Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : negers en marokaanse meiden

Pagina's : [1] 2

Faysellove
15-05-2004, 20:58

hoi mijn zusje komt altijd met negers thuis en dan gaan ze samen naar haar kamer ze zeggen dat ze huiswerk gaan maken maar ik geloof het niet en ik mag niets zeggen tegen haar van mn ouders, en trouwens ik weet zeker dat ze het doet met negers wat moet ik doen ik kan niets tegen haar zeggen.

Jasmina
15-05-2004, 20:59
Origineel gepost door Faysellove hoi mijn zusje komt altijd met negers thuis en dan gaan ze samen naar haar kamer ze zeggen dat ze huiswerk gaan maken maar ik geloof het niet en ik mag niets zeggen tegen haar van mn ouders, en trouwens ik weet zeker dat ze het doet met negers wat moet ik doen ik kan niets tegen haar zeggen. Volgens mij moet jij bij geslacht maar vrouw neerzetten, want echt mannelijk gedraag je je niet :o jasmina

lady_khadija
15-05-2004, 21:00
Origineel gepost door Faysellove hoi mijn zusje komt altijd met negers thuis en dan gaan ze samen naar haar kamer ze zeggen dat ze huiswerk gaan maken maar ik geloof het niet en ik mag niets zeggen tegen haar van mn ouders, en trouwens ik weet zeker dat ze het doet met negers wat moet ik doen ik kan niets tegen haar zeggen. erggg geloofwaardig!!! :D wat wordt je volgende onzin-topic.... :rolleyes:

Faysellove
15-05-2004, 21:03
maar effe serieus het was onzin maar wollah ik haat het als ik mijn zusters(landgenotes) zie met negers, waarom doen ze dat.

CruellaDeVil
15-05-2004, 21:04

Origineel gepost door Faysellove hoi mijn zusje komt altijd met negers thuis en dan gaan ze samen naar haar kamer ze zeggen dat ze huiswerk gaan maken maar ik geloof het niet en ik mag niets zeggen tegen haar van mn ouders, en trouwens ik weet zeker dat ze het doet met negers wat moet ik doen ik kan niets tegen haar zeggen. weet je wat je moet doen haar sturen naar de concentratiekamp van CG, helpt echt tegen ho's als haar :D

Lady_moi
15-05-2004, 21:07
Gij hou de boel voor de gek Origineel gepost door Faysellove hoi mijn zusje komt altijd met negers thuis en dan gaan ze samen naar haar kamer ze zeggen dat ze huiswerk gaan maken maar ik geloof het niet en ik mag niets zeggen tegen haar van mn ouders, en trouwens ik weet zeker dat ze het doet met negers wat moet ik doen ik kan niets tegen haar zeggen.

3ebergrechts
15-05-2004, 21:08
Origineel gepost door Faysellove maar effe serieus het was onzin maar wollah ik haat het als ik mijn zusters(landgenotes) zie met negers, waarom doen ze dat. Ik snap ook niet wat die meiden met die negers doen...het is niet zo dat ze aantrekkelijk zijn ofzo. En het feit dat je je ouders een hele hoop pijn doet als ze er ooit achter komen, daar zou je als meisje alleen al over moeten nadenken voordat je iets met een neger neemt. Echt vieze meiden gewoon.

Maisam
15-05-2004, 21:43
Origineel gepost door levuuuh ik vraag me af waarom die meisjes dat doen wie van jullie meisjes heeft weleens een neger gehad en waarom:D :( Als ik moslims zie die een relatie hebben, vind ik het al erg. Of het nou een meisje is met een neger of een jongen met een Nederlands meisje ! :kwaad: Wilde ik even kwijt ! :kwaad: :zwaai:

chipy
15-05-2004, 23:39
Origineel gepost door Faysellove hoi mijn zusje komt altijd met negers thuis en dan gaan ze samen naar haar kamer ze zeggen dat ze huiswerk gaan maken maar ik geloof het niet en ik mag niets zeggen tegen haar van mn ouders, en trouwens ik weet zeker dat ze het doet met negers wat moet ik doen ik kan niets tegen haar zeggen. je bent oud genoeg om er iets van te zeggen.je gaat niet toekijken dat je zusje met hem bij julie naar haar kamer gaat en dan zegt ze dat zij haar huis werk doet.zo kan je niet meer toe kijken of zeg het tegen je ouders als zij niet luistert nou die zeggen wel zeker iets van. groetjes :zwaai:

miss_curly87
16-05-2004, 00:00
jullie moeten niet denken dat ik een ******lover ben ofzo of dat ik ooit iets met ze gehad heb ofzo, maar ze zijn tog ook mensen of niet???? we zijn allemaal door ALLAh (swt) geschapen en we moeten elkaar gewoon respecteren klaar en het feit dat hij moslim is daar gaat het tog om. en sorry dat ik het zeg maar jongens kunnen wel zeuren dat een marokkaanse meisjes met negers gaan maar zodra een negerin voor ze zou bukken zouden ze gelijk toehappen (veel die ik ken dan) elmoehiem dat is mijn mening en nogmaals ik ben geen ******lover maar ik houd gewoon niet van al dat geouwehoer leef en laat mensen hun eigen leven leiden groetjes moi

Marueccoss
16-05-2004, 00:03
wallah deze discussies worden vaak gehouden...iedereen die ze uitscheld of zo die is ziek Allah heeft ze geschapen.....dus met andere woorden je scheld dat uit wat Allah heeft geschapen...

miss_curly87
16-05-2004, 00:05
Origineel gepost door Marueccoss wallah deze discussies worden vaak gehouden...iedereen die ze uitscheld of zo die is ziek Allah heeft ze geschapen.....dus met andere woorden je scheld dat uit wat Allah heeft geschapen... jij begrijpt mij

Marueccoss
16-05-2004, 00:06
deze mensen spacen...ze komen er nog wel achter....alles komt terug naar ze..straks trouwen ze met iemand van die ras..wat willen ze dan doen...

praatjes
16-05-2004, 00:07
Jou zusje en die van alle andere die met negers gaan hebben gewoon een magische beurt nodig van mijn. Ja dat doet het wel, dat doet ze weer normaal denken en functioneren. Ik spreek dan wel over een beurt met zak over der kop! :D

miss_curly87
16-05-2004, 00:11

weet je wat jij moet doen eh praatjes ga aub naar www.google.nl en download aub een foking leven want je praat egt shit meeeen

Pagina's : [1] 2