Bekijk originele versie : Ware nachtmerrie of was het echt?
lievevrouw
20-07-2009, 19:26
Salaamoealikoum,
Vannacht rond 03.30 uur werd ik schrikkend en vermoeiend wakker iemand hield me stevig beet en wou mij niet loslaten ik moest ervan piepen 2 keer het ergste vond ik dat ik het echt niet prettig vond ik weet nog steeds niet of dit in mijn dromen was gebeurd of echt want kort daarna werd ik schrikkend wakker.
Mijn vraag aan jullie is hebben jullie dit ooit meegemaakt? Wat moet ik hier nou mee ik ben ffe van slag...
Bedankt alvast...
Groet Lievevrouw
..Rachida..
20-07-2009, 19:37
ik heb de ook wel eens meegemaakt, weet nog steeds niet wat het is. de een vertelt me dat ik gewoon erg vermoeid ben en de ander zegt dat het boekebes is, iemand die je hard aandrukt zodat je niet kan opstaan je wilt opstaan maar kan je lichaam niet bewegen.. ik weet t neit
lievevrouw
20-07-2009, 22:35
ja dat precies hoe jij het uitleg maar ik ben wel heel erg moe misschien is dat het wel hoop ik dan haha lief dat je heb gereageerd ik zit hier namelijk erg mee en rot voor je dat je het ook moest meemaken het is niet fijn
moslima_z
20-07-2009, 22:43
Esalaam alaikom,
Ik heb dit ook eens gehad. Vooral wanneer ik op mijn rug slaap krijg ik dit. Door middel van het reciteren van de quraan wordt het minder totdat 'het' weg gaat en ik me weer normaal kan bewegen. Heb er ook geen verklaring voor en weet niet wat het is. Ik schrik er wel iedere keer van en ben dan effe van slag.
lievevrouw
20-07-2009, 22:49
Ik dach ffe dat ik gek was maar er zijn meerder mensen die hier last van hebben..ik ben de hele dag al van slag heb gewoon zitten piepen dat ie me moet los laten ik hoorde mezelf piepen heel eng allemaal
Samira222
21-07-2009, 12:29
volgens mij is het boekebes..
krOellenBoll_
21-07-2009, 21:06
sliep je op je rug?
Hallo, kan iemand mij vertellen wat dit precies inhoud?
ik moet namlijk ook zeggen dat ik er tegenwoordig geen last meer van heb maar een paar jaar geleden had ik zooooo ontzettend vaak dat ik niet meer alleen wilde slapen.
Ik voelde iemand dan stevig op mij drukken. Ik kon niet opstaan! Ik kon mij niet bewegen! en ik probeerde te schreeuwen om hulp maar mijn mond bewoog maar ik kreeg het geluid er niet uit!!! en ja ik was heel diep in slaap maar hierdoor was ik echt wel wakker...
Meryoema
21-07-2009, 22:33
Heb het ook een keer gehad. En sub7anallah, precies de nacht toen ik er telkens aan moest denken na een paar verhalen hier gelezen te hebben. Ik durfde niet in slaap te vallen omdat ik bang was dat mee te maken. And guess what?Viel 2 min. en slaap en ik maakte het mee. Ik kon me niet bewegen, ik nog niet schreeuwen dus begon ik koran te reciteren en toen hoorde ik mezelf ineens schreeuwen en schoppen. :maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.