Bekijk originele versie : 2 joodse bezetters te grazen genomen door palestijnse mujahideen.!!
Israël bevestigt dood militairen
GAZA-STAD - Bij een bomaanslag in het Palestijnse vluchtelingenkamp in Rafah in het zuiden van de Gazastrook zijn vrijdag twee Israëlische militairen om het leven gekomen. Door de aanslag op een militair voertuig zouden verscheidene soldaten gewond zijn geraakt, meldde een zegsman van de militante al-Aqsa Martelaren Brigades.
Israël meldde later vrijdag dat twee militairen door sluipschutters waren doodgeschoten. Een soldaat zou een Palestijnse vrouw voedsel hebben gebracht. Eerder deze week waren al zeker elf Israëlische soldaat in de Gazastrook om het leven gekomen.
Eerder op de dag werd bij een Israëlische luchtaanval op Rafah een 27-jarige Palestijn gedood.
Het Israëlische leger is intussen begonnen met de sloop van huizen in Rafah om een bufferzone te verbreden. Sommige bronnen zeggen dat mogelijk honderden Palestijnse huizen zullen worden verwoest.
De Europese Unie riep Israël vrijdagavond op onmiddellijk met de vernietiging van de huizen te stoppen..
hahahhahaha lekker dan.........................
CruellaDeVil
15-05-2004, 18:14
weer 2 joden minder :)
Blizzard
15-05-2004, 18:31
Een paar nullen achter zou beter zijn :(
SabroenDjamiel
15-05-2004, 20:42
Origineel gepost door Mus3ab_Zarqawi
De Europese Unie riep Israël vrijdagavond op onmiddellijk met de vernietiging van de huizen te stoppen.
Bla bla bla, ik haat dat schijnheilige geklets van de EU....Ondertussen financieren ze varken Sharon en al die andere kromneuzen, huichelaars....Het wordt eens dat dat de EU echt iets gaat ondernemen tegen Israel, zonder steeds te struikelen over da sentimentele gedoe rondom de holocaust waarbij de persoonlijke ervaringen van WOII weer naar boven worden gehaald tijdens 't koffie-uurtje in Brussel.....
SabroenDjamiel
15-05-2004, 21:26
Origineel gepost door Amazoelloe
Nu verlang je wel teveel, zeker als het om Varkenskoppen gaat. Hun identiteit kan niet losgekoppeld worden van heel dat holocaustgejank. Net pubers die met hun identiteit worstelen.
Eerlijk waar, ik haat dat holocaustgejank!....Ze moeten 't verdomme ns een keer laten rusten zodat ze verder kunnen en belangerijker nog; om een objectieve kijk te krijgen op de hedendaagse gruwelijkheden in Palestina, gepleegd door de nakomelingen van de "holocaust slachtoffers"......
yafelsteen
15-05-2004, 21:26
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Hoeveel zionisten zijn de afgelopen week nou vermoord...??
Maar vergeet niet dat voor elke jood! 20 Palestijnen vermoord worden!!
Vergeet dat niet broeders en zusters!!
Maar het waren er maar 2!
En inderdaad dat geblader van de EU is ook al onzin! Dat is om ons weer stil tekrijgen!! En dat lukt ze aardig moet ik zeggen!!
We zijn nu al vergeten wat er in Irak gebeurt!!! En laat staan palestina! Die hele bekende ongeval!!
DAt een vader en zijn zoon achter en prullebak verstopt waren en de joden schoten op hun 10 min lang totdat ze allebij dood waren! En de hele wereld keek er naar! Wat hadden ze dan gedaan?? Nou??
SabroenDjamiel
15-05-2004, 21:45
Origineel gepost door Fitrah
Hoeveel zionisten zijn de afgelopen week nou vermoord...??
Nou zuster, in ieder geval nie voldoende.....Liefst zie ik het getal 6.000.000 verschijnen, zoveel zionisten zie ik graag heengaan, maakt nie uit hoe als ze maar opgeruimd worden.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.