Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hij Wil Zichzelf Nog Niet Binden!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

LZN
15-05-2004, 16:10

SALAAM ALLEMAAL, IK ZIT HIER HEEL ERG MEE DUS IK HOOP DAT JULLIE MIJ KUNNEN HELPEN EN MIJ ADVIES KUNNEN GEVEN. IK HEB EEN JONGEN LEREN KENNEN, HIJ IS HEEL SERIEUS, HEEFT STUDIE AFGEMAAKT, DOET ALLES WAT DE ISLAM HEM VRAAGT, HOUD ZICH BEZIG MET SPORT,TENMINSTE HIJ IS MIJ IDEALE MAN. IK HEB MET HEM AFGESPROKEN EN HIJ VROEG ME GELIJK OF IK EEN KEER BIJ HEM THUIS KAN KOMEN BIJ ZIJN OUDERS. IK WILDE DAT NIET MAAR UITEINDELIJK GING IK TOCH. HET WAS ALLEMAAL LEUK EN AARDIG. DUS IK KRIJG EEN GEVOEL VAN HIJ IS SERIEUS EN DE GEVOLGEN IS DUS HANDVRAGEN VERLOFEN ENZ. IK HEB HET HEM EEN KEER GEVRAAGT VAN HOE GAAT HET NOU VERDER? KREEG IK ALS ANTWOORD: VAN DAT HIJ MIJ EEN LEUK MEISJE VOND ZE3MA HIJ HEEFT GEVOELENS VOOR MIJ, MAAR IK WIL ME ZELF NOG NIET BINDEN EN HET IS BETER DAT WE ELKAAR NIET ZO VAAK GAAN ZIEN. HIJ ZEI OK VAN DAT HIJ NOG NIET ALLES OP EEN RIJTJE GEEFT DIE HIJ WIL BEREIKEN. MAAR IK BEN HELEMAAL VERLIEFD OP HEM. IK MOET HEM VAKER GAAN ZIEN MAAR HIJ WIL DAT NIET!!! WAT MOET IK DOEN :( ALVAST BEDANKT.

Mocro4eva
15-05-2004, 16:40
Hou de eer aan jezelf zou ik zeggen. Als hij je als zijn vrouw wilt hebben, weet hij je ouders vast en zeker te vinden.

doc25
15-05-2004, 16:47
Origineel gepost door ghadoej Hij Wil Zichzelf Nog Niet Binden!!!!!!!!!! jezelf binden is best lastig vooral het knoopje leggen gaat moeilijk :rolleyes:

soennia83
15-05-2004, 17:11
Salaam alaikom warahmatollah, de grootse fout die je nu begaan hebt is zelf naar zijn ouders toe te gaan... Wat denk je dat die ouders in eerste instantie denken??? MIjn ouders en vele andere ouders zullen dat niet op prijs stellen en het zegt ook wat over het meisje, ik bedoel. Pff je moet wel echt lef hebben om bij onbekende mensen thuis te komen en kenbaar te maken dat je iets met hun zoon hebt. Je had hem zelf naar je toe moeten laten komen met je ouders en als hij dat niet wil dan weet je ook dat het niets word. Als hij echt goed bezig is in de islam e.d. dan kwam hij echt om je hand vragen. Ik bedoel dat hij zich niet kan binden dat begrijp ik wel, maar dan moet hij geen relatie met je aangaan als hij weet dat jij seriues bent. wasalaam

Hadria
15-05-2004, 20:17

Origineel gepost door ghadoej SALAAM ALLEMAAL, IK ZIT HIER HEEL ERG MEE DUS IK HOOP DAT JULLIE MIJ KUNNEN HELPEN EN MIJ ADVIES KUNNEN GEVEN. IK HEB EEN JONGEN LEREN KENNEN, HIJ IS HEEL SERIEUS, HEEFT STUDIE AFGEMAAKT, DOET ALLES WAT DE ISLAM HEM VRAAGT, HOUD ZICH BEZIG MET SPORT,TENMINSTE HIJ IS MIJ IDEALE MAN. IK HEB MET HEM AFGESPROKEN EN HIJ VROEG ME GELIJK OF IK EEN KEER BIJ HEM THUIS KAN KOMEN BIJ ZIJN OUDERS. IK WILDE DAT NIET MAAR UITEINDELIJK GING IK TOCH. HET WAS ALLEMAAL LEUK EN AARDIG. DUS IK KRIJG EEN GEVOEL VAN HIJ IS SERIEUS EN DE GEVOLGEN IS DUS HANDVRAGEN VERLOFEN ENZ. IK HEB HET HEM EEN KEER GEVRAAGT VAN HOE GAAT HET NOU VERDER? KREEG IK ALS ANTWOORD: VAN DAT HIJ MIJ EEN LEUK MEISJE VOND ZE3MA HIJ HEEFT GEVOELENS VOOR MIJ, MAAR IK WIL ME ZELF NOG NIET BINDEN EN HET IS BETER DAT WE ELKAAR NIET ZO VAAK GAAN ZIEN. HIJ ZEI OK VAN DAT HIJ NOG NIET ALLES OP EEN RIJTJE GEEFT DIE HIJ WIL BEREIKEN. MAAR IK BEN HELEMAAL VERLIEFD OP HEM. IK MOET HEM VAKER GAAN ZIEN MAAR HIJ WIL DAT NIET!!! WAT MOET IK DOEN :( ALVAST BEDANKT Is toch heel duidelijk, alleen jij begrijp dat niet. Die vrouwen van tegenwoordig zij niet zo slim meer. Ik leg je het uit: Sinds jij met hem naar huis bent gegaan, ben je gewoon afgekeurd door zijn familie. In onze cultuur is dat een jongen naar de ouders gaat van het meisje, een niet andersom. Wat moet ze moeder wel niet gedacht hebben over jou.

soennia83
15-05-2004, 20:42
Origineel gepost door Hadria Is toch heel duidelijk, alleen jij begrijp dat niet. Die vrouwen van tegenwoordig zij niet zo slim meer. Ik leg je het uit: Sinds jij met hem naar huis bent gegaan, ben je gewoon afgekeurd door zijn familie. In onze cultuur is dat een jongen naar de ouders gaat van het meisje, een niet andersom. Wat moet ze moeder wel niet gedacht hebben over jou. Dat is precies wat ik duidelijk wil maken!

salimaforever
15-05-2004, 23:47
je hebt één foutje gemaakt en dat is dat je naar zijn thuis bent gegaan, de rollen zijn allemaal rustig aan 't omkeren, ooit zal je nog horen dat jij zijn hand bent gaan vragen! wat jij waard bent, moet je zuiver houden meid!! in ieder geval wens ik je veel succes meid

doc25
16-05-2004, 00:44
ze3ma hollanders stijl: de jongen neemt zijn vriendin mee naar huis om kennis te maken met zijn ouders. Later neemt zij hem mee naar pappie en mammie om samen te eten :rolleyes:

DaNGeRouZLy
16-05-2004, 01:20
Origineel gepost door ghadoej IK HEB MET HEM AFGESPROKEN EN HIJ VROEG ME GELIJK OF IK EEN KEER BIJ HEM THUIS KAN KOMEN BIJ ZIJN OUDERS. IK WILDE DAT NIET MAAR UITEINDELIJK GING IK TOCH. HET WAS ALLEMAAL LEUK EN AARDIG. :schok:

mel3oqa
16-05-2004, 02:55
Origineel gepost door Hadria Is toch heel duidelijk, alleen jij begrijp dat niet. Die vrouwen van tegenwoordig zij niet zo slim meer. Ik leg je het uit: Sinds jij met hem naar huis bent gegaan, ben je gewoon afgekeurd door zijn familie. In onze cultuur is dat een jongen naar de ouders gaat van het meisje, een niet andersom. Wat moet ze moeder wel niet gedacht hebben over jou. :rolleyes: Waarom neemt hij haar dan mee? Heeft ie niks beters te doen dan haar uit-testen?

Hadria
16-05-2004, 03:53
Origineel gepost door mel3oqa :rolleyes: Waarom neemt hij haar dan mee? Heeft ie niks beters te doen dan haar uit-testen? Kijken hoe goedkoop ze is. (maar dat is niks voor de marokkaanse meiden, de meeste dan) Dat hij misschien goede bedoelingen had, zou ik misschien (nog) geloven. Maar zijn ouders zijn niet dom, die zijn niet zo geïntegreerd.

ikkuh22
16-05-2004, 15:20
Meid, Laten gaan die jongen... als hij je echt zo leuk zou vinden als je DENKT dan had hij het in de eerste instantie al laten blijken. En wat ik ook niet begrijp is dat je zegt ik MOET HEM VAAK ZIEN... bedoel wat is hier de meerwaarde van... geloof me als je hem vaak gaat zien enz dan heb je alleen maar kans dat sytan allerlei verleidingen in het spel brengt waar je later spijt van kunt krijgen. Misschien is het wel zo dat jullie voor elkaar geschapen zijn maar leg die beslissing in de handen van het lot.... ga verder met je ding en als hij wilt dan komt hij vanzelf wel .... want jij hebt nu kenbaar gemaakt hoe jij erover denkt. En zoals eerdere mensen hebben vermeld ga niet meer mee naar zijn huis en heb een beetje zelfrespect. En over dat vaker zien.... ik ken iemand die haar vriend/verloofde maar 3 keer heeft gezien in maanden tijd en die 3 keer waren nooit langer dan een uurtje,..... meer dan genoeg... !!! Succes

Hadria
16-05-2004, 18:44
Origineel gepost door ghadoej jullie snappen mij niet, we hadden een keer afgesproken en rden naar zijn woonplaats. zonder dat ik het wist stonden we voor zijn ouders huis. ik zo waarom stoppen we hier. hij zo ik wil heel graag dat je mij moeder leert kennen. ik wilde dat absoluut niet!!!!!!!!!! we kregen ruzie en hij zei elke keer alstublieft mij moeder verwacht je al dus ik had geen keus. ik hoop dat jullie mij beter begrijpen Wij snappen jou inderdaad niet (hoef ook niet) Het is goed dat jij het ook niet snapt, waarom hij zich niet wil binden. Maar wie snapt nou wie niet? Wij snappen wel die jongen en zijn ouders (jij weer niet). Je had geen keus? Lekker makkelijk ben jij.

Hadria
16-05-2004, 23:05
Origineel gepost door ghadoej ik ben een meisje die een hoofddoek draagt en lange kleding, ik heb zelfs in hun huis gebid. en we zaten een videoband te kijken van de trouwfeest van zijn broer en toen fluisterde die moeder in mij oor 3akba li kom. Waarschijnlijk heb je gebeden zonder lhoedoe. :rolleyes: Zijn moeder zij ‘’3akba lik’’, ze bedoelde daarmee dit is de laatste keer dat je mij huis binnen komt. Doordat je een hoofddoek draagt wil niks zeggen dat je zo maar binnen kunt gaan bij die jongen. Omdat je hoofddoek draagt zou je de eer aan je zelf houden en niet naar binnen gaan.

Hadria
17-05-2004, 00:46

Origineel gepost door ghadoej heeey hadria, hoe durf je te zeggen dat ik heb gebeden zonder woedoe!!!!!!!!! dat heb ik wel gedaan en allah (swt) is mij getuigen!!!! en hoe weet jij dat nou dat zijn moeder dat bedoeld, je kan nooit voor een andere denken. BESPAAR ME JE COMENTAAR!!!!!!!!!!! Ik denk wel voor haar, want het bewijs heb je zelf al beschrijven. Namelijk nadat je bij hem binnen bent gewest wil hij zich niet meer binden. :rolleyes: De moeders zijn niet dom, toevallig was je binnen film aan het kijken, een gelijk uitsloven om voor haar neus te gaan bidden. :rolleyes: Als je echt zo gelovig was, zou je helemaal niet naar binnen gaan. Als je geen commentaar wil, moet je niet zo domme topic openen :rolleyes:

Pagina's : [1] 2