Bekijk originele versie : Wie weet waar de topic van Djoelaibib gebleven is?
maisenne
15-05-2004, 23:36
Hallo,
Op dit forum stond zojuist nog de topic waarin Djoelaibib voor de zoveelste keer verkondigd hoe zo'n goede moslim hij is en hoe blij hij is dat hij straks naar het paradijs zal gaan.
Daarop had ik een ander stukje van hem gecopiëerd van het forum 'uit het oog verloren', waarin hij schrijft hoe gek hij op s.e.x is en hoe hij meisjes gebruikt voor zijn lusten.
Er reageerde zelfs een meisje met het antwoord dat ze nu begreep waarom hij haar zojuist een pm stuurde.
En nu ineens is die topic verdwenen.
Waarom?
Heeft hij dit zelf gedaan of heeft de moderator dit gedaan?
Als hij dit zelf heeft gedaan vind ik dit heel schijnheilig van hem.
Als de moderator dit heeft gedaan begrijp ik niet waarom, want het lijkt me juist goed dat de meisjes en vrouwen worden gewaarschuwt voor zijn manier van meisjes versieren hier op deze site. Misschien kunnen we er misbruikte meisjes of vrouwen mee voorkomen.
Graag antwoord. Wie heeft deze topic verwijdert?
maisenne
15-05-2004, 23:56
'k Heb de topic intussen teruggevonden. Deze bleek verplaatst naar tealounge.
Waarom? Ik zou het niet weten.
Altijd blijft zijn van de daken geschreeuw hier op 'marokkaanse jongeren en actualiteiten' en nu wordt het verplaatst. Nogmaals Waarom?
En ik vind het heel erg nu ik erachter kom dat hij misschien wel vele van zijn slachtoffers versiert via marokko.nl
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het heel goed dat je er voor uitkomt dat je moslim bent en dat je daar helemaal achter staat en dat het ook gezien mag worden. Maar laat het dan ook zien in je leven.
maisenne
16-05-2004, 01:36
Er zijn me nu 2 personen en ikzelf bekend waarbij hij door middel van een pm heeft geprobeert contact te krijgen.
Ik weet dat iemand belasteren niet goed is, maar ik vind dit belangrijk om anderen te beschermen. Daarom doe ik dit.
Zijn er meer die hij op deze manier heeft proberen te benaderen? Wil je dat dan laten horen? Eventueel door middel van een privé berichtje? Ik ga er vertrouwelijk mee om. Beloofd.
Om het makkelijker te maken even een linkje naar de uitspraken van de vrome moslim Djoelaibib.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?postid=4433610#post4433610
En zo zet de heer Djoelaibib dames voor schut;
http://forums.marokko.nl/showthread.php?postid=4727174#post4727174
En zo reageert Djoelaibib als hij wordt afgewezen;
http://forums.marokko.nl/showthread.php?postid=4434126#post4434126
Dan maar weer gauw op zoek naar een ander slachtoffer?
http://forums.marokko.nl/showthread.php?postid=4353276#post4353276
En als dat niet lukt nóg maar één;
http://forums.marokko.nl/showthread.php?postid=4237141#post4237141
Ik zou zo zeggen; "een gewaarschuwde (moslim)vrouw telt voor twee"
maisenne
16-05-2004, 08:32
Dit is niet om te lachen, want hierdoor (en door zijn daden) zijn meisjes heel erg gekwetst en het vertrouwen in mensen verloren.
Peej, heel erg bedankt!
maisenne
16-05-2004, 18:38
Net zoals Djoelaibib altijd doet, plaats ik deze topic ook weer even bovenaan, want ik krijg er wel reacties op, maar ik bemerk dat de meesten niet openbaar durven te reageren.
Heel begrijpelijk, want je weet maar nooit met zo iemand. Misschien ben ik wel heel verkeerd bezig, want ik houd er ook niet van om iemand te belasteren, maar ik doe dit om andere meisjes of vrouwen te waarschuwen. Er zijn denk ik genoeg slachtoffers gevallen. Met mij erbij tel ik er inmiddels 4 die door hem benaderd zijn. Hun verhaal houd ik geheim.
Meisjes of vrouwen die dit ook is overkomen. Wil je reageren? Stuur me maar gewoon een privebericht, want ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet in het openbaar wil. Je weet tenslotte maar nooit of het niet tegen je gebruikt gaat worden. Net zoals ik bij de anderen heb gedaan zal ik je verhaal geheim houden. Ik je hier niet bij naam of wat dan ook noemen. Eindelijk mag je een nummertje zijn. Ook wel eens handig, toch?
Ole_Guapa
16-05-2004, 19:13
Dus als ik het begrijp is het grote vergrijp van D. dat hij een p.m. stuurde om contact met dames te leggen.
Nou lekker belangrijk. Je kunt toch "nee" zeggen.
En ik ben niet erg geschokt. Die dubbele moraal zie ik wel
veel vaker bij zogenaamd vrome mensen.
maisenne
16-05-2004, 19:31
Hij begint met een pm. En praat heel serieus over godsdienst, politiek, enz. Hij begrijpt je, steunt je. En vervolgens maakt hij misbruik van je zwaktes. Eén ding moet ik hem nageven. Hij heeft mensenkennis. Hij weet volgens mij feilloos bij ieder waarop hij door moet gaan.
Laat hem proberen bij meiden die aan hem gewaagd zijn, maar nee, hij zoekt naar degenen die hem onterecht vertrouwen. Het vertrouwen dat hij eerst schept en dan kapot maakt. Maar ja, dat maakt hem niks. Want dan hoopt hij inmiddels in zijn behoeftes te zijn bevredigt.
Ja, inderdaad je bent er zelf bij. Is ook een hele stomme eigenschap hè, wanneer je naief bent en goedgelovig. Ja, eigen schuld dikke buld hadden ze maar niet zo dom, naief en goedgelovig moeten zijn? Dat zeg ik nu ook steeds tegen mijzelf. Daarom zei ik eerst ook niets. Ik voel me heel erg dom en een uilskuiken en en en laat maar.
Vind jij het normaal hoe hij omgaat met vrouwen?
En trouwens ik hoor hier geen marokkaanse man. Vinden jullie dit gedrag, zoals hij dat in dat berichtje naar Hindaatje schrijft normaal? Hij schreef me in een privebericht (alleen zo heeft hij zich verdedigt) dat alle marokkaanse mannen zo doen. Volgens hem was het een droom die nooit gebeurde om te wachten op de marokkaanse man voor wie jij als vrouw de eerste bent. En ook zegt hij dat wij vrouwen niet moeten denken dat onze marokkaanse mannen ons trouw blijven. Marokkaanse mannen wat is jullie reactie hier op? Spreekt hij de waarheid? Vinden jullie zijn gedrag (bijv.2 relaties tegelijk) normaal?
maisenne
16-05-2004, 19:38
Origineel gepost door slajeslag
ik had hem al lang door hij is ook geen marokkaan ,van daar dat ik die jihad trucjes nooit geloof .
Geloof me hij is wel marokkaan.
En meer gegevens over hem ga ik niet geven, alhoewel ik dit wel kan, want ik ken hem.
Ik vind het niet eerlijk tegenover hem en ook niet nodig om zijn persoonlijke gegevens hier verder te noemen. Het is mij genoeg dat de vrouwelijke leden van deze site zijn gewaarschuwt om niet op zijn mailtjes te antwoorden.
Voor mezelf vind ik dat ik m'n nek genoeg heb uitgestoken door dit te doen. En de verhalen die de anderen mij hebben verteld ga ik niet doorvertellen. Dus helaas zul je je op m'n woord moeten geloven of niet. Bewijs ga ik je niet verder geven. Jouw keus om mij te geloven of niet. Dat deert me eerlijk gezegt ook niet. Als m'n doel (waarschuwen) maar is bereikt.
naoual1985
16-05-2004, 19:54
Origineel gepost door maisenne
Geloof me hij is wel marokkaan.
En meer gegevens over hem ga ik niet geven, alhoewel ik dit wel kan, want ik ken hem.
Ik vind het niet eerlijk tegenover hem en ook niet nodig om zijn persoonlijke gegevens hier verder te noemen. Het is mij genoeg dat de vrouwelijke leden van deze site zijn gewaarschuwt om niet op zijn mailtjes te antwoorden.
Voor mezelf vind ik dat ik m'n nek genoeg heb uitgestoken door dit te doen. En de verhalen die de anderen mij hebben verteld ga ik niet doorvertellen. Dus helaas zul je je op m'n woord moeten geloven of niet. Bewijs ga ik je niet verder geven. Jouw keus om mij te geloven of niet. Dat deert me eerlijk gezegt ook niet. Als m'n doel (waarschuwen) maar is bereikt.
Dank je wel!!!
Origineel gepost door maisenne
Hij begint met een pm. En praat heel serieus over godsdienst, politiek, enz. Hij begrijpt je, steunt je. En vervolgens maakt hij misbruik van je zwaktes. Eén ding moet ik hem nageven. Hij heeft mensenkennis. Hij weet volgens mij feilloos bij ieder waarop hij door moet gaan.
Laat hem proberen bij meiden die aan hem gewaagd zijn, maar nee, hij zoekt naar degenen die hem onterecht vertrouwen. Het vertrouwen dat hij eerst schept en dan kapot maakt. Maar ja, dat maakt hem niks. Want dan hoopt hij inmiddels in zijn behoeftes te zijn bevredigt.
Ja, inderdaad je bent er zelf bij. Is ook een hele stomme eigenschap hè, wanneer je naief bent en goedgelovig. Ja, eigen schuld dikke buld hadden ze maar niet zo dom, naief en goedgelovig moeten zijn? Dat zeg ik nu ook steeds tegen mijzelf. Daarom zei ik eerst ook niets. Ik voel me heel erg dom en een uilskuiken en en en laat maar.
Vind jij het normaal hoe hij omgaat met vrouwen?
En trouwens ik hoor hier geen marokkaanse man. Vinden jullie dit gedrag, zoals hij dat in dat berichtje naar Hindaatje schrijft normaal? Hij schreef me in een privebericht (alleen zo heeft hij zich verdedigt) dat alle marokkaanse mannen zo doen. Volgens hem was het een droom die nooit gebeurde om te wachten op de marokkaanse man voor wie jij als vrouw de eerste bent. En ook zegt hij dat wij vrouwen niet moeten denken dat onze marokkaanse mannen ons trouw blijven. Marokkaanse mannen wat is jullie reactie hier op? Spreekt hij de waarheid? Vinden jullie zijn gedrag (bijv.2 relaties tegelijk) normaal?
Dus als ik het goed begrijp is Djoelaibib een beetje een digitale loverboy. Hij vertoond in ieder geval wel alle symptomen.
maisenne
16-05-2004, 20:17
ik weet niet hoe je het noemt. Ik weet alleen hoe het achteraf voelt. Heel belazerd.
Ach nee, hij zal je niet dwingen voor prostitutie ofzo. Maar hij misbruikt je vertrouwen. Gebruikt je zo mogelijk voor één keer of vaker en gooit je dan weg. Zoals je een h.o.e.r. gebruikt. Maar alleen vergeet hij om te betalen.
maisenne
16-05-2004, 20:28
Origineel gepost door slajeslag
zonder bewijs geen dader :D
en verdachte iemand maakt hem ook nog geen dader :D
Haal die rotgrijns weg!
En weet je, dat wat jij daar zegt, dat is nu juist de reden waarom er zo vaak geen aangifte wordt gedaan van verkrachting, sexuele mishandeling, enz. Want waar is je bewijs????? En op wie komt de schande?? Op degene die daar met een rotgrijns terechtstaat? Die denkt mij maken ze niets, want ik heb wel opgelet dat ik geen bewijs achterliet? Of komt de schande op de persoon die slachtoffer is en die dan vaak nog te horen krijgt dat het haar eigen schuld is en dat ze maar niet zo dom en naief en goedgelovig had moeten zijn of erger nog dat ze het zelf wel uitgelokt zal hebben.
Jochie, ik sta op m'n kookpunt. Ik heb ooit zo'n rechtzaak meegemaakt waarbij iemand die me lief is het slachtoffer was. Ik wilde wel naar voren vliegen om hem naar de strot te vliegen omdat hij het lef had de schuld op de meisjes (kinderen toen nog) zelf af te schuiven. Ze zouden het hebben uitgelokt. Nee, ik zal niemand aanraden om aangifte te doen van haar verkrachting, tenzij ze veel duidelijk bewijs heeft.
Hmmm, jammer dat de heer Djoelaibib hier zelf niet op reageert.
Hij heeft alle recht en mogelijkheid om zich tegen deze aantijgingen te verweren.
maisenne
16-05-2004, 20:33
Ja, hij heeft gereageert. En ik hoop dat hij het nog eens in het openbaar doet. Want hij reageerde liever via privebericht. En in het openbaar alleen maar met 'hahahahaaha'.
Maar ik zal kijken of ik die privereactie kan plaatsen.
Je hebt gelijk. Hij heeft het recht zichzelf te verdedigen. En ik hoop ook dat hij dat nog doet.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.