Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jullie dames hebben klappen nodig zo af en toe!

Pagina's : [1] 2 3 4

praatjes
16-05-2004, 02:33

Kijk wat er zonder dat van jullie geworden is. Bij jullie thuis zijn ze gewoon te lief voor jullie, ouders nemen de verantwoordelijkheid niet! Maar ik wel, een verkeerde uitlating tegen mijn en het word jullie chiks spijtig. Gaat je zeker 4 weken jezelf niet durven vertonen op straat gegarandeerd! :stomp:

JudgmentDaY
16-05-2004, 11:19
Origineel gepost door praatjes Kijk wat er zonder dat van jullie geworden is. Bij jullie thuis zijn ze gewoon te lief voor jullie, ouders nemen de verantwoordelijkheid niet! Maar ik wel, een verkeerde uitlating tegen mijn en het word jullie chiks spijtig. Gaat je zeker 4 weken jezelf niet durven vertonen op straat gegarandeerd! :stomp: :moe:

tangawija_1985
16-05-2004, 12:04
Hahahaha grapjas... :D

Saartje20
16-05-2004, 12:05
O jee, weer één met SM en bondage fantasietjes

Saartje20
16-05-2004, 12:32

spank spank

miss_mimi
16-05-2004, 13:20
zieligerdddd...............

diesel49
16-05-2004, 13:25
Origineel gepost door praatjes Kijk wat er zonder dat van jullie geworden is. Bij jullie thuis zijn ze gewoon te lief voor jullie, ouders nemen de verantwoordelijkheid niet! Maar ik wel, een verkeerde uitlating tegen mijn en het word jullie chiks spijtig. Gaat je zeker 4 weken jezelf niet durven vertonen op straat gegarandeerd! :stomp: Volgens mij moet je die flim met Jlo zien "Enough"!! Dan durf je je eigen zusje niet meer eens te slaan. :D http://www.ruthlessreviews.com/ pics/enough.gif

tangawija_1985
16-05-2004, 13:27
Origineel gepost door diesel49 Volgens mij moet je die flim met Jlo zien "Enough"!! Dan durf je je eigen zusje niet meer eens te slaan. :D http://www.ruthlessreviews.com/ pics/enough.gif Hahahaha dat is een goeie ;) :D

Caram
16-05-2004, 14:18
ofno! :bril:

Sweetmocro1
16-05-2004, 14:57
whahahahahahahhahahaahhahahahaahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahaahahahahahhah :maf:

Koezina_prinses
16-05-2004, 14:59
Origineel gepost door praatjes Kijk wat er zonder dat van jullie geworden is. Bij jullie thuis zijn ze gewoon te lief voor jullie, ouders nemen de verantwoordelijkheid niet! Maar ik wel, een verkeerde uitlating tegen mijn en het word jullie chiks spijtig. Gaat je zeker 4 weken jezelf niet durven vertonen op straat gegarandeerd! :stomp: ik kan nie w8en :stout: :stout:

hayatoe
16-05-2004, 15:22
Origineel gepost door praatjes Kijk wat er zonder dat van jullie geworden is. Bij jullie thuis zijn ze gewoon te lief voor jullie, ouders nemen de verantwoordelijkheid niet! Maar ik wel, een verkeerde uitlating tegen mijn en het word jullie chiks spijtig. Gaat je zeker 4 weken jezelf niet durven vertonen op straat gegarandeerd! :stomp: :giechel: Tot snel dan maar he!!!! Ik zal wachten ben benieuwd of je wel een MAN van je WOORD bent!!! :zwaai:

minora
16-05-2004, 15:25
Af en toe maar

maroclady4you
16-05-2004, 15:35
Origineel gepost door praatjes Kijk wat er zonder dat van jullie geworden is. Bij jullie thuis zijn ze gewoon te lief voor jullie, ouders nemen de verantwoordelijkheid niet! Maar ik wel, een verkeerde uitlating tegen mijn en het word jullie chiks spijtig. Gaat je zeker 4 weken jezelf niet durven vertonen op straat gegarandeerd! :stomp: :vingers: De enige die klappen nodig heeft ben jij..:D Dames vinden jullie dat ook niet..?

gemariea
16-05-2004, 22:49

blablabla ik wacht op je man als je ballen hebt moet je komen wollah als je maar een schuil plaats gaat zoeken.....................groetjess GRIL POWER

Pagina's : [1] 2 3 4