Bekijk originele versie : wie van de meiden met hijab draagt er strings
Hoi dames,
Beetje vreemde vraag maar wie van de dames met hijab draagt er strings? Ik doe dat namelijk wel maar heb ook altijd gedacht dat het niet meer dan normaal was. En ik weet dat er ook niks mis mee is. Maar een vriendin van me keek heel geschokt toen ze mijn lade opentrok om iets te pakken. Nu vraag ik me af ben ik de enige of zijn er meerdere.
Ik ben ook helemaal gek op mooie lingerie en dat is iets van mezelf en vind het mooi om het voor mezelf te dragen... is dit raar??!
Graag alleen serieuze reacties!
Classy.Lady
16-05-2004, 15:52
Waarom zou het raar zijn?
Het is iets van jou, waar je niet te koop mee loopt.
Als een string bijv. haram zou zijn, ewat zou het dan halal maken voor een meisje zonder hijab?
Het heeft denk ik gewoon te maken met vooroordelen over meisjes met hijab..;)
Meiden, ik denk dat er niets mis mee is, om een string te dragen als je een Hijaab draagt ?
Onder voorwaarde dat de string niet doorschijnt of zichtbaar is, natuurlijk.
Als jij een string wil dragen voor jezelf of voor je man, is er toch niet mis mee ?
Salam ou alaikoum
soennia83
16-05-2004, 16:12
En toch vind ik het beschamend...
Maar wie weet denk ik daar over 5 jaar anders over...
Ik zou ze niet eens durven aan te schaffen!
ahlam007
16-05-2004, 21:37
sallam dames
ik draag hijab
en ik draag strings ja..gewoon omdat het goed zit,verder ziet niemand of merkt niemand het op,just me myself and i,dus gewoon waar je lekker zin in hebt,het is niet omdat je hijab draagt dat je ineens superheilig bent..degene die zo schrikt zal er misschien zelf een dozijn hebben..
groetjes
Tjah ben ook van mening dat het gewoon moet kunnen..'t is gewoon ondergoed en zolang niemand het kan zien lijkt me dat no problem!
Miss_Wafae
16-05-2004, 23:32
Als Het Niet Zichtbaar Is Dan Moet Het Kunnen..Waarom Niet? Het Is Toch Ook Ondergoed En Als Jij Het Mooi Vindt En Jezelf Er Fijn In Voelt Moet Je Het Gewoon Dragen..;)
Het moet niet alleen niet zichtbaar zijn als iemand een hijab
draagt maar hy moet gewoon altyd niet zichtbaar zyn... :rolleyes:
Je maakt druk om dat je hijab en string draagt .
Nou ik heb anders gezien in marokko .
Wat denkt je van hijab en biertje .
Nou ik weet niet wat ik zag.
gr maro
oem_ismael
17-05-2004, 13:25
wat zou dan uit maken?? je mag toch mooie "onder"kleren voor je man dragen is juist leuk buiten ben je een rustig en niet opvallende vrouw helemaal bedekt en binnen ben je voor je man een "sexy vrouwtje" leuk toch?
RealCasawia
17-05-2004, 16:54
Is niks mis mee nu is het net alsof je aan iemand vraagt is het raar als ik een mooi versierde bh aandoe ipv een normale bh ?
Zoals hierboven al bij verschillende reacties staat het is iets voor jezelf wat je onder je kleding draagt zolang het niet te zien is, is er niks mis mee toch. Dan kan je ook zeggen over een normale onderbroek dat is zeker wel normaal als je em ziet ? :confused:
Miss_Wafae
17-05-2004, 17:33
Origineel gepost door AMARtje
ik vind t best beschamend..
kan je net zo goed een leren SM pakje dragen onder hijaab...t is hypocriet...
Als Ze Dat Onder Bedekte Kleding Draagt Dan Is Dat Toch Geen Probleem..? Bijvoorbeeld Voor Haar Echtgenoot, Als Alleen Hij het Ziet Is Er Toch Niks Mis Mee..?
BintElmagreb
17-05-2004, 19:51
Origineel gepost door oem_ismael
wat zou dan uit maken?? je mag toch mooie "onder"kleren voor je man dragen is juist leuk buiten ben je een rustig en niet opvallende vrouw helemaal bedekt en binnen ben je voor je man een "sexy vrouwtje" leuk toch?
Gevaarlijk hoor zo'n 'sexy vrouwtje'. :stout: Ik zie het helemaal voor me! :hihi:
Der is helemaal niks mis met een string en een hijaab. Als je maar niet de strepen boven kunt zien, als je een 'dikke string' aan hebt.
Zijn die strepen die je ass in 4-en verdelen mooi? Of een boxer die je zonder panty eroverheen aantrekt helemaal naar boven gaat?
Doe vooral aan wat je lekker vindt zitten en mooi vindt staan. Als ja maar voor de buitenwereld motahajiba en bedekt bent. ;)
Wassalaam.
:zwaai:
BintElmagreb
17-05-2004, 19:53
Origineel gepost door AMARtje
ik vind t best beschamend..
kan je net zo goed een leren SM pakje dragen onder hijaab...t is hypocriet...
JIj ziet er niks van! :D
oem_ismael
17-05-2004, 21:42
Origineel gepost door BintElmagreb
Gevaarlijk hoor zo'n 'sexy vrouwtje'. :stout: Ik zie het helemaal voor me! :hihi:
Der is helemaal niks mis met een string en een hijaab. Als je maar niet de strepen boven kunt zien, als je een 'dikke string' aan hebt.
Zijn die strepen die je ass in 4-en verdelen mooi? Of een boxer die je zonder panty eroverheen aantrekt helemaal naar boven gaat?
Doe vooral aan wat je lekker vindt zitten en mooi vindt staan. Als ja maar voor de buitenwereld motahajiba en bedekt bent. ;)
Wassalaam.
:zwaai:
hihih jahh toch zina :Iluvu:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.