Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Met fiat seicento van r'dam naar a'dam?

Pagina's : [1] 2

Thaaziri
23-07-2009, 21:30

Misschien een domme vraag maar kan je met een Fiat seicento van r'dam naar a'dam rijden? Ik moet iemand naar schiphol brengen maar heb nooit lange afstanden gemaakt met deze auto. Ik weet niet wat er fout kan gaan maar ben benieuwd wat jullie ervan vinden:maf2: Alvast bedankt.

chica_b0nita
23-07-2009, 21:42
Als je niks vreemds merkt aan je auto tijdens de kleine afstanden gaat het je zeker lukken meid! Ik heb ook een fiat seicento en rij elke week van rotterdam naar venlo en terug dus ik denk dat je je geen zorgen hoef te maken hoor !

Thaaziri
23-07-2009, 22:07
Als je niks vreemds merkt aan je auto tijdens de kleine afstanden gaat het je zeker lukken meid! Ik heb ook een fiat seicento en rij elke week van rotterdam naar venlo en terug dus ik denk dat je je geen zorgen hoef te maken hoor ! De auto rijdt alhamdolilah goed. Dank je wel voor je reactie! Goed om te horen dat er iemand is die ook lange afstanden maakt met een Fiat Seicento. Ik ga het gewoon doen en insha allah zal het helemaal goed komen.

Amazigh_United
24-07-2009, 00:54
:lol: je kan er zelfs mee naar marokko gek :o als fiat dit hoort komen ze vanacht nog inval bij je doen gek:o natuurlijk moet t goed komen.. tenzij t niet goed komt maar die kans is kleiner dan t feit dat ie goed komt, dus komt goed :D het is geen fiets of een rammelbak dat ie uit elkaar kan vallen..

KHALID_D911
24-07-2009, 10:17

ewa ik zou de gok niet nemen vooral als er treinen rijden v rotterdam na schiphol ma marokkanen hebben altijd veel bagage en die moet je natuurlijk meeslepen

Thaaziri
24-07-2009, 12:17
:lol: je kan er zelfs mee naar marokko gek :o als fiat dit hoort komen ze vanacht nog inval bij je doen gek:o natuurlijk moet t goed komen.. tenzij t niet goed komt maar die kans is kleiner dan t feit dat ie goed komt, dus komt goed :D het is geen fiets of een rammelbak dat ie uit elkaar kan vallen.. Haha hier moest ik wel even om lachen. Waar het mij om ging is dat het een kleine motor heeft en dat ik 2 personen en 1 koffer van 30kg meeneem. Ik denk het is zo een klein autootje dalijk gaan die schokdempers kapot ofzo:maf: Ik probeer het gewoon

Personage
24-07-2009, 12:18
Je moet autopapieren checken. Daarin staat welke steden haalbaar zijn en welke niet. Schiphol is helaas niet haalbaar vana Rdam, je kan tot Leiden rijden. Daar overstappen op trein naar Schiphol, dan terug naar Leiden en de auto pakken naar Rdam.

Thaaziri
24-07-2009, 12:20
ewa ik zou de gok niet nemen vooral als er treinen rijden v rotterdam na schiphol ma marokkanen hebben altijd veel bagage en die moet je natuurlijk meeslepen Er rijden wel treinen maar ze moet om 4 uur in de ochtend vliegen, ik kan haar niet alleen laten gaan. Weet niet eens of er dan treinen rijden:maf2:

Thaaziri
24-07-2009, 12:26
Je moet autopapieren checken. Daarin staat welke steden haalbaar zijn en welke niet. Schiphol is helaas niet haalbaar vana Rdam, je kan tot Leiden rijden. Daar overstappen op trein naar Schiphol, dan terug naar Leiden en de auto pakken naar Rdam. Ik heb de autopapieren nagekeken maar ik zie daar helemaal niks van staan... Dus het is alleen haalbaar tot Leiden?

Personage
24-07-2009, 12:34
Ik heb de autopapieren nagekeken maar ik zie daar helemaal niks van staan... Dus het is alleen haalbaar tot Leiden? :eek:

berbertje00
24-07-2009, 13:05
Ik heb de autopapieren nagekeken maar ik zie daar helemaal niks van staan... Dus het is alleen haalbaar tot Leiden? Hij houdt je voor de gek meid, je kunt er gewoon mee rijden ;)

Marokkaan_19
24-07-2009, 14:23
ewa ik zou de gok niet nemen vooral als er treinen rijden v rotterdam na schiphol ma marokkanen hebben altijd veel bagage en die moet je natuurlijk meeslepen Het is ook zo'n grote auto dat er heel veel bagage mee kan.. Het gaat om een kleine Fiatje. ;)

Amazigh_United
24-07-2009, 15:40
Haha hier moest ik wel even om lachen. Waar het mij om ging is dat het een kleine motor heeft en dat ik 2 personen en 1 koffer van 30kg meeneem. Ik denk het is zo een klein autootje dalijk gaan die schokdempers kapot ofzo:maf: Ik probeer het gewoon hahah kijk haar dan met getallen aankomen :lol: hahah 30 kg? nee sorry het had wel gekund als het 29 kilo was, tenzij 1 persoon die meegaat een voet mist :lol: haha schokdempers gaan niet in ÉÉN keer kapot.. je voelt toch op de weg of ze lekker veren of niet.. en bij drempels.. of je n soort van leegte voelt en hard dingen aan voelt komen of niet.. auto is toch gekeurd enzo? waarvoor wordt ie gekeurd a gek :maf2: je beschouwt je auto als een 45KM karretje haha

Amazigh_United
24-07-2009, 15:42
Je moet autopapieren checken. Daarin staat welke steden haalbaar zijn en welke niet. Schiphol is helaas niet haalbaar vana Rdam, je kan tot Leiden rijden. Daar overstappen op trein naar Schiphol, dan terug naar Leiden en de auto pakken naar Rdam. hahah deze klaart em

KHALID_D911
26-07-2009, 05:18

wat doet je vriendin moeilijk bestel en taxi ben je v gezeik af en die komen ng es op tijd

Pagina's : [1] 2