Bekijk originele versie : Ik speel het meest van de dag tuig, ''schorem''
praatjes
16-05-2004, 00:22
Helaas maar alleen zo krijg je het meest bij alle meisjes los. Ze geven zich dan makkelijk bloot. Wanneer je een jointje zou opsteken, dan magje ze ter plekke van de kleren afdoen! Maar doe je je anders voor dan gaan ze zich heilig en braaf voordoen. Wil je dan iets bij ze los krijgen moetje met suiker bij haar ouders eerst langs gaan. Terwijl wanneer je jezelf gedracht als een junk haar zou mogen bestijgen! :)
JudgmentDaY
16-05-2004, 00:26
Origineel gepost door praatjes
Helaas maar alleen zo krijg je het meest bij alle meisjes los. Ze geven zich dan makkelijk bloot. Wanneer je een jointje zou opsteken, dan magje ze ter plekke van de kleren afdoen! Maar doe je je anders voor dan gaan ze zich heilig en braaf voordoen. Wil je dan iets bij ze los krijgen moetje met suiker bij haar ouders eerst langs gaan. Terwijl wanneer je jezelf gedracht als een junk haar zou mogen bestijgen! :)
Waar heb jij het over:)Safe, ik wil al geen Amsterdam meer
praatjes
16-05-2004, 00:31
Origineel gepost door JudgmentDaY
Waar heb jij het over:)Safe, ik wil al geen Amsterdam meer
Ik wil amsterdam ook niet beleven zonder het gebeuren zoals ik in die verhalen heb gehoord. Ik ga met jou amsterdam beleven zoals ik dat ken anders niet!
JudgmentDaY
16-05-2004, 00:32
Ik wil amsterdam ook niet beleven zonder het gebeuren zoals ik in die verhalen heb gehoord. Ik ga met jou amsterdam beleven zoals ik dat ken anders niet!
Dan doe je dat maar alleen:) Een beetje meer respect tegen mij kan geen kwaad:)
praatjes
16-05-2004, 00:37
Dan doe je dat maar alleen:) Een beetje meer respect tegen mij kan geen kwaad:)
haha respect krijg je van mijn als wij twee saampjes alleen zijn dan zul je over een ondenkbare hoeveel aan respect krijgen, eerder niet! ;)
JudgmentDaY
16-05-2004, 00:41
haha respect krijg je van mijn als wij twee saampjes alleen zijn dan zul je over een ondenkbare hoeveel aan respect krijgen, eerder niet! ;)
Als het er vanaf het begin af aan niet is mijn praatjes, dan zal het ook nooit komen.
praatjes
16-05-2004, 00:47
Als het er vanaf het begin af aan niet is mijn praatjes, dan zal het ook nooit komen.
Respect krijg je van mijn alleen inruil tegen iets anders, geef me datgene en ik repecteer jou levenslang :hihi:
JudgmentDaY
16-05-2004, 00:48
Respect krijg je van mijn alleen inruil tegen iets anders, geef me datgene en ik repecteer jou levenslang :hihi:
The end:)
Doei
praatjes
16-05-2004, 00:56
The end:)
Doei
Wacht maar dat je terug komt, jij hebt respect nodig, ik heb het voor je! En jij hebt daarvoor iets terug klaar, ik ben sinterklaas niet! :D
JudgmentDaY
16-05-2004, 00:58
Wacht maar dat je terug komt, jij hebt respect nodig, ik heb het voor je! En jij hebt daarvoor iets terug klaar, ik ben sinterklaas niet! :D
Ik wil het mits ik het van de echte jou krijg:) Geen Neppe P
praatjes
16-05-2004, 01:12
Ik wil het mits ik het van de echte jou krijg:) Geen Neppe P
Praatjes verschilt niet met zijn ik :) Wat praatjes waar kan maken kan die andere niet anders zo goed! :D
JudgmentDaY
16-05-2004, 01:15
Praatjes verschilt niet met zijn ik :) Wat praatjes waar kan maken kan die andere niet anders zo goed! :D
Praatjes is te koppig:) Ik wil de echte jou, je kent hem wel, diegene waar ik veel respect voor had, voor wat hij deed:) Ik mis hem wel.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.