Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mijn dag kan niet meer stuk ..................

Pagina's : [1] 2

LZN
15-05-2004, 13:28

Brand in Catshuis: een dode en 'enorme schade' 15-05-2004 De brandweer heeft bij het blussen van de brand in het Catshuis in Den Haag een slachtoffer gevonden. De brand is nog niet meester en er is sprake van veel rookontwikkeling. "De schade is enorm", zo meldt woordvoerder van de brandweer Fred Lek. Vermoedelijk is het slachtoffer een van de onderhoudsmedewerkers die vanochtend aanwezig waren in het Catshuis. De brandweer wil of kan dit nog niet bevestigen. De brand is uitgebroken op de begane grond. Waarschijnlijk waren de beheerder van het pand en twee onderhoudsmedewerkers bezig met het vernissen van de gerenoveerde vloer. Bij het afwerken en schoonmaken is volgens Lek wellicht iets fout gegaan waardoor er rond acht uur een 'kleine explosie' ontstond. Vervolgens breidde de brand zich uit. De brandweer gaat nog verder onderzoek uitvoeren wanneer de brand geblust is. Dat moet meer inzicht geven over de oorzaak van de brand in het historische Catshuis. De renovaties aan het 17e eeuwse Catshuis hebben rond de 15 miljoen euro gekost en zijn tot op heden nog niet volledig afgerond. Op de begane grond van het Catshuis bevinden zich de ruimtes die gebruikt worden voor staats- en werkbezoeken en andere representatieve ontvangsten van de minister-president. De brand ziet er rond tien uur zaterdagochtend 'rustig' uit. Lek denkt niet dat het Catshuis gebruikt kan worden tijdens het Nederlandse voorzitterschap van de Europese Unie dat per 1 juli begint. De rook- en waterschade zou te groot zijn. jammer dat meneer J.P. niet aan wezig was ..

CitriC
15-05-2004, 14:11
15 miljoen euro..

Peej
15-05-2004, 14:16
"Mijn dag kan niet meer stuk"???? Dus jij bent weer blij dat er iemand overleden is. Of ben je stiekem teleurgesteld dat er niet méér mensen aanwezig waren (getuige de zinssnede waarin je aangeeft dat "meneer J.P." niet aanwezig was.). Dat Catshuis wordt wel weer opnieuw opgeknapt hoor. Dat wordt gewoon verzekeringswerk. Mensen die blij zijn met de dood van anderen zijn compleet ziek in hun hoofd. Misschien een ideetje om je te laten nakijken.

Saartje20
15-05-2004, 14:20
Nou Peej, niet alle Marokkanen zijn zo hoor, hij is 1 van de uitzonderingen gelukkig genoeg, die lachen bij het leed van anderen. Men denkt dan dat men gerechtvaardigd is, als men onrechtvaardig behandeld wordt/werd. En dan denkt men dat dit de "wapens" zijn om mee te strijden, terwijl ze het zo 10 maal erger maken, en geen haar beter zijn dan de mensen die ze vuil maken. Spijtig word ik mee gegeneraliseerd met domkoppen als hij.

Peej
15-05-2004, 14:26

Origineel gepost door slajeslag nou er vallen genoeg onschuldige doden ,kijk bv naar irak of palastina ,daar maak ik me meer druk dan 1 stoere amerikaan ,die beeindigt is als en kipzonderkop ja ook je heb gelijk wat die dode nederlander betreft . ik ben niet blij dat die nederlander dood is gegaan ,maar door dat kabinet ,in brand is gevlogen .en trouwens 1 nederlander meer of minder maak ook niet zo veel uit . Ten eerste is het kabinet niet in de fik gevlogen maar de ambswoning van de premier. En ten tweede ben je nog zieker in je hoofd dan ik al dacht. Als ik zo kijk naar het roodgemaakte stukje tekst.

Schatje75
15-05-2004, 14:28
Origineel gepost door Peej Dat Catshuis wordt wel weer opnieuw opgeknapt hoor. Dat wordt gewoon verzekeringswerk. De minister is niet in het pand geweest, maar volgens haar is de roet- en rookschade groot. Het Catshuis is niet verzekerd. Uit kostenoverwegingen verzekert de overheid zijn gebouwen nooit, legde een zegsman van de Rijksvoorlichtingsdienst uit.

sahira
15-05-2004, 14:29
Origineel gepost door slajeslag Brand in Catshuis: een dode en 'enorme schade' 15-05-2004 De brandweer heeft bij het blussen van de brand in het Catshuis in Den Haag een slachtoffer gevonden. De brand is nog niet meester en er is sprake van veel rookontwikkeling. "De schade is enorm", zo meldt woordvoerder van de brandweer Fred Lek. Vermoedelijk is het slachtoffer een van de onderhoudsmedewerkers die vanochtend aanwezig waren in het Catshuis. De brandweer wil of kan dit nog niet bevestigen. De brand is uitgebroken op de begane grond. Waarschijnlijk waren de beheerder van het pand en twee onderhoudsmedewerkers bezig met het vernissen van de gerenoveerde vloer. Bij het afwerken en schoonmaken is volgens Lek wellicht iets fout gegaan waardoor er rond acht uur een 'kleine explosie' ontstond. Vervolgens breidde de brand zich uit. De brandweer gaat nog verder onderzoek uitvoeren wanneer de brand geblust is. Dat moet meer inzicht geven over de oorzaak van de brand in het historische Catshuis. De renovaties aan het 17e eeuwse Catshuis hebben rond de 15 miljoen euro gekost en zijn tot op heden nog niet volledig afgerond. Op de begane grond van het Catshuis bevinden zich de ruimtes die gebruikt worden voor staats- en werkbezoeken en andere representatieve ontvangsten van de minister-president. De brand ziet er rond tien uur zaterdagochtend 'rustig' uit. Lek denkt niet dat het Catshuis gebruikt kan worden tijdens het Nederlandse voorzitterschap van de Europese Unie dat per 1 juli begint. De rook- en waterschade zou te groot zijn. jammer dat meneer J.P. niet aan wezig was . 15 miljoen euro?? Wat een geld, en dan ook nog eens opgaan in rook!! Ik leef mee met de nabestaanden van het slachtoffer.

Peej
15-05-2004, 14:34
Origineel gepost door slajeslag nou en herhaling dan ,1 nederlander meer of minder maak ook niet uit ,laat me lekker ziek zijn dan . Nou, voor mensen zoals jij zie ik toch liever een vorm van gedwongen behandeling.

Saartje20
15-05-2004, 14:38
Origineel gepost door slajeslag over dom koppen gesprokken kijk eerst naar je zelf voor dat ,je iemand voor domheid uit maakt , je ben trouwens ook ontmaskert ,weer en zionist bij , die zeg voor doet als een marokkaan . vergeet natuurlijk niet de irakse en palastijne ,vrouwen en kinderen die door westers worden vermoord en verkracht . Ontmaskert? Spelen we mee in de Matrix of zo? Omdat ik jou als persoon niet kan uitstaan ben ik een zionist? Weet je, Generaliseer maar verder, je begrijpt het duidelijk niet...........

Peej
15-05-2004, 14:42
Origineel gepost door slajeslag nou heb het echt niet nodig ,misschien moet je in en gedwongen behandeling ,voor je drinkprobleem , Drinkprobleem?

Saartje20
15-05-2004, 15:52
Origineel gepost door slajeslag en ik wil het ook niet begrijpen, ik ben niet zo snel; over te halen en zekker niet door zo en dome zionist als jou ,en weet je wat jou zet ik ook op de negeer lijst . niet dat ik bang ben van jou of zo ,maar meer om dat ik geen zien heb om de hele dag ,met jou bezeg te zijn . Ben je niet zo snel over te halen om weg te stappen van je racisitische gedachten? Ja dan kan ik wel begrijpen. Bekijk toch de dingen niet zo simpel en in "rassen" joh, maar beoordeel iedereen op zijn mens zijn. Als je echt zo begaan bent met het leed van mensen, dan moet je huilen VOOR ALLE ONSCHULDIGE DODEN OVER DE GEHELE WERELD. Als je lacht met de dood van een onschuldig mens, dan ben je geen haar beter dan die Zionisten en een onmens. Hshoema.

Pagina's : [1] 2