Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik zit met een probleempje..

miss_ines_hbiba
15-05-2004, 14:22

Sinds kort heb ik famillie leren kennen van mijn vaders kant.. ik ga er best wel vaak naartoe nu.. het zijn nichten en neven van ongeveer dezelfde leeftijd als mij.. Ik heb 3 pracht nichten en nog vele leuke neven.. maar ik zit met een probleempje.. Een van die neven let heel veel op me.. en als ik vraag waarom hij dat doet zegt die omdat die bezorgd over me is.. maar hij gaat dan ook met mij in discussie over trouwen met famillie.. maar iedereen weet dat hij een vriendin heeft en als ik tegen hem zeg ja je hebt toch een vriendin zegt die .. ja dat is ook zo.. maar soms heb je geen trek meer in hetzelfde eten.. en dan kijkt hij me aan op een manier van ik wil jou.. maar ik probeer hem te negeren maar dat lukt niet.. want hij zit als het ware aan me vast geplakt.. Overal waar ik ben is hij ook.. en ik ben dit weekendje nu dus lekker thuis gebleven bij mijn moeder en dan belt hij me zegt die dat hij eraan komt met zijn zusjes.. Hij is wel een mooie jongen.. maar ik kan niet met famillie trouwen.. en is heel toevallig want zijn zusjes vragen me ineens ook of ik niets in hem zie.. of ik nog niet wil trouwen.. maar ik heb nu al binnen 1 maand 3 huwelijksaanzoeken gehad.. en ik wil het gewoon even niet.. Maar ik weet echt niet wat ik moet doen met mijn neef... weet iemand misschien wat ik moet doen.. want ik zit er eigenlijk wel mee.. hij is zo lief en mooi.. maar ik ben er gewoon niet klaar voor.. alvast bedankt.. ines

CruellaDeVil
15-05-2004, 14:26
gewoon als normaal het ho.ertje uithange dan knapt ie zelf af, dus binnen now time vind ie je dan niet meer leuk. maar asl ik in je positie zat zou ik het gewoon recht in ze gezicht zeggen, van ik vind je niet luek zoek een ander wijf uit.

Mariyah
15-05-2004, 14:29
Als je hem duidelijk hebt gemaakt dat je niet geinteresseerd in hem bent snap ik het probleem niet. Of heeft hij echt een megabord voor zijn kop. Jij wilt toch niet met hem trouwen, maak hem dat nog eenmaal duidelijk en ook zijn zusjes en probleem opgelost... :D

MoCrO_BiBi
15-05-2004, 14:31
zo dat helpt een h0ertje uit hangen nee hoor gewoon duidelijk zeggen ik wil je niet gewoon zeggen enniet bang voor hem zijn klaar maarjah wens je succes

sexywoman
15-05-2004, 14:31

Hoe oud ben je eigenlijk, als je er niet klaar voor bent moet je het ook niet doen........... maar een ding begrijp ik niet als hij al een vriendin heeft zou ik hem niet eens willen, en als hij dan als antwoordt heeft soms heb je trek in ander eten dan zou ik al helemaal niet met hem willen trouwen want dan zal hij jou na een tijdje bedriegen met iemand anders want hij wil tenslotte niet altijd hetzelfde eten..... Je moet doen wat jou het beste lijkt.........

miss_ines_hbiba
15-05-2004, 14:41
ik heb hem al uitgelegd dat ik hem niet wil.. en ik ben 19.. maar dat maakt nie uit.. maar hij zegt dat hij me 100% gaat krijgen.. hij wil gewoon niet ophouden..

DaNGeRouZLy
15-05-2004, 14:45
Origineel gepost door miss_ines_hbiba ik heb hem al uitgelegd dat ik hem niet wil.. en ik ben 19.. maar dat maakt nie uit.. maar hij zegt dat hij me 100% gaat krijgen.. hij wil gewoon niet ophouden.. wat een sukkel zeg :kwaad: zeg het tegen je ouders

shetherapy
15-05-2004, 15:00
.. licht je ouders in meissie .. .. problem solved .. .. she ..

miss_ines_hbiba
15-05-2004, 15:07
bedankt voor jullie hulp.. en ik zal er zeker wat aan doen.. thanks you girls

sexywoman
15-05-2004, 15:21
zeg dat je al iemand hebt of gek op iemand bent.........

zindelali
16-05-2004, 00:53
als je mijn zusje was had ik hem wel duidelijk gemaakt dat moet oprotten ,