Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vragen over R'Dam.

Pagina's : [1] 2 3

knuffel_beertje
21-07-2009, 20:55

Salaamou Alaikoum allemaal, Ik ga Incha'Allah binnenkort naar R'Dam verhuizen. Ik wil daar Incha'Allah beginnen met sporten en verder gaan met mijn IPL- behandelingen. Nou is mijn vraag; heb je in R'Dam een zwembad voor vrouwen? Fitness alleen voor vrouwen? En waar heb je een goede salon voor de IPL-behandelingen?? BarakAllahou feekom!! Ma3a Salama!!

na3eema
22-07-2009, 00:45
wat is ipl behandeling? en hoezo ga je in rdam wonen?

De_Boefjes
22-07-2009, 14:58
wat is ipl behandeling? en hoezo ga je in rdam wonen? Salaam oe 3alaykom, Waarom zo nieuwsgierig..???? Als je haar vragen kunt beantwoorden doet dat dan.. Zoniet.. Reageer dan niet.. Bedoel het niet stom.. maar nieuwsgierigheid is niet goed. Wa Salaam. :zwaai:

Zakenvrouw...
22-07-2009, 15:18
ja hoor er is voor vrouwen apart zwemme en fitness. sorry IPL ken k niet maar k zal wel voor je navragen

knuffel_beertje
23-07-2009, 21:52

wat is ipl behandeling? en hoezo ga je in rdam wonen? Haha de meeste mannen hebben geen IPL nodig:goedzo:. Ik ga daar wonen omdat ik daar naar school ga en daar veel meer familie heb dan hier.

knuffel_beertje
23-07-2009, 21:52
ja hoor er is voor vrouwen apart zwemme en fitness. sorry IPL ken k niet maar k zal wel voor je navragen BarakAllahou feeki zuster, zou je mij de adres van die 2 kunnen geven aub? :sjans:

knuffel_beertje
23-07-2009, 21:53
upp!! :sjans:!!!

knuffel_beertje
24-07-2009, 19:48
up!

moslimaNL
26-07-2009, 12:15
http://www.femonly.nl

knuffel_beertje
29-07-2009, 14:21
Ligt eraan waar je precies in Rdam gaat wonen maar eigenlijk is er overal wel een Ladies Gym. In Rdam-noord is er 1 en vlakbij oostplein is er 1. Heb je niet geprobeerd om op google deze dingen op te zoeken met daarachter rotterdam daar vind je alles met adres en al :goedzo: Allahi Barak feeki, schat! Ik ga Incha'Allah in R'Dam Alexander wonen:D :sjans:

knuffel_beertje
29-07-2009, 14:21
http://www.femonly.nl Allahi barak Feeki :sjans:

knuffel_beertje
29-07-2009, 14:24
Er is wel zo een fitnes allleen voor vrouwen in zuid bij hilledijk. BarakAllahou feek!:goedzo:

Zakenvrouw...
29-07-2009, 22:59
fitness bij hilledijk heet WomansWorld kreeg te horen dat ze in pendrecht ook een hebben voor vrouwen. en zwemmen is bij elke zwembad verschillen 2 op zuid hebben een dag voor vrouwen alleen. en over dat IPL heb k niet gevraagd sorry hoop dat ik t niet vergeet om nog maals te vragen sorry dat k zo laat reageer.

knuffel_beertje
30-07-2009, 17:00
fitness bij hilledijk heet WomansWorld kreeg te horen dat ze in pendrecht ook een hebben voor vrouwen. en zwemmen is bij elke zwembad verschillen 2 op zuid hebben een dag voor vrouwen alleen. en over dat IPL heb k niet gevraagd sorry hoop dat ik t niet vergeet om nog maals te vragen sorry dat k zo laat reageer. BarakAllahou feeki lieverd. Staat genoteerd!! :sjans::sjans:

Zakenvrouw...
30-07-2009, 22:29

BarakAllahou feeki lieverd. Staat genoteerd!! :sjans::sjans: graag gedaan meid:goedzo: :sjans: waar ga je eigenlijk wonen in rdam? je hoeft niet te beantwoorden ben gwn nieuwsgierig

Pagina's : [1] 2 3