Bekijk originele versie : ik weet niet wat ik wil
Faysellove
15-05-2004, 20:32
hoi ik ben een jongen van 26 jaar en ik ben nog maagd, ik heb heel vaak natte dromen en ben af en toe geil. wat kan ik hieraan doen. kan iemand me helpen want ik vindt het echt heel erg vervelend en ik wou ook graag weten of het goed is om maagd te blijven.
ik ben trouwens samir chickie uit roermond en heb ook veel gevoelens voor mannen
coalitiegenoot
15-05-2004, 20:34
Origineel gepost door Faysellove
hoi ik ben een jongen van 26 jaar en ik ben nog maagd, ik heb heel vaak natte dromen en ben af en toe geil. wat kan ik hieraan doen. kan iemand me helpen want ik vindt het echt heel erg vervelend en ik wou ook graag weten of het goed is om maagd te blijven.
ik ben trouwens samir chickie uit roermond en heb ook veel gevoelens voor mannen
jij wilt een nate pussy in je gezicht maar je puisten staan in de weg :rolleyes:
Faysellove
Origineel gepost door Lady_moi
:lol: :D
wat lach je jij algerijnse uitschot
coalitiegenoot
Origineel gepost door Schatjee
:jammer:
geile lip heb jij en die tong van jou is stout kom geil doen :D
Faysellove
15-05-2004, 20:35
Origineel gepost door coalitiegenoot
jij wilt een nate pussy in je gezicht maar je puisten staan in de weg :rolleyes:
je bent zeker in de war met een bekende van je ik zal maar niet zeggen wie
Lady_moi
15-05-2004, 20:35
Ik lach u uit duhhh :rolleyes:
Ga epileer u wenkrbrauwen :)
wat lach je jij algerijnse uitschot
coalitiegenoot
15-05-2004, 20:36
je bent zeker in de war met een bekende van je ik zal maar niet zeggen wie
ga je gang ik hou niet van geheimen in het leven :rolleyes:
jaja jij wilt gewoon iemand belachelijk maken op het internet, zielig hoor :jammer:
jasmina.
Faysellove
15-05-2004, 20:38
Origineel gepost door coalitiegenoot
ga je gang ik hou niet van geheimen in het leven :rolleyes:
ok degene die je 9 maanden goed hebt gekend
lady_khadija
15-05-2004, 20:38
wat je moet doen?????
gooi jezelf weg!!!!!!!!!!!!
Faysellove
15-05-2004, 20:39
Origineel gepost door Simo_en_jasmina
jaja jij wilt gewoon iemand belachelijk maken op het internet, zielig hoor :jammer:
jasmina.
zolang ik jou ken heb ik altijd een troostprijs
coalitiegenoot
15-05-2004, 20:39
ok degene die je 9 maanden goed hebt gekend
9 maanden goed eb gekend? sorry hou geen data bij dus heb ik je niet gekend :confused:
Faysellove
15-05-2004, 20:40
Origineel gepost door lady_khadija
wat je moet doen?????
gooi jezelf weg!!!!!!!!!!!!
huh wat bedoel je weggooien, gaat het dan zo bij jullie
CruellaDeVil
15-05-2004, 20:40
er zijn hier zat hoe.rtje op het forum dus sla je slag en neem een beurt :D
Lady_moi
15-05-2004, 20:41
Zoiets zeggen gewoon h0eren
Origineel gepost door CruellaDeVil
er zijn hier zat hoe.rtje op het forum dus sla je slag en neem een beurt :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.