Bekijk originele versie : Spullen Naar Marokko Sturen
Hoi mensen,
wie kan mij helpen, ik moet een paar spullen naar marokko sturen ik ga zelf niet op vakantie nu heb ik een tas met spullen die naar tanger moeten maar weet niet hoe ik ze moet sturen.
er was toch iemand die spullen naar marokko brengt, gaatie nog deze dagen?
wie kan mij helpen.
dank jullie wel,
p.s dit is niet mijn account
MoCrOmOpPiEy
21-07-2009, 17:40
Ja ik wil graag ook een tas naar Tanger sturen..
Is er iemand die vanuit Utrecht spullen naar Tanger brengt??
Benisaidgirl
22-07-2009, 01:08
Meestal kun je die met die touring bussen mee sturen je weet wel die naar marokko reizen maar betaal je wel per kilo is niet heel duur ofzo, zo doe k dat altijd , informeer even bij een marokkaanse reisburo bij je in de buurt en die kunnen je vast wel verder helpen..
succes :goedzo:
BosseBol
22-07-2009, 11:36
Mijn man heeft een koeriers en apkketendienst van en naar maroc. pm me maar
Meestal kun je die met die touring bussen mee sturen je weet wel die naar marokko reizen maar betaal je wel per kilo is niet heel duur ofzo, zo doe k dat altijd , informeer even bij een marokkaanse reisburo bij je in de buurt en die kunnen je vast wel verder helpen..
succes :goedzo:
waar woon jij dan, en hoe heb jij het gedaan dan. kun je me meer vertellen.
amiratolahzan
03-08-2009, 00:43
Ja ik wil graag ook spullen naar nador sturen
:kwaad:
Preci0us__
03-08-2009, 23:00
Me2!! Iemand meer info of ruimte??
BosseBol
04-08-2009, 09:35
Me2!! Iemand meer info of ruimte??
PM
Ik heb ook spullen die ik graag zou willen sturen naar maroc maar waar ik eerlijk gezegd altijd bang voor ben dat mijn spullen kwijt raken ik vertrouw het niet zo hoe weet je nou zo zeker dat jouw spullen echt aankomen?
Sarah400
05-08-2009, 13:12
Ik heb ook spullen die ik graag zou willen sturen naar maroc maar waar ik eerlijk gezegd altijd bang voor ben dat mijn spullen kwijt raken ik vertrouw het niet zo hoe weet je nou zo zeker dat jouw spullen echt aankomen?
Als je het niet vertrouwd dan moet je het via een nederlandse transporteur doen dan betaal je lekker de hoofdprijs! Van honderden euro's.
Mijn man doet pakketten versturen maar de volgende lading is eind september dus als iemand wat wilt versturen pm me maar!
2 euro per kilo voor tassen en andere spullen daar zit een ander prijskaartje aan vast!
Als je het niet vertrouwd dan moet je het via een nederlandse transporteur doen dan betaal je lekker de hoofdprijs! Van honderden euro's.
Mijn man doet pakketten versturen maar de volgende lading is eind september dus als iemand wat wilt versturen pm me maar!
2 euro per kilo voor tassen en andere spullen daar zit een ander prijskaartje aan vast!
:maf: Nee doe ik niet...
Ja zeker
Van alle steden in Nederland naar alle steden in Marokko
maroctransport@hotmail.com
0643925942
mvg
maroctransport@hotmail.com
0643925942
mvg
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.