Bekijk originele versie : AIVD volgt 150 moslim in Nederland
AboeAbdullah
15-05-2004, 18:08
Ik zag op teletekst dat de AIVD 150 moslims hier in Nederland op de voet volgt. Ik geloof nooit dat er zoveel mogelijke terroristen in Nl wonen. Waarschijnlijk volgt de AIVD zoveel mensen door hun gebrekkige kennis over takfiries.
Maar ja hoe dan ook weet ik bijna zeker dan een paar forum leden ook wel worden gevolgd namelijk...... Dat weten jullie ook wel.
Anti_Takfieri
15-05-2004, 18:19
Origineel gepost door AboeAbdullah
Ik zag op teletekst dat de AIVD 150 moslims hier in Nederland op de voet volgt. Ik geloof nooit dat er zoveel mogelijke terroristen in Nl wonen. Waarschijnlijk volgt de AIVD zoveel mensen door hun gebrekkige kennis over takfiries.
Maar ja hoe dan ook weet ik bijna zeker dan een paar forum leden ook wel worden gevolgd namelijk...... Dat weten jullie ook wel.
Jammer dat me topic is weggehaald, waarin wordt gewaarschuwd voor Aboe Qataadah en Aboe Mihdjan (ze komen soms op Paltalk) maar vroeg of laat worden ze ingerekend.
Zoals Aboe Qataadah als hij nog een keer wordt opgepakt dan hoop ik dat ze hem terugsturen. Want ik vindt het vreemd dat hij en zijn andere vijf "broeders" vrijgelaten zijn. Want ze zaaien te veel fitna en vooral onder onwetende jongeren die niks van de Islam weten en hun geloven
Bomaanslag verijdeld na tip AIVD- 22-10-2003
Justitie heeft vijf vermoedelijke terroristen aangehouden na een tip van de AIVD. Ze zouden van plan zijn geweest een bomaanslag te plegen.
Moslimnetwerk
De achtergrond van de verdachten ligt bij een radicaal moslimnetwerk, aldus de AIVD. De inlichtingendienst kreeg de informatie tijdens het doorlopende onderzoek naar extreme moslims in Nederland en had volgens het OM betrekking op 'een mogelijk ophanden zijnde terroristische actie'.
Ontploffing
Eén van de aangehouden mensen is weer vrijgelaten vanwege gebrek aan bewijs. De rest wordt verdacht van 'voorbereiding van een ontploffing' en 'deelneming aan een criminele organisatie'.
De verdachten komen uit Amsterdam, Den Haag, Amersfoort en Schiedam. Bij huiszoekingen nam justitie onder meer computers, diskettes, videobanden en cassettes in beslag. Waar de aanslag had moeten plaatsvinden, is onbekend.
Amsterdam (Aboe Qataadah, komt ook soms op Paltalk), Amersfoort (een amerikaanse bekeerde hij stond bekend als "mujaheed" op maroc.nl) .
Ik hoop dat de Moderator deze onderwerp niet weghaalt, want is groot belang om onze broeders te waarschuwen voor deze mensen.
AboeAbdullah
15-05-2004, 18:22
In Saoedi Arabie weten ze goed met takfiries om te gaan.
Ze weten daar waar ze in geloven en laten zo de normale moslims met rust maar pakken de takfiries hard aan.
In Saoedi Arabie weten ze goed met takfiries om te gaan.
Ze weten daar waar ze in geloven en laten zo de normale moslims met rust maar pakken de takfiries hard aan.
Wat zijn takfiries???
Blizzard
15-05-2004, 18:34
Maar ja hoe dan ook weet ik bijna zeker dan een paar forum leden ook wel worden gevolgd namelijk...... Dat weten jullie ook wel. noem namen :confused:
AboeAbdullah
15-05-2004, 18:36
Origineel gepost door papa
Ik geloof niet dat er 150 moslimsradicalen zijn in dit land. De AIVD wordt aangestuurd door de politiek en die bestaat doorgaans uit mensen die angst hebben. Door het in de media te plaatsen wekt men de suggestie dat het echt ernstig moet zijn. Ik denk dat het wel meevalt en dat het allemaal storm in een glas water is.
Ik geloof ook niet in 150. Dat zijn er echt veel te veel maar en zijn wel een paar gekken in dit land dat is iets dat zeker is.
dat is het probleem nou ! ze volgen 150 van 1 miljoen !
ze mogen volgen wat ze willen ! zolang het beleid van het westen niet drastisch veranderd is er altijd een dreiging helaas :jammer:
Blizzard
15-05-2004, 18:40
de terroristen zijn de tweede kamer leden :P
AboeAbdullah
15-05-2004, 18:41
Ahja de enige moslims die echt bang worden van dit bericht weten zelf goed genoeg dat ze bezig zijn met dingen die niet kloppen.
Ook de "goede" moslims moeten het nu bekopen.Las in een artikel dat we juist moeten oppassen voor de "geintegreerde" moslim die zich westers kleed,weleens uitgaat en er veel vrouwen op na houd en nog eens hoog-geschoold is(was volgens mij bij de Telegraaf of nu.nl)
AboeAbdullah
15-05-2004, 18:50
Origineel gepost door klonbyz
Ook de "goede" moslims moeten het nu bekopen.Las in een artikel dat we juist moeten oppassen voor de "geintegreerde" moslim die zich westers kleed,weleens uitgaat en er veel vrouwen op na houd en nog eens hoog-geschoold is(was volgens mij bij de Telegraaf of nu.nl)
Dus dit is een hetze tegen iedere moslim of je nu praktiseerd of niet.
Raar.
NoisySilence
17-05-2004, 16:28
Laat ze maar een inval doen bij mij, voordat ze het weten blaas ik mezelf en hen met mij op :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.