Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : LPG auto

Mimounroffa
18-07-2009, 22:21

Ik twijfel om nu een lpg auto te halen. Kan iemand me meer vertellen of LPG autos over het algemeen duurdere belasting hebben en of ze zuinig zijn?

pagitnoten
19-07-2009, 02:56
Fokking dure belasting.. Fokking goedkope tank. Je moet gewoon kijken hoelang je van plan bent die auto te houden en hoeveel km's je van plan bent ermee te maken. .. Als je hem maar voor even gaat houden, raad ik je toch een diesel of benzine aan..

master_at_work_
19-07-2009, 04:45
Ik twijfel om nu een lpg auto te halen. Kan iemand me meer vertellen of LPG autos over het algemeen duurdere belasting hebben en of ze zuinig zijn? heel erg goedkoop rijden, je betaalt de belasting gewoon hetzelfde als een benzine auto. Maar als de lpg tank op autopapieren staat betaal je een beetje meer omdat je auto dan meer weegt door de gas tank.Maar je rijdt alsnog goedkoper dan een diesel en een benzine. Het is dus gewoon een benzinemotor, dus beter geen lpg halen die meer dan 200.000 km op teller heeft.:hihi:

Mimounroffa
19-07-2009, 15:49
Dank jullie wel voor de reacties. Hoeveel ben ik kwijt aan belasting per kwartaal voor een middelgrote auto zoals peugeot 307 en golf 5?

Faicell
19-07-2009, 15:55

Belastinghoogte voor een dieseluitvoering x0.66 = belastinghoogte van een lpg uitvoering. Dat is het ongeveer, dus niet exact. Voor een golf 5 zul je dus rond de 190/200 kwijt zijn aan belasting