Bekijk originele versie : Tele 2 of Alice?
Welke van de twee raden jullie mij aan als internetprovider?
Ze hebben allebei een 20Mbit/s abonnement voor een kleine 20 euro. (Alice: 19,90 & Tele2: 19,95). Deel met mij jullie ervaringen...
Bagi1234
24-07-2009, 14:59
20euro voor 20 mbit/s :eek: ik betaal die 43euro voor 15mbit/s
Over genaaid gesproken :hihi:
ILI_Amazigh
24-07-2009, 17:05
20euro voor 20 mbit/s :eek: ik betaal die 43euro voor 15mbit/s
Ik denk dat je internet via de kabel hebt (zoals bij UPC e.d.) Hier haal je meestal gegarandeerd je topsnelheid (dus die 15mbit). Bij Tele2 en Alice internet je over de telefoonlijn ookwel ADSL of tegenwoordig zitten ze al op de ADSL2+.
Bij ADSL is het niet gegarandeerd dat je je topsnelheid haalt(in dit geval 20mbit) Hoe verder je van de centrale afwoont en hoe meer mensen ook internetten over dezelfde kabel des te lager je maximum snelheid over de lijn.
Welke van de twee raden jullie mij aan als internetprovider?
Ze hebben allebei een 20Mbit/s abonnement voor een kleine 20 euro. (Alice: 19,90 & Tele2: 19,95). Deel met mij jullie ervaringen...
Ik zou Alice aanraden aangezien je daar maandelijks kon opzeggen dus dat scheelt je vastzitten aan een jaarcontract. Maar lees de algemene voorwaarden voor de zekerheid nog even door. Wie weet of het aangepast is.
Persoonlijk zou ik kiezen voor Telfort ADSL 20Mbit voor 14,95. Zit zelf ook bij hun en klantenservice is op zich best goed. Verder nooit echt last gehad van een storing.
Zou jij er 43 euro voor neerleggen? :hihi:
ILI_Amazigh
24-07-2009, 17:10
Zou jij er 43 euro voor neerleggen? :hihi:
Volgens my heb je voor dat geldt tegenwoordig alweer over de 40mbit internet als het via de kabel gaat. Fiber internet begint al aardig op te komen dus wel een hoge prijs idd.
Ervaring met Tele2 of Alice?
ILI_Amazigh
24-07-2009, 17:23
Ervaring met Tele2 of Alice?
Mijn oom had ik toendertijd ook Alice internet aangeraden vanwege dat maandelijks kunnen opzeggen. Maar stiekem is internet in handen van grotere ISP's die gewoon verschillende merken gebruiken zoals Tele2 etc.
Als je kijkt naar prijs en kwaliteit staan ze exact gelijk want echt verschil merk je niet behalve een ander logo. Service van internetproviders is bij voorbaat al niet geweldig dus moet je ook niet te veel op letten.
Vraag me eigelijk wel af waarom je nou net tussen deze twee twijfelt. Telfort is toch echt weer 5 euro per maand goedkoper dus op jaarbasis bespaar je 60 euro! (gierige kaaskop modus) :hihi:
Met telfort heb ik slechte ervaring :hihi:
ILI_Amazigh
24-07-2009, 17:44
Met telfort heb ik slechte ervaring :hihi:
Als ik heel eerlijk moet zijn maakt het niet zoveel uit of je Alice of Tele2 neemt. Beide goede providers en tja de ene biedt misschien aantrekkelijke voorwaarden maar voor jou als klant maakt het verder echt niets uit.
Doe iene miene mutte ofzo! :hihi:
Nee ik ga eerst de ervaringen doorlezen van de mensen hier :hihi:
Pessimist_
26-07-2009, 17:24
Ik gebruik zelf Tele2, en dat is ook maandelijks opzegbaar.
Tele2 geen ervaringen maar is ook wel goed alleen een jaar contract of 2 zelfs..
Alice
Ik heb bij alice gewerkt.
ik moet zeggen het is een goede internet provider.
Alice:
Elke maand kan je opzeggen ;).
Alice zit op de lijn van BBned. ( stabiel dan KPN ).
Opzeggen etc bij alice gaat makkelijk!
Mogelijkheid om tel te nemen ( gratis bellen naar vast voor maar 29 euro per maand ).
Ik zou voor alice kiezen...
Als je nog vragen hebt over alice kan je stellen.
Ik gebruik zelf Tele2, en dat is ook maandelijks opzegbaar.
Je moet eerst een jaarcontract uitzitten, als 't goed is.
Wat voor internetabonnement heb je van Tele2?
Tele2 geen ervaringen maar is ook wel goed alleen een jaar contract of 2 zelfs..
Alice
Ik heb bij alice gewerkt.
ik moet zeggen het is een goede internet provider.
Alice:
Elke maand kan je opzeggen ;).
Alice zit op de lijn van BBned. ( stabiel dan KPN ).
Opzeggen etc bij alice gaat makkelijk!
Mogelijkheid om tel te nemen ( gratis bellen naar vast voor maar 29 euro per maand ).
Ik zou voor alice kiezen...
Als je nog vragen hebt over alice kan je stellen.
Komt 't vaak voor dat mensen die 20Mbit/s niet halen?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.