Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : verhaaltje over CruslieDevil (het lelijk meisje creulladevil)

Pagina's : [1] 2 3

Elhoub_girl
16-05-2004, 01:43

Oke er was eens een heel lelijk klein meisje die zwarte tanden en een blauwe tong had..ieder jonge die haar zag rende weg. Dat lelijke meisje begon haar pubertijd in te komen dus had ze vaak tintelingen.. Maar niemand gaf haar aandacht.. nou ze gaven haar wel aandacht maar dan op een Hele LELIJKE manier.. Ze had grote geschimmelde voeten en vieze grijze, geelachtig haar. Dat meisje speelde vaak alleen in haar kamer.. Haar ouders schaamden zich verrot voor haar.. Ze at elke ochten Cruslie en ook elke avond.. Ookal ging het kauwen met moeite deed ze haar best om haar favourite maaltijd op te kunnen eten.. Ze werd ook vaak devil genoemd omdat ze er ongeloofelijk duivels uitzag.. vandaar :idee: de naam Crusliedevil (dus geen creulladevil) Op een dag kreeg het lelijk mislukte meisje een brief en daarin stond Lieve Crusliedevil Ik waardeer je iedere meer en ik vind je erg bijzonder zou je met mij willen afspreken? zo ja kom naar centraal om 9uur. Het lelijk stinkmeisje was ontzettend blij eindelijk een aanbidder.. Toen ze de jonge zag was ze gelijk verliefd.. Ze wilde ook gelijk zijn ho worden,, want het was atlijd al haar wens om er een te worden.. De jonge had met haar afgesproken om te kijken of ze een ass had zodat ze misschien voor hem zou kunnen werken.. MAAR NEE hij zij tegen haar: Jeejtje nog nooit heb ik zo'n mislukte ho gezien.. ik d8 dat je tanden al erg waren maar dit slaat alles.. Je heb geen eens een ass.. wat zijn dat voor gaten in je ****? De jonge man had een idee om een plakstik zak over haar hoofd te doen als ze voor hem ging werken maar nee zelfs dat hielp niet.. Dus het lelijke meisje ging huilend :traan: terug naar huis.. Ze deed haar pc aan en zocht een site waar ze troost kon vinden.. op marokko.nl zag ze dat er veel vorlijke meisjes waren.. ze hebben atlidj leuke topics.. en het lelijk meisje kan het alleen maar over haar mislukte carriere hebben als ho.. Zij dacht natuurlijk dat alles meisjes ho waren op marokko.nl en dat hun wel een carriere hadden,,:gniffel: Dus wat gebeurde er het Lelijk meisje werd erg woedend.. Ze zocht troost bij CP en bleef bij hem plakken zodat ze stoer leek :jeweetog: Maar helaas weer een mislukte poging al snel had iedereen door dat ze maar een mislukte mens is die naar een beetje zekerheid zoekt.. Het is een triest verhaal maar ja wat doe je eraan, er zijn veel milukte ho' valt niks aan te doen.. :maf2: Dusssssssss creullacruslie allaka bla devil het spijt me echt voor je maar cp kan jou niet helpen en wij ook niet.. dus druk op dat kruisje rechts boven en blijf weg.. en doe me niet meer na oke bedankt dat waardeer ik-- en niet te veel plakken oke.. en ook niet meer slijmen in de toekomst :zwaai:

praatjes
16-05-2004, 02:35
Maak een film van dit verhaal en ik ga dan kijken als jou grootste fan. Geef anders iets dan lees ik het wel!

CruellaDeVil
16-05-2004, 10:39
Oke er was eens een heel lelijk klein meisje die zwarte tanden en een blauwe tong had..ieder jonge die haar zag rende weg. Dat lelijke meisje begon haar pubertijd in te komen dus had ze vaak tintelingen.. Maar niemand gaf haar aandacht.. nou ze gaven haar wel aandacht maar dan op een Hele LELIJKE manier.. Ze had grote geschimmelde voeten en vieze grijze, geelachtig haar. Dat meisje speelde vaak alleen in haar kamer.. Haar ouders schaamden zich verrot voor haar.. Ze at elke ochten ho maaltijd, dat zijn resten sperma en ook elke avond.. Ook al ging het kauwen met moeite deed ze haar best om haar favourite maaltijd op te kunnen eten.. Ze werd ook vaak genoemd omdat ze er ongeloofelijk duivels uitzag.. vandaar :idee: de naam ho_girl (dus geen elhoub_girl) Op een dag kreeg het lelijk mislukte meisje een brief en daarin stond Lieve Ho_girl Ik waardeer je iedere meer en ik vind je erg bijzonder zou je met mij willen afspreken? zo ja kom naar centraal om 9uur. Het lelijk stinkmeisje was ontzettend blij eindelijk een aanbidder.. Toen ze de jonge zag was ze gelijk verliefd.. Ze wilde ook gelijk zijn ho worden,, want het was atlijd al haar wens om er een te worden.. De jonge had met haar afgesproken om te kijken of ze een ass had zodat ze misschien voor hem zou kunnen werken.. MAAR NEE hij zij tegen haar: Jeejtje nog nooit heb ik zo'n mislukte ho gezien.. ik d8 dat je tanden al erg waren maar dit slaat alles.. Je heb geen eens een ass.. wat zijn dat voor gaten in je ****? De jonge man had een idee om een plakstik zak over haar hoofd te doen als ze voor hem ging werken maar nee zelfs dat hielp niet.. Dus het lelijke meisje ging huilend :traan: terug naar huis.. Ze deed haar pc aan en zocht een site waar ze troost kon vinden.. op marokko.nl zag ze dat er veel vorlijke meisjes waren.. ze hebben atlidj leuke topics.. en het lelijk meisje kan het alleen maar over haar mislukte carriere hebben als ho.. Zij dacht natuurlijk dat alles meisjes ho waren op marokko.nl en dat hun wel een carriere hadden,,:gniffel: Dus wat gebeurde er het Lelijk meisje werd erg woedend.. Ze zocht troost bij CP en bleef bij hem plakken zodat ze stoer leek :jeweetog: Maar helaas weer een mislukte poging al snel had iedereen door dat ze maar een mislukte mens is die naar een beetje zekerheid zoekt.. Het is een triest verhaal maar ja wat doe je eraan, er zijn veel milukte ho' valt niks aan te doen.. :maf2: Dusssssssss Ho/elhoub_girl allaka bla ho het spijt me echt voor je maar cp kan jou niet helpen en wij ook niet.. dus druk op dat kruisje rechts boven en blijf weg.. en doe me niet meer na oke bedankt dat waardeer ik-- en niet te veel plakken oke.. en ook niet meer slijmen in de toekomst :zwaai:

Schatjee
16-05-2004, 11:23
:jammer: sommige mensen .....

marjam123
16-05-2004, 11:29

Origineel gepost door Schatjee :jammer: sommige mensen ..... precies ja... :jammer:

Elhoub_girl
16-05-2004, 12:09
:haha: kan je niks beters verzinnen domme ho Zie je lelijk en dom ook nog en nog steeds blijf je plakken en na apen.. magolen wijf als je iets wil doen doe het dan goed :vingers:

_SiMa_FoR_LiFe_
16-05-2004, 12:16
Ofniet :goedzo:

Lady_moi
16-05-2004, 12:18
:lol: :D Dies goe :hihi:

coalitiegenoot
16-05-2004, 12:18
triest :jammer:

miss_morgan15
16-05-2004, 12:30
hahhahah triets maar ze heeft wel groot gelijk!!!! ze aapt haar gewoon na,pfff verzin iets beter zeg! hahahah maar u verhaal is wel bangelijk goed moet ik eerlijk zeggen! goed bedacht,heb je nog zo'n verhaaltjes...laat het ons zeker lezen of deel het ons mee in ieder geval! mha3sallaam S.

chebbagirl2003
16-05-2004, 12:31
ziek :jammer:

Elhoub_girl
16-05-2004, 12:31
:haha: haha zal ik zeker doen :D

speciaal
16-05-2004, 13:54
Origineel gepost door Schatjee :jammer: sommige mensen ..... en dat zeg jij met je geile avatar tfoeeee vies mens :jammer:

sexywoman
16-05-2004, 14:05
ik wist niet dat er zulke zieke mensen bestonden...............

Elhoub_girl
16-05-2004, 14:59

nee niet? dan weet je het nu :D lekker gezellig

Pagina's : [1] 2 3