Bekijk originele versie : Kleuterklas!!
mimi_tangaouia
13-11-2002, 17:42
Het begint me steeds me te irriteren dat de topics vaak uitleiden op een ruzie waarom nou
iedereen voelt zich gelijk aangevallen , in sommige gevallen geeef ik ze geen ongelijk, maar waarom moet het dan eindigen in een slagveld het is notabene ramadan!!
Ik geef ook toe mijn reacties zijn ook niet echt aardig soms ook wel verkeerd maar ik heb er van geleerd zo krijg je een discussie die gaat leiden tot een slagveld het is jammer dat het zo allemaal gebeurd een paar maanden terug waren er nog goede discussies, er zijn ook een hele hoop nieuwe leden bijgekomen en nu wil ik ze ook niet aanvallen, maar er zitten sommige tussen die op het kletshoekje thuis horen, waar ook niks mis mee is
iedereen valt elkaar gelijk aan is eigenlijk nergens voor nodig mensen!!
Lady_moi
13-11-2002, 17:44
kleuterklas....mijn lievelingsklas,mijn lievelingsjaar,mijn kleuterjaar....
:maf:
soumaya1
13-11-2002, 17:45
ik geef je helemaal gelijk!!! af en toe zijn we allemaal net kleine kinderen, en ik bedoel ik doe er ook net zo hard aan mee, maar ik probeer het dan gewoon weer te sussen!! en soms kan ook een dolletje erg uit de hand lopen heb ik gemerkt!
het is bij mij maar een keer uit de hand gelopen.... verder nooit.. :)
mimi_tangaouia
13-11-2002, 17:47
Origineel gepost door Kadir
Ik val niemand aan, ook nooit gedaan, ow ja, alleen die koeli Shahid, maar jemoet mij niet serieus nemen, ik maak gewoon fa2s met jullie
je moet mijn topic goed lezen ik zeg ook niet dat JIJ!!! ( lees goed jij!!) iemand aanvalt maar dat er veel mensen zijn die zich gelijk aangevallen voelen, soms terecht en soms onterecht
moet ik me wel aangesproken voelen Miemster?
Lady_moi
13-11-2002, 17:49
life is eazZzZzy
mimi_tangaouia
13-11-2002, 17:49
T is maar de internet weet je, ik maak me er niet zo druk om, in t echte leven maak ik me erniet eens druk om, dus..............
ja ok maar dan alsnog je kan bijv iemand persoonlijk een rotgevoel geven wat eigenlijk soms helemaal niet nodig is het moet wel leuk blijven hoop dat je mij begrijpt
Je weet toch dat berichten in het kletshoekje niet meer meegeteld worden? Iedereen wl zoveel mogelijk berichten bij zijn naam, helemaal sinds die sterretjes. Dus zou je wel gek zijn om te gaan kletsen of onzin te gaan verkondigen op het daarvoor bestemde forum.
Nou meid, toppie, love u2.
mimi_tangaouia
13-11-2002, 17:51
Origineel gepost door cheetah
moet ik me wel aangesproken voelen Miemster?
ik weet niet waarom ik zei ook soms is het terecht en soms onterecht dat ze zich aangevallen voelen!!
Lady_moi
héhéhé mensjes
Military_Minded
Origineel gepost door mimi_tangaouia
Het begint me steeds me te irriteren dat de topics vaak uitleiden op een ruzie waarom nou
iedereen voelt zich gelijk aangevallen , in sommige gevallen geeef ik ze geen ongelijk, maar waarom moet het dan eindigen in een slagveld het is notabene ramadan!!
Ik geef ook toe mijn reacties zijn ook niet echt aardig soms ook wel verkeerd maar ik heb er van geleerd zo krijg je een discussie die gaat leiden tot een slagveld het is jammer dat het zo allemaal gebeurd een paar maanden terug waren er nog goede discussies, er zijn ook een hele hoop nieuwe leden bijgekomen en nu wil ik ze ook niet aanvallen, maar er zitten sommige tussen die op het kletshoekje thuis horen, waar ook niks mis mee is
iedereen valt elkaar gelijk aan is eigenlijk nergens voor nodig mensen!!
Ik had het niet beter kunnen zeggen :goedzo:
mimi_tangaouia
13-11-2002, 17:52
Origineel gepost door Junkie
Je weet toch dat berichten in het kletshoekje niet meer meegeteld worden? Iedereen wl zoveel mogelijk berichten bij zijn naam, helemaal sinds die sterretjes. Dus zou je wel gek zijn om te gaan kletsen of onzin te gaan verkondigen op het daarvoor bestemde forum.
Nou meid, toppie, love u2.
Ik zat voorheen ook vaak op het kletshoekje het was wel leuk allemaal een grote familie maar op een gegeven moment wil je ook meer inhoud het gaat mij helemaal niet om het aantal berichten die kunnen me gestolen worden
maar dank je wel voor je complimentje laf jou toooooo :Iluvu:
mimi_tangaouia
13-11-2002, 17:54
Waar zeg ik nou dat je t over mij had, ik zei alleen maar, damn, wtf is jou probleem, elke topic zit je dom te doen, get a life ofzo.
je moet goed lezen en volgens mij ben diegene met ene probleem!! en niet ik
ik zeg toch duidelijk dat ik het niet over jou!!! heb!!!
heb geen zin om verder met jou hierop verder op door te gaan mocht je dat wel willen stuur me een pm en we komen er verder wel uit
mimi
mimi_tangaouia
13-11-2002, 17:56
Origineel gepost door Military Minded
Ik had het niet beter kunnen zeggen :goedzo:
compliment nummer 2 dank je wel!!! :goedzo:
keep the good spirit!!
( hahaha ik lijk wel op Oprah!! :lol:)
mimi :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.