Bekijk originele versie : dames; welke mannen van de showbizz wereld vinden jullie ''hot''?
:o place names and pictures please :Iluvu:
Benjamin Bratt, damn, he's fine! :D
Ik heb geen pica van hem :(
X Jasmina
Lady_moi
15-05-2004, 21:46
http://www.afrojazz.com/Music_Styles/World/Rai/CHEB_MAMI/chebmami_world.jpg
In de hel is het pas hot.
Origineel gepost door Simo_en_jasmina
Benjamin Bratt, damn, he's fine! :D
Ik heb geen pica van hem :(
X Jasmina
En nu is ie beetje oud (nog steeds mooi daar niet van), maar in blood in blood out is hij echt knap man!
Lady_moi
15-05-2004, 21:49
Isda ook al haram om iemand knap te vinden :confused:
Origineel gepost door Najib26
Origineel gepost door Lady_moi
Isda ook al haram om iemand knap te vinden :confused:
Het is typisch dat veel Marokkaanse meiden kuffar aanbidden die andere mensen tot het harame lokken.
opsoute van me topic verbrande rimboe aap! er werd jou niks gevraagd :rolleyes: met je sarcastische islam bullshit. doe het goed of doe het niet :)
Lady_moi
15-05-2004, 21:54
Met die bedoeling dus..
Is goed.
Het is typisch dat veel Marokkaanse meiden kuffar aanbidden die andere mensen tot het harame lokken.
Ismahane82
15-05-2004, 21:54
Olivier Martinez is hot as hell!!
Origineel gepost door Chaimaa
opsoute van me topic verbrande rimboe aap! er werd jou niks gevraagd :rolleyes: met je sarcastische islam bullshit. doe het goed of doe het niet :)
Ik vind islam geen onzin. Ik had al lang in de gaten dat jij dat wel vindt. Maak maar je eigen forum, dan kun je mij bannen :)
die gast van gladiator is sexy :Iluvu: en keanu reeves die kan er soms ook wel wat van :stout: david beckham met lang haar..
Ik vind islam geen onzin. Ik had al lang in de gaten dat jij dat wel vindt. Maak maar je eigen forum, dan kun je mij bannen :)
jij begrijpt mij verkeerd vriend. het is niet de islam dat bullshit is (stagferllah) jij maakt er bullshit van met je sarcastische ongevraagde opmerkingen. :rolleyes: je kan het gewoon niet laten he om sommige topics t e negeren.
Ik heb je wel goed begrepen :)
miss_saliha
15-05-2004, 22:14
Brad Pitt.......... :verliefd:
Leonardo dicaprio....... :Iluvu:
Wejooowww zinne hebben ze echt wel maar niet zo een zinne als onze echte Marokkaantjes!!! :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.