Bekijk originele versie : Malika Oufkir
SaraZena
13-11-2002, 22:44
ik ben op zoek naar de topic over Malika Oufkir (het ging vooral om het boek, De Gevangene) die een tijd geleden hier ergens stond.
Maar ik kan em nergens vinden :(
Kan iemand mij helpen???????
Groetjes sabrinat :zwaai:
Sorry Schat, als je het niet kan vinden dan kan het zijn dat tie gewoon foetsie weg is..
...gebeurd weleens..:)
Ja Sabrinat ik durf te zweren dat er 2 topic zijn geopend over dat onderwerp... Heb je het zoeken geprobeerd???
SaraZena
13-11-2002, 23:19
ja widad dat heb ik geprobeerd, maar hij kan niks vinden.
Maar die zoekmachine doet af en toe raar, vandaar deze oproep :(
Ja klopt soms id de zoekmachine tijdelijk niet beschikbaar omdat het te druk is.. Ik zou zeggen probeer het om 06.00 (dan weet je zeker dat het niet druk is ;))
_MaJesTeiT_
13-11-2002, 23:23
Origineel gepost door sabrinat
ik ben op zoek naar de topic over Malika Oufkir (het ging vooral om het boek, De Gevangene) die een tijd geleden hier ergens stond.
Maar ik kan em nergens vinden :(
Kan iemand mij helpen???????
Groetjes sabrinat :zwaai:
Hoi meid,
Wil je graag het boek hebben of wil je gewoon iets weten over Malika oUfkir...een kennis van me heeft die boek.
We hadden het daar nog gisteren over, maar die kennis van me woont ver weg van me...... :rolleyes:
Als je het boek zoekt, laat het me dan effe weten......
xx Saida
SaraZena
13-11-2002, 23:30
hai Saida
Ik heb het boek zelf ook.
Het leek me alleen leuk om de reacties van anderen te lezen, wat zij er nou van vonden.
Maar helaas.
Maar bij deze kunnen jullie alsnog je mening geven over het boek.
Sabrinat :zwaai:
Ik vind het een hele mooie boek!!!
Maar hadden jullie het ook bij sommige stukken van; is het daadwerkelijk gebeurt of heeft ze het een beetje verdraaid??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.