Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : TF Card, wie weet hoe het werkt?????

_soraya__
21-07-2009, 22:31

Ik heb net een mp4 gekocht, die van barsmit, zo een touchscreen Nou wilde ik extra plaats zodat ik meer bestanden kon neer zetten. Ik heb dus een kleine card gekocht, het heet microSDHC card. Die verkoper zei dat deze zou werken. Het probleem is, als ik het op de computer aansluit, kan ik die card niet vinden, en heb ook geen extra plaats op mijn mp4 Wie heeft hier verstand van en kan mij helpen...Want mijn geduld raakt op en heb alles geprobeerd

_soraya__
21-07-2009, 22:36
uuuuuuup

Lynn
22-07-2009, 00:30
dat komt omdat je een HC high capacity kaart hebt gekocht .. sommige computers kunnen die kaarten neit lezen ... voor jou mp4 is hij gwn te sterk je moet gwn een normale microsd kopen .. dus eff terug gaan .. en een goedkope gewone kaartje kopen

_soraya__
22-07-2009, 00:40
dat komt omdat je een HC high capacity kaart hebt gekocht .. sommige computers kunnen die kaarten neit lezen ... voor jou mp4 is hij gwn te sterk je moet gwn een normale microsd kopen .. dus eff terug gaan .. en een goedkope gewone kaartje kopen thanx meid je hebt meer verstand dan die verkoper. Ik ga morgen wel weer terug incha'Allah