Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokkanen

honey81
13-11-2002, 16:42

Wa vinden jullie van die marokkaanse mannen van marokko? Vallen ze jullie ook altijd zo lastig op straat. Ik haat het gewoon!!! tis altijd van zina dit, zina dat. Ze hebben totaal geen respect voor een meisje en opdringen dat ze doen! kusjes........ :zwaai:

Military_Minded
13-11-2002, 16:44
Origineel gepost door honey81 Wa vinden jullie van die marokkaanse mannen van marokko? Vallen ze jullie ook altijd zo lastig op straat. Ik haat het gewoon!!! tis altijd van zina dit, zina dat. Ze hebben totaal geen respect voor een meisje en opdringen dat ze doen! kusjes........ :zwaai: Wat wil je hiermee zeggen??? Dat je goed uitziet....ofzo???

Marocca
13-11-2002, 16:44
Origineel gepost door honey81 Wa vinden jullie van die marokkaanse mannen van marokko? Vallen ze jullie ook altijd zo lastig op straat. Ik haat het gewoon!!! tis altijd van zina dit, zina dat. Ze hebben totaal geen respect voor een meisje en opdringen dat ze doen! kusjes........ :zwaai: oef.....i m not alone!!!!! die marokkanen!!!!!!!!!!!dat is verschrikkelijk als mijn ouders erbij zijn!!!!Wollah,das genant :kwaad:

Marocca
13-11-2002, 16:45
Origineel gepost door Military Minded Wat wil je hiermee zeggen??? Dat je goed uitziet....ofzo??? doen de meisjes dit niet bij jou?????????meisjes van marokko dan he!! :D

Nounousa
13-11-2002, 16:46

ze doen sow PPSSSSSTT PPPPSSSTTT lopen ze je de hele weg 8erna, doen net alsof ze nooit een meisjuh hebben gezien, gewoon vette achtervolgingen en als je zegt laat me met rust dan word het alleen maar erger damnzzzz IRRITANT EN ZIELIG EN WANHOPIG

Nounousa
13-11-2002, 16:47
en owjah ook al ben je FACKING lelijk dan komen ze je nog achterna hoor

Military_Minded
13-11-2002, 16:48
Origineel gepost door Marocca doen de meisjes dit niet bij jou?????????meisjes van marokko dan he!! :D Bij mij doen ze dat niet......maar dat komt omdat ik een Hoofddoek draag.....zouden jullie ook eens moeten proberen!! P-

NaDoR.ZiNa
13-11-2002, 16:49
ik haat hun ze zijn egt james bond gewoon denk je dat je net ff lekker aan het lopen bent springt er weer zon nerd voor je voeten!!!!!! ( bewijs van spreken dan he) en ze blijven dan ook nog eens plakken als plakband!!!!!! maar jah als je egt vervelend worden trek ik gewoon me 9 mm uit me tas dan vliegen ze wel weg hihihiihhiihi :zwaai:

Marocca
13-11-2002, 16:49
Origineel gepost door Military Minded Bij mij doen ze dat niet......maar dat komt omdat ik een Hoofddoek draag.....zouden jullie ook eens moeten proberen!! P- hoe weet gij nu of wij een hoofddoek dragen of ni????????? en daarbij,ze doen het bij elk meisje;met of zonder hoofddoek!!!! :kwaad:

NaDoR.ZiNa
13-11-2002, 16:50
Het heeft er nix mee te maken of je mooi bent of dat je geen hoofddoek draagt!!!!!! maar hun zien gewoon dat je niet van daar bent aan je kleding of wat dan ook !!!! ze zien dat je uit europa komt en dan gaan ze gek doen!!!!!

Marocca
13-11-2002, 16:50
Origineel gepost door honey81 Wa vinden jullie van die marokkaanse mannen van marokko? Vallen ze jullie ook altijd zo lastig op straat. Ik haat het gewoon!!! tis altijd van zina dit, zina dat. Ze hebben totaal geen respect voor een meisje en opdringen dat ze doen! kusjes........ :zwaai: ah!!!!!!!!je bent een landgenootje!!!!!!!!!!had ik niet door....welcome :D :belgie: :belgie:

Marocca
13-11-2002, 16:51
Origineel gepost door NaDoR ZiNa Het heeft er nix mee te maken of je mooi bent of dat je geen hoofddoek draagt!!!!!! maar hun zien gewoon dat je niet van daar bent aan je kleding of wat dan ook !!!! ze zien dat je uit europa komt en dan gaan ze gek doen!!!!! inderdaad........ :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:

mimi_tangaouia
13-11-2002, 17:22
Wij maken het er ook een beetje zelf naar wij komen ieder jaar zomer pronken met onze mooi autos en kleren en onze euros die arme mannen willen dat ook die willen ook ieder jaar thuis komen met een mooie auto onder hun **** en een vette portemenee dat kan je ze neit kwalijk nemen het hoort er gewoon bij en ja he tis niet altijd even leuk maar wat kan je er aan doen??

honey81
13-11-2002, 18:15
[ QUOTE]Origineel gepost door Marocca ah!!!!!!!!je bent een landgenootje!!!!!!!!!!had ik niet do or....welcome :D :belgie: :belgie: [/QUOTE] Dank je wel. Ik ben hier al sinds 2 dagen. Ik ben van aaaaaaaaaaantwaaarpe :D . En jij?

Marocca
13-11-2002, 18:18

Origineel gepost door honey81 [ Dank je wel. Ik ben hier al sinds 2 dagen. Ik ben van aaaaaaaaaaantwaaarpe :D . En jij? [/QUOTE] ergens ,niet zo ver van antweirpe!!!! :D :D secret ik zal je wel een pm sture ;)