Bekijk originele versie : Ik geloof niet een van die gasten die roepen dat jullie wijven;
praatjes
15-05-2004, 19:53
Met geld en auto's te verkrijgen zijn!!
Ik ben van mening dat het met veel minder lukt. (Maar dat blijft mijn geheim!) Haha met mijn ongeschoren hoofd en mijn haar in een vorm van een vogelnest, op mijn voor 5 euro gekochte fiets van een junk, ben ik telkens voor elk van jullie wijven niet achter te blijven!!
haha :hihi: ik krijg jullie goedkoop!
lady_khadija
15-05-2004, 19:54
wees reeel.....
praatjes
15-05-2004, 19:57
Origineel gepost door lady_khadija
wees reeel.....
Oke ga je dan met me dansen?? :)
Lady_moi
15-05-2004, 20:07
Als ze instapt in een auto is ze goedkoop
Als ze met een jongen gaat op zn fiets is ze letterlijk goedkoop
AHAHAWHWAHAWHAHHWA :D
Is een goeie jong :)
Origineel gepost door praatjes
Ik ben van mening dat het met veel minder lukt. (Maar dat blijft mijn geheim!) Haha met mijn ongeschoren hoofd en mijn haar in een vorm van een vogelnest, op mijn voor 5 euro gekochte fiets van een junk, ben ik telkens voor elk van jullie wijven niet achter te blijven!!
:hihi:
praatjes
15-05-2004, 20:16
Origineel gepost door sensibel
Je kan nog zoveel geld, autos en weet ik niet wat hebben, maar als je geen hart hebt dan is het toch al gauw voorbij.!!!!!!!!!!!
En die meiden die roepen dat ze alleen op jongens met vette wagens vallen, dat zijn kleine meisjes die net om de hoek komen kijken.
Dat moet je niet zo serieus nemen.
Ook al heb jij een nest op je hoofd en een fiets van 5 euro, als je leuk bent dan heb je dat zelfs niet nodig toch????????????????????
haha :D
Ik wou jou alleen duidelijk maken dat zelfs een junk bijna tot aan de afgrond over elk van jullie dames kunnen beschikken.
praatjes
15-05-2004, 20:18
Origineel gepost door Lady_moi
Als ze instapt in een auto is ze goedkoop
Als ze met een jongen gaat op zn fiets is ze letterlijk goedkoop
AHAHAWHWAHAWHAHHWA :D
Is een goeie jong :)
Je hoeft niets te ondernemen, zonder datje al instapt in een cabrio of bij mijn op de fiets ben je voor mijn al goedkoop :D
praatjes
15-05-2004, 20:28
Whahahaahahah jij hebt echt een leuke GROTE fantasie.
Denk je echt zo slecht over Marokkaanse meisjes?
Volgens mij ken jij alleen hele goedkope meisjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik (persoonlijk) vraag niet zoveel van een jongen als het maar een goeie moslims dat is het belangrijkste voor me.
Het kan mij echt geen moer schelen of hij een vette wagen heeft of heel veel geld.
Al het materiele gaat toch uiteindelijk op.
Goeie moslim kan je spelen :D :D maar hee welke meisjes van tegenwoordig willen nou een marokkaanse moslim :D Eentje die als een lihoed denkt en doet, is waar jullie voor smelten en wakker liggen!!
Lady_moi
15-05-2004, 20:32
Voorwa da? :confused:
Ik zou toch nooit instappen bij een jongen zn auto of zn fiets :rolleyes:
Ik ben gewoon te braaf voor u :lekkerpuh
Je hoeft niets te ondernemen, zonder datje al instapt in een cabrio of bij mijn op de fiets ben je voor mijn al goedkoop :D
praatjes
15-05-2004, 20:41
HOHOHOHOHO als je wat schrijft moet je niet zeggen jullie, want dan voel ik me zwaar aangesproken!!!!!!!!!!!!!!!!En beledigd!!!!!!!!!!!!
En als je spelt alsof je moslim bent, dan hou je mij niet voor de gek maar jezelf,want je weet dat GOD alles ziet.DUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EN hoe weet jij nou waar ik voor smelt???????????????????????
Kan je mijn gedachten lezen ofzo.Dus niet!!!!!!!!!!
Want niet elk Marokkaans meisje denkt zo!!!!!!!!!!!!
En ik val op Goeie Marokkaanse Moslim Jongens en dat durf ik hard op te zeggen.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
By the way, Hoe moet jou vriendin of vrouw zijn???????????
Want je kraakt elk marokkaans meisje af!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haha hoe ze moet zijn, laat me even denken...ik denk toch dat zij op jou lijken moet! :)
praatjes
15-05-2004, 20:51
Ooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!
Je wil niet weten hoe ik ben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ahahahaha
Ik ben echt een nachtmerrie voor het mannelijk geslacht.hahahaah
Effe serieus ik meen het.
Er durft niemand bij mij in de buurt te komen.
De meeste vinden mij hard maar, sorry THAT'S ME.
Waahahah
Owja echt :D
Ik vind jou interessant, maar echt ik trap daar niet in he, ik kom in mum van tijd bij jou in de buurt en ik kan meer bij jou uithalen dan wie dan ook! Vertel me die onzin niet :D :D
3ebergrechts
15-05-2004, 20:54
Tazz man denk je echt dat je met een auto een normale meid kunt krijgen. Als je niet komt met een goede opleiding. en beter dat je met een fiets komt dan met de nieuwe bmw 7 serie
3ebergrechts
15-05-2004, 20:55
sorry praatjes vullen geen gaatjes!!!!!!
praatjes
15-05-2004, 20:58
Origineel gepost door 3ebergrechts
Tazz man denk je echt dat je met een auto een normale meid kunt krijgen. Als je niet komt met een goede opleiding. en beter dat je met een fiets komt dan met de nieuwe bmw 7 serie
A wat val je mijn hoofd lastig...almoehim wie met twee of meer wielen langs komt die pikt jou gewoon van de weg op klaar! Ewa zeg eerlijk!! :hihi:
praatjes
15-05-2004, 21:07
Hahaha ik begin jou steeds meer te mogen.
Laat me je 1 ding zeggen er zijn al een paar jongens geweest die mij in de buurt wilden komen ,maar daar is het heel slecht mee afgelopen!!!!!!!!!!!!!!!
Dan heb ik het echt over slecht afgelopen!!!!!!!!!!!!!!
Dus ik zou je aanraden Dont Try it.
En ik studeer zelf in Utrecht en de jongens die ik daar zie lopen, ja sorry hoor maar dat zich dat MAN moet noemen.
Echt schande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Volgens mij ben jij zo eentype met een grote mond, maar als puntje bij paaltje komt dan sta je daar met je bek voor tandenhahahahahahaha
Hahaha jij hebt een grote mond tegen mijn, ik mag jou niet! Maar hee, jij en ik hebben elkaar daar in Utrecht niet eerder ontmoet kan gewoon niet, nooit heb ik een afgaan gekregen. Ik weet zeker dat wanneer wij twee elkaar daar in Utrecht tegen komen dat we even later in een van die steegjes of in mijn auto van elkaar gaan snoepen! Het loopt altijd goed af klaar! ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.