Bekijk originele versie : Vakantie in Nederland, wat doen jullie zoal?
intissar27
23-07-2009, 12:57
Wij ( ik en mijn man) blijven dit jaar helaas in Nederland. Weet iemand hoe je toch je vakantie hier op een leuke manier door kunt brengen? Welke plekken zijn leuk om te bezichtigen.Ook leuke plekken in Frankrijk zijn welkom. Wil een leuke vakantie hebben, dus mensen kom op met jullie ideeen. Alvast bedankt.
Groetjes Intissar....
MiKa_TaBeRsHeNt
23-07-2009, 17:39
Zat te doen hoor in kikkerland
dagje relaxen in sauna met of zonder zwembad
kanoen of waterfietsen
paardrijden
bootje huren en picknicken op het water
naar twiske Amsterdam en een dagje uitwaaien
naar scheveningen, savonds en lekker de zonsondergang bekijken
filmpje
thuis op de bank, bak popcorn en een goede enge film
wat wil je nog meer?
inderdaad luieren en vervelen:( en werken
KnapLastig
23-07-2009, 21:00
Vervelen!
MiKa_TaBeRsHeNt
26-07-2009, 16:17
Dat klinkt niet best dames
Of heeft de crisis toegeslagen en kunnen we niets anders doen dan luieren?
Alhamdoelillah het is heerlijk weer kom van die bank af en ga weg achter die pc... We zitten het hele jaar er al achter en we worden maar bleker en zieker.
Nou zat te doen en een hoop korting mocht je weg willen
Nou ik kwam ff checken wat jullie hier zoal doen, ga er zo maar were vandoor......
vergeet niet voor je het schijnt de zon niet meer!
Hoogervorst
26-07-2009, 21:25
naar scheveningen, savonds en lekker de zonsondergang bekijken ? Heel romantisch, maar wees kritisch welke strandtent je bezoekt want sommige kunnen echt geen voedsel bereiden. En als het echt warm is, krab twee keer achter je oren om met de auto naar het strand te gaan.
Maar goed, ik zeur graag.
MiKa_TaBeRsHeNt
29-07-2009, 18:29
Heel romantisch, maar wees kritisch welke strandtent je bezoekt want sommige kunnen echt geen voedsel bereiden. En als het echt warm is, krab twee keer achter je oren om met de auto naar het strand te gaan.
Maar goed, ik zeur graag.
Jah dat is ook wel zo... Maar wij marokaaanen denken meteen weer aan eten.
Wat dacht je van thuis uitgebreid koken kaarsjes aan en daarna naar scheveningen lekker wandelen en daarna een kopje koffie doen?
Tis maar hoe je er tegen aan kijkt.
CIAO!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.