Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : La carte international??? VERPLICHT

Pagina's : [1] 2 3 4

pringles
18-07-2009, 17:34

salaam aleikoem, Kan je marokko in en uit met alleen een nederlandse paspoort, dat ik daar een visum koop? dat ik als toerist marokko inga? Ik kan mijn C.I.N. nergens vinden, dus ben van plan om zonder te gaan... Ik ga met het vliegtuig inshallah

amira00
18-07-2009, 17:37
is verplicht hoor.. op straat in marokko vraagt de zjardamia altijd naar een la cart als je die niet heb kan je een boete krijgen (zo is het mij altijd vertelt) en wat ik zelf weet is dat ze bij de douana .. als je met de vliegtuig gaat altijd erna vragen!. Die van mij haal ik over 3 weken op insha allah

pringles
18-07-2009, 17:54
Maar kan ik niet als een toerist gaan dan? visum kopen bij aankomst. Inshallah, ik heb hem wel maar ik weet niet waar die is en mijn ouders zijn in marokko. Ik heb hem gezocht in het huis van mijn ouders maar waloe

As_Sa7wa
18-07-2009, 18:40
officieel kunnen ze niet echt iets maken als je met een nl paspoort reist.. dat zei ook consulaat hier.. maar als je et hebt kan je et beter meenemen.. in marokko geldt geen visum plicht voor niet marokkanen dus visum kopen kan niet

zina-yasmina
18-07-2009, 18:42

is verplicht hoor.. op straat in marokko vraagt de zjardamia altijd naar een la cart als je die niet heb kan je een boete krijgen (zo is het mij altijd vertelt) en wat ik zelf weet is dat ze bij de douana .. als je met de vliegtuig gaat altijd erna vragen!. Die van mij haal ik over 3 weken op insha allah moest je ook gegevens van je vader el7elemedia meenemen?

-PreciousLady
18-07-2009, 18:42
Als je m niet hebt, moet je met een visum gaan net als een Nederlandse toerist die je dan moet aanvragen bij de Marokkaanse ambassade in NL. Succes jongen, wel adviseer ik je nog eens goed te zoeken, bespaart je enorm veel moeite. Goede reis allemaal!

-PreciousLady
18-07-2009, 18:43
moest je ook gegevens van je vader el7elemedia meenemen? Als je je eigen Marokkaanse paspoort hebt is dat voldoende, heb je die niet, dan voldoen kopietjes van het gedeelte waar jij en je vader op staan in de el7elemedenia.

zina-yasmina
18-07-2009, 18:48
Als je je eigen Marokkaanse paspoort hebt is dat voldoende, heb je die niet, dan voldoen kopietjes van het gedeelte waar jij en je vader op staan in de el7elemedenia. ik heb een eigen marokkaanse paspoort, maar die is ook verlopen. ik moet la carte gewoon verlengen, dus het kan wel met je paspoort (ook al is die verlopen) kan niet komen aan el7helemedania van mijn vader.

-PreciousLady
18-07-2009, 18:49
ik heb een eigen marokkaanse paspoort, maar die is ook verlopen. ik moet la carte gewoon verlengen, dus het kan wel met je paspoort (ook al is die verlopen) kan niet komen aan el7helemedania van mijn vader. Omdat hij in Marokko is..?

zina-yasmina
18-07-2009, 18:51
Omdat hij in Marokko is..? juist ja

Younes.
18-07-2009, 19:02
Bij 't consulaat kreeg ik pas te horen dat je ook gewoon met je Nederlandse paspoort binnen kan komen. Dus zonder Visum of La carta legra.

zina-yasmina
18-07-2009, 19:03
Bij 't consulaat kreeg ik pas te horen dat je ook gewoon met je Nederlandse paspoort binnen kan komen. Dus zonder Visum of La carta legra. nou weet ik het ook niet meer en ik moet boeken:moe: Ik dacht dat je la carte zowiezo daar moest hebben als id,.

Younes.
18-07-2009, 19:05
nou weet ik het ook niet meer en ik moet boeken:moe: Ik dacht dat je la carte zowiezo daar moest hebben als id,. That's what they told me...

-PreciousLady
18-07-2009, 20:54
Yasmina, vraag aan je vader of hij een kopie kan maken en het je kan faxen, naar je werk/internetcafé of whatever.. Wat ik heb gehoord is dat voor NL'ers een Nederlands paspoort voldoende is, maar wanneer ze zien dat je Marokkaan bent, eisen ze ook Marokkaanse papieren te zien. Dat heb ik dan weer gehoord..

pringles
18-07-2009, 21:54

Bedankt allemaal, Wollah heb mij rot gezocht maar ik weet echt niet waar die kan zijn. Ik ga gewoon zo inshallah.maar een visum plicht is er niet in marokko??

Pagina's : [1] 2 3 4