Bekijk originele versie : Waar Prive Zwemmen Met Je Gezin
hallo waar kun je prive zwemmen samne met je man en kindren wie heeft er leuke adressen. graag als je er zelf bent geweest je ervaring.
wel echt prive
grt
m0slimvr0uw1
21-07-2009, 08:57
Deze isgeweldig! en zo duur is het niet..
http://www.aquatis.be/
Ik hoop dat het wat voor je iss.
Liefs,
hallo die had ik ook gezien ben je er zelf ook wel eens geweest en hoe ging dat? ik heb ook gekeken in nl best duur kom uit denbosch is beetje ver maar denk wel moeite waard...
bedankt liefs
m0slimvr0uw1
23-07-2009, 13:02
hallo die had ik ook gezien ben je er zelf ook wel eens geweest en hoe ging dat? ik heb ook gekeken in nl best duur kom uit denbosch is beetje ver maar denk wel moeite waard...
bedankt liefs
[I]Nee ik ben er zelf nooit geweest, maar wel een tante van me. Samen met haar kinderen en een paar andere vrouwen.. Ze vond het geweldig..Zeker het geld waard..
Jaa ik kom zelf ook uit die omgeving, maar ik denk ook zeker dat het de moeite waard is. Vooral als je met je mannetje gaat.. Zooo romantisch:o
Als je gaat, moetje me laten weten hoe het was, safi?
xliefs
sweetroosje
01-08-2009, 19:23
[I]Nee ik ben er zelf nooit geweest, maar wel een tante van me. Samen met haar kinderen en een paar andere vrouwen.. Ze vond het geweldig..Zeker het geld waard..
Jaa ik kom zelf ook uit die omgeving, maar ik denk ook zeker dat het de moeite waard is. Vooral als je met je mannetje gaat.. Zooo romantisch:o
Als je gaat, moetje me laten weten hoe het was, safi?
xliefs
Wie heeft het nummer voor mij van die privézwembad?
SgattigMeisje
01-08-2009, 20:26
www.aquatis.be
1&2 & 3&4 ben ik geweest & 3&4 was echt GEWELDIG:love:. 1&2 ook daar niet van!
Verder heb je hier in Nederland www.templeofbeauty.nl daar ben ik ook geweest en erg gezellig!
Umm_Benjamine
01-08-2009, 21:16
in brabant..waalwijk op precies te zijn kun je prive zwemmen :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.