, waar is jullie vriendschap dan op gebaseerd??

alhoceimachaima
16-05-2004, 21:03
dat weet ik zelf ook niet ze belde me net over school heel droog

kamillia83
16-05-2004, 21:42

Origineel gepost door lhouceimagirl1 Lieverd luister, miss zijn ze bang dat je ze in de steek laat en dikke maatjes met de maroc vriendinen word!waarom ga je niet een keer samen met die turkse en marokkaanse vriendinnen en samen iets leuks doen?dan leren jou vriendinnen ook elkaar kennen, dan gaan ze ook anders over denknen denk ik. wens je veel succes meid Dat is het slimst om te doen.

Pagina's : [1] 2