Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Reductil?

Pagina's : [1] 2

Soussiaah
21-07-2009, 10:17

vandaag ben ik begonnen met dieetpillen van Reductil ... heeft er iemand ervaring mee?:kus:

Soussiaah
21-07-2009, 10:20
niemand?

jasmina18
21-07-2009, 11:00
er was daar een topic over, maar die vind ik niet meer terug. zou het ook graag willen weten

Soussiaah
21-07-2009, 14:03
ik vind het ook niet meer terug!!

fadma
21-07-2009, 15:45

Ik ben er nu 2 weken mee bezig, was in de eerste week 2 kilo kwijt en sindsdien heb ik niet meer gewogen, dat ga ik komend weekend doen insAllah Ik moet zeggen heb geen last van bijwerkingen hamdoulilah, maar ben wel bang om ermee te stoppen heb veel erover gelezen op het internet en sommige hebben last van depressies enzo als ze stoppen, dus best eng allemaal

Soussiaah
25-07-2009, 12:13
Ik ben er nu 2 weken mee bezig, was in de eerste week 2 kilo kwijt en sindsdien heb ik niet meer gewogen, dat ga ik komend weekend doen insAllah Ik moet zeggen heb geen last van bijwerkingen hamdoulilah, maar ben wel bang om ermee te stoppen heb veel erover gelezen op het internet en sommige hebben last van depressies enzo als ze stoppen, dus best eng allemaal me man vind ook dat ik teveel stress nu k Reductil ineem, en merk het soms ook wel ook heb ik nu een droge mond ervan gekregen

OumJuwayria
25-07-2009, 22:39
Krijg je die gewoon bij de dokter als je overgewicht hebt? Ik wil ze bellen en er om vragen. Ik hoop dat ze t geven.

Soussiaah
25-07-2009, 23:43
Krijg je die gewoon bij de dokter als je overgewicht hebt? Ik wil ze bellen en er om vragen. Ik hoop dat ze t geven. ja zowiezo met voorschrift van de dokter en enkel als je overgewicht hebt anders niet

Nasra01
26-07-2009, 10:50
Waarom gaan jullie gewoon niet gezond eten, sporten en veel water drinken? Met geduld en discipline zal je je ideale figuur wel bereiken hoor.

Soussiaah
26-07-2009, 10:56
Waarom gaan jullie gewoon niet gezond eten, sporten en veel water drinken? Met geduld en discipline zal je je ideale figuur wel bereiken hoor. ben nu terug aan sporten en met Reductil gaat mijn hongergevoel gewoon weg geen tussendoortjes meer sinds ik het neem en eten doe ik ook al weinig en drink bijna 3liter water per dag ! ik eet gezond en niet te veel maar tussendoortjes is bij mij een probleem,

Soussiaah
29-07-2009, 10:57
ben nu een week begonnen met reductil ben al 3,5kilo afgevallen

Shanti
29-07-2009, 11:00
Oh my god gebruik dat product niet. Het is echt gevaarlijk. Mijn nicht had ook overgewicht en heeft dat product gebruikt. Na een maands was ze 15 kilo afgevallen. Ze heeft het gestopt en is natuurlijk terug gewoon gaan eten en is nu 25 kilo bijgekomen. Echt waar mensen doe dat niet.

Soussiaah
29-07-2009, 11:03
Oh my god gebruik dat product niet. Het is echt gevaarlijk. Mijn nicht had ook overgewicht en heeft dat product gebruikt. Na een maands was ze 15 kilo afgevallen. Ze heeft het gestopt en is natuurlijk terug gewoon gaan eten en is nu 25 kilo bijgekomen. Echt waar mensen doe dat niet. meen je dat nou:( zo erg!! pffff en sporte ze ook of niet? want ik sport tog bijna 2uurs per dag

Shanti
29-07-2009, 11:09
meen je dat nou:( zo erg!! pffff en sporte ze ook of niet? want ik sport tog bijna 2uurs per dag Ja ze deed aan sport en zo. Meskiena ze is er echt niet goed van. :(

Soussiaah
29-07-2009, 11:11

Ja ze deed aan sport en zo. Meskiena ze is er echt niet goed van. :( goh wel erg dan:( en at ze ook gezond erachteraf? mijn schoonzus heeft da ook ingenomen en sport en eet gezond en heeft nog steeds dezelfde gewicht en das nu al andehalfjaar terug mss dat het van persoon tot persoon afhangt

Pagina's : [1] 2