Bekijk originele versie : MBO meisjes.............
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
Military_Minded
13-11-2002, 16:34
.................Wat vinden jullie van MBO meisjes???
Mijn mening:
-Over het algemeen zijn deze meiden makkelijk te krijgen....ze praten ook nog eens heel veel......maar zeggen eigenlijk niks!!!
-Ze noemen zich studenten...maar jah....je moet wel erg triest zijn.....als je echt studeert op een MBO.
-Ze gebruiken de OV 24/7!!!!!
Voeg toe!!!!!!!
P.S........Ik heb het over MAROKKAANSE meisjes
NaDoR.ZiNa
13-11-2002, 16:37
:boos: tazzz slaat egt nergens op ten eerste ik zit op school MBO en studeer dus niet!!!!!! studeren doe je op de universiteit!!!!! en jah kan er ook nix aan doen dat dat niet voor mij is weggelegd!!!! en jah ik praat veel jah gezellig tog :D en dat over ze zijn makkelijk te krijgen slaat al helemaal nergens op :boos: en ov heb ik niet eens!!!! ben ook nog geen 18 hihihihi maar jah in iedergeval ik weet niet welke marokaanse meisjes jij kent van een mbo school en wil wel graag weten waar in nederland dan???? want bij ons is dat egt niet zo!!!!!
Military_Minded
13-11-2002, 16:40
Origineel gepost door Timoucha
- Ze gebruiken ook asocial veel make-up!
Dat ook nog eens!!!!
NaDoR.ZiNa
13-11-2002, 16:41
Gebruik nooit make up maar goed praat verder praat verder zid
Military_Minded
13-11-2002, 16:41
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
:boos: tazzz slaat egt nergens op ten eerste ik zit op school MBO en studeer dus niet!!!!!! studeren doe je op de universiteit!!!!! en jah kan er ook nix aan doen dat dat niet voor mij is weggelegd!!!! en jah ik praat veel jah gezellig tog :D en dat over ze zijn makkelijk te krijgen slaat al helemaal nergens op :boos: en ov heb ik niet eens!!!! ben ook nog geen 18 hihihihi maar jah in iedergeval ik weet niet welke marokaanse meisjes jij kent van een mbo school en wil wel graag weten waar in nederland dan???? want bij ons is dat egt niet zo!!!!!
Ontkennings-Fase??????????
NaDoR.ZiNa
13-11-2002, 16:46
Neej je moet gewoon niet gaan oordelen als je toevallig een groepje marokaanse meisjes van een mbo school heb gezien dan betekent het niet dat ze allemaal zo zijn!!!!!!!!!!
wat een domme topic zeg, dit is nou typisch weer mensen over 1 kam scheren. Wanneer leren jullie het nou eens af??!! :jammer:
Eerlijk is eerlijk. over het algemeen gedragen meiden die op de MBO zitten, zich anders dan meiden op de HBO en Universiteit.
Ali Z
Military_Minded
13-11-2002, 16:50
Origineel gepost door Jehna
wat een domme topic zeg, dit is nou typisch weer mensen over 1 kam scheren. Wanneer leren jullie het nou eens af??!! :jammer:
Dat was ik bijna vergeten.
MBO meisjes zien Raymtzer als vertegenwoordiger van de Marokkanen!!!
LaLa_Zohra
13-11-2002, 16:50
Minted spreek voor jezelf wil je? komt hier de marokkaanse meiden beoordelen wat een gek, kijk eerst naar jezelf en je familie dan moet je verder lullen hier. Ik heb zo een hekel aan mensen die anderen beoordelen terwijl je ze niet eens kent?????????????????????? laat iedereen in zijn waarde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Raymzter
13-11-2002, 16:51
He als we het over mij hebben dan ga ik me er ook mee bemoeien!!!! Ik ken zat meiden (wijven) van HBO die zich als *******s en h***rtjes gedragen en ook veel make up en strakke kleren aan hebben.
dus *** niet zo man
NaDoR.ZiNa
13-11-2002, 16:52
pffff wat is het verschil tussen een meisje van het mbo of van de hbo?????? alleen opdat je een lager nivo heb ben je gelijk een domme koe en een s.let????? tazzzz donder op man
Military_Minded
13-11-2002, 16:54
Origineel gepost door Raymzter
He als we het over mij hebben dan ga ik me er ook mee bemoeien!!!! Ik ken zat meiden (wijven) van HBO die zich als *******s en h***rtjes gedragen en ook veel make up en strakke kleren aan hebben.
dus *** niet zo man
OK.....HBO'ers zijn eigenlijk ook wel triest...maar het is wel een stuk minder...als je het vergelijkt met die MBO'ers.
P-
maghrabia82
13-11-2002, 16:54
zozo nou oordeel jij maar over '' ons''.Allah kijkt mee.
verder heb ik er nix over te zeggen...
maghrabia82
Military_Minded
13-11-2002, 16:55
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
pffff wat is het verschil tussen een meisje van het mbo of van de hbo?????? alleen opdat je een lager nivo heb ben je gelijk een domme koe en een s.let????? tazzzz donder op man
Volgens mij is er geen groot niveau verschil.....tussen MBO en HBO.
P-
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.