Bekijk originele versie : in shocktoestand
waarom wil iedereen zsm trouwen en kinderen krijgen...
trouwen lijkt wel een mode assecoire.
ik zie mensen die op hun 30ste al een heel leven achter zich hebben...
gescheiden zijn en dan opeens los gaan...
waarom niet gewoon eerst lekker je school afmaken...
reizen, hobbys uitoefenen enz enz
en dan aan trouwen denken...
ik zie meiden in de buurt ze denken yes ik ben 18 ik ben volwassen of yes ik ben klaar met mijn mbo ik ga trouwen
:confused:
samiros88
24-07-2009, 14:07
ik zie meiden in de buurt ze denken yes ik ben 18 ik ben volwassen of yes ik ben klaar met mijn mbo ik ga trouwen
Ze willen snel de koffer in duiken, als ze eenmaal het hebben meegemaakt denken ze was dit het. Ben ik hier voor zo snel getrouwd?
Playboy82
24-07-2009, 14:32
Ja idd je ziet het de laatste tijd steeds vaker. Meisjes gaan op jonge leeftijd trouwen en daarna meteen weer scheiden.. Ze zien trouwen niet zo serieus meer denk ik..
Trouwen zien ze als ontsnapping en als eindelijk sexen , maar als dat tegenvalt en je bent nog 21 tsjaaa dan heb je nog een lange weg te gaan
hopelijk helpt dit een beetje als een waarschuwing!
meiden geniet van je jonge leventje!!!
spirit27
24-07-2009, 21:43
beetje naief van jullie om te denken dat ze voor de sex trouwen, open je ogen en je ziet dat ze al sex hebben voordat ze getrouwd zijn!
waarom reageer je zo fel?
s_tetouania
25-07-2009, 21:14
jaa tis nu een beetje samenwonen,
hoewel ik het wel begrijp..
tijden veranderen!
complexje
25-07-2009, 21:18
Ze willen vrijheid en sex. Maar beide dingen stellen teleur, en dan zit je daar, vast aan een man voor de rest van je leven.
s_tetouania
25-07-2009, 21:26
Ze willen vrijheid en sex. Maar beide dingen stellen teleur, en dan zit je daar, vast aan een man voor de rest van je leven.
haha je kan scheiden:hadj:
DiepOngelukkig
25-07-2009, 21:47
Vroeg trouwen wordt aangeraden in de islam. Als een huwelijk op de klippen loopt heeft het niets met leeftijd te maken, maar met de persoon zelf in kwestie. Een vrouw of man kan ook wachten tot zijn/haar 30ste jaar, nadat ze beide uitgeleefd zijn en alles hebben gezien en dan er vervolgens voor kiezen om de grote stap te wagen, maar wie verzekerd hen dan wel een huwelijk till the end?
Als een huwelijk stuk gaat heeft het er heus niet mee te maken omdat je je fucking hobby's niet hebt uitgeoefend, of geen opleiding hebt afgemaakt, dat is allemaal geen garantie voor een goed huwelijk hoor. het heeft allemaal met jezelf en je partner te maken, hoe je over het huwelijk denkt, of je het serieus neemt, en niet bij 1 kleine woordenwisseling al je koffers begint in te pakken.
Mijn JONGE tante's zijn op hun 15de getrouwd..geen school afgemaakt, geen opleiding genoten, niets..en toch zijn ze nog steeds getrouwd en hebben al zelfs kinderen van 20 jaar..en super gelukkig in hen huwelijk.
en weet je waarom??? Omdat ze geduld geduld geduld en nog eens geduld hadden. Kijk alleen maar al naar onze ouders, hebben die ooit de wereld afgereisd of een rechten studie afgerond alvorens ze trouwde. Ze hadden niets alleen een portie geduld.
En daar gaat het allemaal om, dat je geduld hebt. Want geduld word beloond.
Niets gaat over een leien dakje, geluk moet je voor werken. komt niet vanzelf aanvliegen, zeker niet binnen het huwelijk.
brownie74
25-07-2009, 22:59
Vroeg trouwen wordt aangeraden in de islam. Als een huwelijk op de klippen loopt heeft het niets met leeftijd te maken, maar met de persoon zelf in kwestie. Een vrouw of man kan ook wachten tot zijn/haar 30ste jaar, nadat ze beide uitgeleefd zijn en alles hebben gezien en dan er vervolgens voor kiezen om de grote stap te wagen, maar wie verzekerd hen dan wel een huwelijk till the end?
Als een huwelijk stuk gaat heeft het er heus niet mee te maken omdat je je fucking hobby's niet hebt uitgeoefend, of geen opleiding hebt afgemaakt, dat is allemaal geen garantie voor een goed huwelijk hoor. het heeft allemaal met jezelf en je partner te maken, hoe je over het huwelijk denkt, of je het serieus neemt, en niet bij 1 kleine woordenwisseling al je koffers begint in te pakken.
Mijn JONGE tante's zijn op hun 15de getrouwd..geen school afgemaakt, geen opleiding genoten, niets..en toch zijn ze nog steeds getrouwd en hebben al zelfs kinderen van 20 jaar..en super gelukkig in hen huwelijk.
en weet je waarom??? Omdat ze geduld geduld geduld en nog eens geduld hadden. Kijk alleen maar al naar onze ouders, hebben die ooit de wereld afgereisd of een rechten studie afgerond alvorens ze trouwde. Ze hadden niets alleen een portie geduld.
En daar gaat het allemaal om, dat je geduld hebt. Want geduld word beloond.
Niets gaat over een leien dakje, geluk moet je voor werken. komt niet vanzelf aanvliegen, zeker niet binnen het huwelijk.
Wijze woorden maar iets zegt me dat je zelf niet zo geduldig bent!
DiepOngelukkig
25-07-2009, 23:00
Wijze woorden maar iets zegt me dat je zelf niet zo geduldig bent!
maar we hebben het nu niet over mij
brownie74
25-07-2009, 23:01
maar we hebben het nu niet over mij
ook waar maar dat neemt niet weg dat ik gelijk heb.
DiepOngelukkig
25-07-2009, 23:03
ook waar maar dat neemt niet weg dat ik gelijk heb.
Als je het zo graag wil weten, ik heb engelen geduld.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.