Bekijk originele versie : aids/ hiv & marokkanen
tonymontana
15-05-2004, 12:55
stel je voor dat het je zou gebeuren dat je hiv (aids) besmet raakt eigenschuld dikke bult zou je zeggen moet je maar aan de regels van de islaam houden dan gebeurt jou dit niet ;) maar goed :)
stel je voor je komt er achter dat je hiv besmet bent hoe zal jij dit aan je family vertellen ik zelf ik zou t nooit gaan vertellen ik zou mn koffer pakken en naar een land gaan waar ik dan rustig af zal sterven ik kan die schaamte niet verdragen die verspreid word en hoe mensen je zullen gaan behandelen niemand zal je nog een hand geven enzo maar goed allah iester waha ik zou m echt weg gaan en niks teggen mn family zeggen :(
voorkomt hoop ellende :)
deze discusie had ik met wat vrienden en zij zeiden allemaal dat ze gewoon vertrekken zonder wat tegen iemand te zeggen .
lailalial
15-05-2004, 18:02
Origineel gepost door CoalitieGenie
1 op 3 marok hoez heeft aids wat mij beterft alleen merken ze er niks van!!
Denkt ge?
mocro_souhaila
15-05-2004, 18:04
Daarom moet mijn man eerst een doktersverklaring halen, voordat ik met hem trouw:D...klinkt misschien dom, maar ik wil niet ook ziek worden, omdat hij zo een stomme fout gemaakt heeft!!
Kuss Souhaila
berbertje00
15-05-2004, 18:06
Origineel gepost door mocro_souhaila
Daarom moet mijn man eerst een doktersverklaring halen, voordat ik met hem trouw:D...klinkt misschien dom
Neej klinkt niet dom :)
Daarom moet mijn man eerst een doktersverklaring halen, voordat ik met hem trouw...klinkt misschien dom, maar ik wil niet ook ziek worden, omdat hij zo een stomme fout gemaakt heeft!!
Kuss Souhaila
nu heb je me op een idee gebracht ;-)
mocro_souhaila
15-05-2004, 18:19
Origineel gepost door emaneke
Daarom moet mijn man eerst een doktersverklaring halen, voordat ik met hem trouw...klinkt misschien dom, maar ik wil niet ook ziek worden, omdat hij zo een stomme fout gemaakt heeft!!
Kuss Souhaila
nu heb je me op een idee gebracht ;-)
Ja tog...blijf je je hele leven maagd, trouw je met een gast die zo een ziekte heeft..LAJEHFET!!! Beter voorkomen, want het is neit te genezen;)
Daarom moet mijn man eerst een doktersverklaring halen, voordat ik met hem trouw:D...klinkt misschien dom, maar ik wil niet ook ziek worden, omdat hij zo een stomme fout gemaakt heeft!!
Kuss Souhaila
Het klinkt inderdaad dom.
Een huwelijk is in de eerste plaats gebouwd op vertrouwen. Als je het huwelijk al zo wantrouwend íngaat -want daar komt het op neer, je vertrouwt een man niet op zijn woord en dus moet hij je maar een en ander op zwart/wit bewijzen-, hoe moet het dan verder in de voor je liggende jaren van de levenslange verbintenis?
Het heeft veel weg van die domme praktijken die nog niet zo lang geleden weleens in Marokko werden gebezigd: een meisje vlak voor haar trouwen bij de dokter dumpen om een of ander mythologisch vliesje te onderzoeken.
Maar wat betreft het besmet zijn met AIDS; als je al zo dom bent geweest om zoiets door je eigen onvoorzichtigheid op te lopen, dan moet je wel de verantwoordelijkheid voor je EIGEN daden nemen en proberen hetgeen je is overkomen ten goede aan te wenden. In plaats van weg te vluchten naar een ander land (waarmee je waarschijnlijk de mensen om je heen alleen maar nog meer pijn doet, omdat je ze verlaat), kun je beter proberen te voorkomen dat mensen eenzelfde fout maken.
Maar zoals al gezegd: Broek dichthouden tot na de slaat oe slem, dan zul je niets te mauwen hebben. :moe:
mocro_souhaila
15-05-2004, 19:04
Volgens jou is het ook dom , maar tegenwoordig kan je NIEMAND meer vertrouwen...De enige mensen die ik vertrouw zijn me ouders!!
Dus ik ga niet me leven verzieken, terwijl het makkelijk te voorkomen is...
Volgens jou is het ook dom , maar tegenwoordig kan je NIEMAND meer vertrouwen...De enige mensen die ik vertrouw zijn me ouders!!
Dus ik ga niet me leven verzieken, terwijl het makkelijk te voorkomen is...
Met zo'n mentaliteit moet je eerst maar eens een man zien te vinden die überhaupt leeghoofdig genoeg is om een levenslange verbintenis aan te gaan met een mokkel dat hem niet vertrouwt.
Dan pas aankomen met absurde eisen.
Oh en vergeet je niet ook zelf een maagdelijkheidsverklaring af te halen bij je a.s. schoonmoeder als je eenmaal De Gestoorde -nee, niet De Ware- hebt gevonden?
Dank je. :moe:
coalitiegenoot
15-05-2004, 19:53
Origineel gepost door lailalial
Denkt ge?
yep :rolleyes:
praatjes
15-05-2004, 19:56
En wat te denken van al die soa's die je van bijna elk meisje uit Amsterdam wel niet krijgen kan!
Origineel gepost door praatjes
En wat te denken van al die soa's die je van bijna elk meisje uit Amsterdam wel niet krijgen kan!
Het mannelijk equivalent van Mocro-Souhaila. :moe:
Marueccoss
15-05-2004, 20:50
Eerst testen die handel insha allah....
mocro_souhaila
15-05-2004, 21:23
Origineel gepost door TooCool
Het mannelijk equivalent van Mocro-Souhaila. :moe:
problemen mee?? :rolleyes:
mocro_souhaila
15-05-2004, 21:24
Origineel gepost door Marueccoss
Eerst testen die handel insha allah....
Precies, als mijn man me vraagt een hiv-test te doen..dan doe ik dat gewoon hoor, ik weet dat ik nooit wat heb egdaan, dus waarom moeilijk doen??
als ik het van hem vraag, heeft hij ook het recht het aan mij te vragen:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.