Liefste
13-11-2002, 20:23
hoi allemaal ik heb een kei mooi verhaaltje misschien kennen jullie het nog nie maar voor de gene die het nog nie kennen. Kisssssss Nesma :zwaai: :zwaai: :zwaai: Nou hiet komt ie > >Waarom huil je Mama?" > >vroeg een jongetje aan zijn moeder. > >Omdat ik een vrouw ben. > >"antwoordde zij". > >Ik begrijp het niet, > >"zei het jongetje weer". > >Zijn moeder knuffelde hem en zei met een vage lach: > >En dat zul je ook nooit doen lieve kind, maar dat maakt niet uit." > >Later vroeg de kleine jongen aan zijn vader: > >"Papa, waarom huilt Mama zomaar zonder reden?" > >Zijn vader kon alleen maar antwoorden: > >"Alle vrouwen huilen zonder reden." > >De kleine jongen groeide op en werd een jonge man, > >zich nog steeds afvragend, > >waarom vrouwen huilen. > >Uiteindelijk riep hij de hulp in van God en vroeg ook Hem: > >"God, waarom huilen vrouwen?" > >God antwoordde het volgende: > >"Toen ik de vrouw schiep, > >besloot ik dat ze speciaal moest zijn. > >Ik gaf haar schouders, > >sterk genoeg om het leed van de wereld te dragen, > >maar ook zachte armen om comfort te bieden. > >Ik gaf haar innerlijke kracht om, > >bevallingen te doorstaan en om tegen afwijzing te kunnen, > >welke zij vaak zou gaan krijgen, > >soms zelfs van haar eigen kinderen. > >Ik gaf haar de hardheid, > >het doorzettingsvermogen om voor haar vrienden en familie > >te kunnen zorgen, > >zelfs wanneer iedereen het opgeeft. > >Zelfs ziekte en vermoeidheid houden haar dan niet tegen, > >en zij klaagt nooit.... > >Ik gaf haar gevoeligheid, > >zodat zij haar kinderen lief zal hebben, > >onder welke omstandigheid dan ook. > >Zelfs wanneer haar eigen kind haar pijn heeft gedaan. > >Ze heeft een speciale gave om kinderen weer te doen lachen, > >om tieners te helpen met hun twijfels en angsten. > >Ik gaf haar de kracht om voor haar man te zorgen, > >ondanks zijn fouten en ik fabriceerde haar uit een rib > >van hem om zijn hart te beschermen. > >Ik gaf haar de wijsheid, > >om te weten dat een goede echtgenoot zijn vrouw nooit pijn zou doen, > >maar dat hij haar soms test op haar kracht. > >En ook om haar man bij te staan, > >door dik en dun. > >Voor al dit harde werk, > >gaf ik haar ook een traan om te laten. > >Het is van haar, > >zij kan het gebruiken wanneer zij dat nodig heeft. > >Het is haar enige zwakte..... > >Wanneer je haar ziet huilen, > >zeg haar dan hoeveel je van haar houdt, > >en hoe goed de dingen zijn die zij voor anderen doet. > >En alhoewel ze dan nog steeds huilt, > >weet dan dat ze zich wel degelijk iets beter voelt. > >Zij is speciaal......."