ter
19-07-2009, 14:35
Hallo, ''Sinds 2 jaar geleden marokko'' Als ik ga slapen lijkt het net of iemand me bij me keel pakt, lijkt net of je in de zee bent gevallen maar je je niet kunt bewegen. Ik wil me bewegen dat lukt niet, ik wil me ogen open doen lukt niet, ik wil roepen lukt niet. Je bent je er dus wel van bewustzijn, je bent dus eigenlijk wakker of wilt wakker worden(geen idee , het is echt raar)?, je weet wat het is en je weet wat er gaat gebeuren. Af en toe lukt het nog wel om a3oedie billah minashj shaitaan radjiem te zeggen, wat niet gelijk betekent dat hetgene je loslaat. Af en toe lukt het ook om me hoofd zeg maar een beetje te bewegen zoals deze nacht, want je wil je jezelf natuurlijk bewegen om wakker te worden. Tot hier heb ik het dus vaker gehad, maar hieronder nog nooit. Maar deze nacht was echt een lange nacht, ik ben ook net pas wakker. Ik kreeg weer dat gevoel, het duurde lang het was echt een strijd tussen mijn lichaam en hetgeen. Steeds maar proberen om wakker te worden, maar dit keer faalde ik denk ik? Het duurde echt lang daarom kreeg ik het gevoel dat ik het moest opgeven, iets in mij zei gewoon geef het op dit gaat niet meer lukken. Dus toen ik dat deed kreeg ik een gevoel wat ik nog nooit gehad heb en moeilijk te beschrijven is. Zwart alles wordt zwart, je lichaam voel je niet meer, ik overdrijf echt niet net alsof je in je graf zit met een gevoel net als of je in de achtbaan zit. Net als of de engelen je komen halen. Het gevoel wat je krijgt na dat je het zwegmaar hebt opgegeven is echt heel erg zwaar. Ik kreeg het warm, nog nooit zo warm gehad , wollah ik dacht klaar ik ben weg, ik ben dood ik wilde zegmaar nog terug naar de aarde om me moeder te zien, te voelen zij sliep hiernaast. Wat ik ook gedaan heb toen ik wakker werd elhamdoulilah. Ik was echt bang. Wat is dit? Wie heeft dit ook? Wat kan er tegen doen? Hoe gaat dit weg ? Heeft hier iemand ervaring mee, hoor ik het graag. Alvast bedankt!