MoAlmighty
23-07-2009, 15:19
Topic: Dit jaar worden de vliegtickets ________________________________________ onwijs duur naar marokko, niet normaal meer ik vraag bij een reisburo en die vragen 736 euro. nu al kosten de tickets via internet minmaal 400 euro laat staan als de vakantie tijd nadert vorig jaar was ik voor 250 euro naar marokko met het zelfde vliegmaatschappij dat nu 400 euro vraagt Mijn antwoord: Mijn antwoord is boycotten!!!!!!!!! Marokko perst al jaren de marokkaanse toeristen af. Ze vragen enorme bedragen bij de boot, douane etc... en de mensen zijn daar zijn ook nog eens brutaal. Ze vergeten het feit dat ze het moeten hebben van toerisme.Een hotelkamer kost normaliter 10 euro en in de zomer vragen ze 80 euro. Ik snap wel dat ze in het hoogseizoen meer vragen,maar 8 x tot ? x zoveel vind ik een beetje overdreven. Ik ben oa in Egypte, Turkije en Tunesie geweest en het was allemaal betaalbaar. Ben in Turkije geweest 14 dagen voor 700 euro allincl. in de maand juni. Mensen waren vriendelijk,eten was goed en alles was tot in de puntjes geregeld. Heb een auto gehuurd voor 25 per dag,zonder (vooraf) borg te betalen. In Marokko betaal je 500 euro borg en achteraf houden ze dat in vanwege ze3ma gebreken aan de auto. IK HOU VAN ME LAND,maar als je stilstaat bij de feiten dan wil je daar niet eens zijn. Ben bang als de sitautie ongewijzigd blijft dat deze en de komede generatie's niet zo snel op vakantie zullen gaan naar Marokko. Wie herkent iets of zichzelf in het bovenstaande verhaal.........:hadj: