Bekijk originele versie : Ik ben het ZAT met jullie!!!
Wat is er met jullie?
Waarom zo snel beoordelen..?
Jongens jongens...jeejte...julllie zijn echt verkaastt..niet normaal!
Ik lees niets anders dan Marokaanse meiden DIT...marokaanse meiden DAT...marokaanse meiden zijn bezems...neger hoertjes.. mobiele hoertjes...enne oh jah..deze onzin...bruidschat moet afgeschaft worden..sorry hoor..maar als ik ga trouwen..heb ik er recht op!..en ik vind zelf da ik da verdien!... kom nou!
Halloooooooo er zijn ook marokaanse meiden die ook gewoon normaal zijn..en ik ben het zat met jullie praatjes....tfoee....alsof jullie niets te doen hebben.!!!
En meiden...laat ze maar praten, en zeggen wat ze willen...! Ik vind jullie Toppie...
Vergeet niet...jullie moeten niet iedereen over 1 kam scheren..dus open geen onzin topics wat 100x herhaald wordt.. jeejtje
Sorry, maar het moest er ff uit...!
~*~Malaga~*~
DaNGeRouZLy
15-05-2004, 23:50
ik word er ook kotsziek van maar sommige meiden hier kunnen er ook wat van:jammer:
Moeskiela
15-05-2004, 23:53
:o Ik word ziek van al dat serieuze gedoe..
MiSsS_PaRa
15-05-2004, 23:53
Je hebt helemaal gelijk meid! ..
tonymontana
15-05-2004, 23:58
ja lekker rooie vodka met redbull
Warzazate
16-05-2004, 00:00
Origineel gepost door Malaga
Wat is er met jullie?
Waarom zo snel beoordelen..?
Jongens jongens...jeejte...julllie zijn echt verkaastt..niet normaal!
Ik lees niets anders dan Marokaanse meiden DIT...marokaanse meiden DAT...marokaanse meiden zijn bezems...neger hoertjes.. mobiele hoertjes...enne oh jah..deze onzin...bruidschat moet afgeschaft worden..sorry hoor..maar als ik ga trouwen..heb ik er recht op!..en ik vind zelf da ik da verdien!... kom nou!
Halloooooooo er zijn ook marokaanse meiden die ook gewoon normaal zijn..en ik ben het zat met jullie praatjes....tfoee....alsof jullie niets te doen hebben.!!!
En meiden...laat ze maar praten, en zeggen wat ze willen...! Ik vind jullie Toppie...
Vergeet niet...jullie moeten niet iedereen over 1 kam scheren..dus open geen onzin topics wat 100x herhaald wordt.. jeejtje
Sorry, maar het moest er ff uit...!
~*~Malaga~*~
Marokkaanse met 2 k's...:). Sorry maar moest er ff uit...:).
ps: Eerst volledig integreren (Nederlands leren) dan statements maken is nog altijd de volgorde...;).
Origineel gepost door tonymontana
ja lekker rooie vodka met redbull
:rolleyes:
miss_curly87
16-05-2004, 00:09
wajow eindelijk iemand die mij begrijpt ik word ziek van iedereen ga een foking leven zoeken ofzo alsof wij marokkaanse meisen de reden zijn dat al die mensen leven met hun oneindige gedoe over marokkaanse meisjes dit en marokkaanse meisjes dat
xxsweetangelxx
16-05-2004, 00:37
zeker jullie hebben gelijk onzin ieder x
van dit en dat marokaanse meiden zijn slecht
jah jah maar ze willen die marokaanse meiden maar al
te graag dus meiden gewoon erom blijven lachen is het beste :)
praatjes
16-05-2004, 00:40
Malaga ik waarschuw jou een keer, betrek praatjes nooit in jou verhalen oke begrepen!?
Origineel gepost door praatjes
Malaga ik waarschuw jou een keer, betrek praatjes nooit in jou verhalen oke begrepen!?
:rolleyes: Stoer hoor, meisjes achter je pc bedreigen.
praatjes..die topics van jou zijn ook onzin...zoals ze zeggen..praatjes vullen geen gaatjes..
Warzazate: je bent niet grappig..dat ik toevallig een typfoutje maak wil niet zeggen dat ik me volledig moet gaan integreren.. want die volgorde ken ik al..
Maar meiden.. ik wordt gewoon ziek van al die onzin topics..alsof ze niets te doen hebben, dan over de marokaanse meiden gaan praten...
Leevuh..helemaal gelijk meid :)
MAROCBOYS zijn de ergste wezens hier op aarde.. (maar idd..niet allemaal)
jeejtje..zeg..!
Thalla :zwaai:
nadoria86
16-05-2004, 14:57
geef ze geen aandacht dat vinden
ze alleen maar leuk!!
maar je hebt wel gelijk de
meeste jongens hier hebben het
alleen maar over meisjes dit en dat
maar ondertussen letten ze niet op
zichzelf!!! ik begrijp dat je je daarom
boos kan maken, ik denk wel meerdere
meisjes, want er zijn er genoeg die WEL
aan hun reputatie werken.Maar natuurlijk
zeggen de jongend dat niet!!!
ik heb hier nog nooit gelezen dat er over
een meisje(marokkaanse) op een positieve
manier een topic is geopend.....
Nadoria
Lady_moi
16-05-2004, 15:26
Ahja tis ma internet :D
Ewa Malaga wat kun je er over zeggen!!!
Al die sukkeltjes zitten achter hun pc´tje een beetje voor god te spelen terwijl ze dat van verre nooit zullen worden!!
Wanneer gaat het licht een branden en komen ze er eindelijk achter dat alleen ALLAH (SWT) ons kan beoordelen!!!
En jongens wat jullie zeggen zijn alleen zwaar praatjes zoalang wij weten hoe wij zelf zijn hebben jullie geen ene moer over ons te zeggen!!!
peace out
p.s. Let niet op die jongens en hun so called praatjes dat alles zijn alleen symptomen van triestheid!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.