Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mobiele hoertjes

Pagina's : [1] 2

coalitiegenoot
15-05-2004, 21:05

Marokkaanse hoez zijn gek op mobieltjes, zo kunnen ze overal in het land worden opgeroepen om vies werk te verrichten!! Flexibel gaan ze door het hele land met hun O.V kaart naar hun neuk en dump afspraak en eenmaal geneukt en gedumpt worden ze door de volgende Loverboy gebeld..om nog meer vies baantje te verrichten jullie zuigen door het leven!! :jammer:

Jasmina
15-05-2004, 21:08
ja dat zou je ook met een mobieltje kunnen doen :o :hihi:

3ebergrechts
15-05-2004, 21:09
Origineel gepost door coalitiegenoot Marokkaanse hoez zijn gek op mobieltjes, zo kunnen ze overal in het land worden opgeroepen om vies werk te verrichten!! Flexibel gaan ze door het hele land met hun O.V kaart naar hun neuk en dump afspraak en eenmaal geneukt en gedumpt worden ze door de volgende Loverboy gebeld..om nog meer vies baantje te verrichten jullie zuigen door het leven!! :jammer: kom je iets tekort ofzo.....

coalitiegenoot
15-05-2004, 21:10
Origineel gepost door 3ebergrechts kom je iets tekort ofzo..... jij komt mobiele werk te kort merk ik aan je domheid :rolleyes:

CruellaDeVil
15-05-2004, 21:11

Origineel gepost door coalitiegenoot Marokkaanse hoez zijn gek op mobieltjes, zo kunnen ze overal in het land worden opgeroepen om vies werk te verrichten!! Flexibel gaan ze door het hele land met hun O.V kaart naar hun neuk en dump afspraak en eenmaal geneukt en gedumpt worden ze door de volgende Loverboy gebeld..om nog meer vies baantje te verrichten jullie zuigen door het leven!! :jammer: ik kan het leven van de ho'tjes niet beter omschrijven als hoe jij dat doet :D hoe meer telefoon een ho in bezitting heeft hoe meer neuk en dump afspraken ze heeft ,echt typisch hoe.ren gedrag

3ebergrechts
15-05-2004, 21:12
Origineel gepost door coalitiegenoot jij komt mobiele werk te kort merk ik aan je domheid :rolleyes: Ik hoef me niet te verlagen tot dat werk, misschien moet jij dat wel, of je zusje ofzo.................maar sommige mensen verdienen op een eerlijke manier hun geld.

3ebergrechts
15-05-2004, 21:14
Origineel gepost door slajeslag ik zelf heb het vertrouwen in marokkaanse meisjes al op gegeven , ze zijn gewoon verloren , en ook niet meer te reden , Nou ik vind het echt erg dat jullie mannen zo denken. er zijn nog genoeg meisjes die niet ontspoord zijn en die gewoon hun dingen doen en die geen mobiele bordeel hebben

coalitiegenoot
15-05-2004, 21:15
Origineel gepost door 3ebergrechts Ik hoef me niet te verlagen tot dat werk, misschien moet jij dat wel, of je zusje ofzo.................maar sommige mensen verdienen op een eerlijke manier hun werk brood :rolleyes:

3ebergrechts
15-05-2004, 21:17
Origineel gepost door coalitiegenoot brood :rolleyes: hahahahaha ehum......dat bedoelde ik ook hahhahahaa

sweet_laydee
15-05-2004, 21:44
Origineel gepost door CruellaDeVil ik kan het leven van de ho'tjes niet beter omschrijven als hoe jij dat doet :D hoe meer telefoon een ho in bezitting heeft hoe meer neuk en dump afspraken ze heeft ,echt typisch hoe.ren gedrag zo te zien heb je er ervaring mee a schaap. je kan hun leven nie beter omschrijven omdat j het zelf hebt meegemaakt.

coalitiegenoot
16-05-2004, 12:17
Origineel gepost door sweet_laydee zo te zien heb je er ervaring mee a schaap. je kan hun leven nie beter omschrijven omdat j het zelf hebt meegemaakt. jij zou niet op mijn topics reageren :rolleyes:

chebbagirl2003
16-05-2004, 12:37
ja zulke meisjes heb je maar betekend niet gelijk dat jongens ze3ma heilig zijn toch??????

coalitiegenoot
16-05-2004, 14:34
Origineel gepost door chebbagirl2003 ja zulke meisjes heb je maar betekend niet gelijk dat jongens ze3ma heilig zijn toch?????? Ik ben HEILLIG :rolleyes:

mavrania
16-05-2004, 14:54
meiden, waarom voelen jullie je allemaal aangesproken, zolang je geen **** bent hoef je je niet aangesproken te voelen!!!

Marrakchia_86
16-05-2004, 14:54

Ik snap niet eens waarom jullie hier op in gaan... :rolleyes:

Pagina's : [1] 2