Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : drinken

Pagina's : [1] 2

nouredinne_el
15-05-2004, 20:05

je ziet steeds meer dat marokkaanse jongens en meisjes alcohol drinken dus wie van jullie drinkt er of heeft het weleens geprobeerd

lady_khadija
15-05-2004, 20:06
heb nooit gezien dat een marokkaanse meid drinkt... maar zijn zat marokkaanse jongens die ik wel heb zien drinken... moi heeft zelf noooooiiit gedronken... hamdoelilah....

Jasmina
15-05-2004, 20:07
Ik heb vroeger gedronken, voordat ik moslim werd, maar nu drink ik al 6 jaar niks meer! X Jasmina

Jasmina
15-05-2004, 20:08
oh sorry je zei marokkaanse meisjes en jongens, sorry! :D Ik heb trouwens genoeg marokkaanse meiden gezien die drinken hoor, maar ja is hun leven! Who am I to judge!

Lady_moi
15-05-2004, 20:08

1 keer per ongeluk gedronken :jammer: Anders drink ik echt nie hchouma :eek:

coalitiegenoot
15-05-2004, 20:10
Origineel gepost door Lady_moi 1 keer per ongeluk gedronken :jammer: Anders drink ik echt nie hchouma :eek: dronklap geen wonder dat je van die shit topics typt hierzo :kwaad:

nouredinne_el
ik ken wel wat meisjes die drinken als ze uit gaan

Krik_Fit
Origineel gepost door Lady_moi 1 keer per ongeluk gedronken :jammer: Anders drink ik echt nie hchouma :eek: je viel zeker met je open mond op de bar op een long drink glas met baco?

Jasmina
15-05-2004, 20:13
Nou zeg, ze kan toch per ongeluk iets hebben gedronken waarvan ze het niet wist, of misschien advocaat hebben gegeten in een taartje of ketchup van de lidl hebben gegeten (zit wijnazijn in) of van die afbakcroissantjes van danone hebben gegeten (zit ook alcohol in). Als er geen opzet is wordt haar dat insjallah vergeven. X Jasmina

Lady_moi
15-05-2004, 20:16
Neen da was op een beurs met allemaal eten :D We kregen een gratis drankje we dachten dat het limonade was van citroen omdat er een citroen op het flesje stond Maar toen we het op hadden en een raar smaakje hadden in ons mond bleek het bier te zijn :eek: Origineel gepost door Krik_Fit je viel zeker met je open mond op de bar op een long drink glas met baco?

Lady_moi
15-05-2004, 20:16
Van u geleerd :) Origineel gepost door coalitiegenoot dronklap geen wonder dat je van die shit topics typt hierzo :kwaad:

Krik_Fit
15-05-2004, 20:33
Origineel gepost door Lady_moi Neen da was op een beurs met allemaal eten :D We kregen een gratis drankje we dachten dat het limonade was van citroen omdat er een citroen op het flesje stond Maar toen we het op hadden en een raar smaakje hadden in ons mond bleek het bier te zijn :eek: das balen. is mij ook wel eens overkomen hoor :) zehma :)

Lady_moi
15-05-2004, 20:36
Ja das erg se Wa zehma espres gedaan ofwa? :melig: Origineel gepost door Krik_Fit das balen. is mij ook wel eens overkomen hoor :) zehma :)

Krik_Fit
15-05-2004, 20:45
Origineel gepost door Lady_moi Ja das erg se Wa zehma espres gedaan ofwa? :melig: ik zal daar maar geen uitspraak over doen.

Lady_moi
15-05-2004, 20:48

Ok. :rolleyes: Origineel gepost door Krik_Fit ik zal daar maar geen uitspraak over doen.

Pagina's : [1] 2