Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe Zie Jij Je Toekomst???

NaDoR.ZiNa
13-11-2002, 14:45

Ik ben wel benieuwd hoe jullie jezelf over een aantal jaren zien!!!!!! Inshallah trouw ik met mijn schatje :Iluvu: en wil 3 lieve kinderen ik hoef niet per se zo rijk te zijn en alles te hebben!!! (zou wel leuk zijn hihi) ik wil gewoon een normaal leuk levendje leiden en een mooie baan hebben en mijn mannetje moet dat natuurlijk ook he!!! en verder wil ik dat iedereen gezond blijft!!!!! inshallah!! en jullie??????? :zwaai:

mimi_tangaouia
13-11-2002, 14:48
Origineel gepost door NaDoR ZiNa Ik ben wel benieuwd hoe jullie jezelf over een aantal jaren zien!!!!!! Inshallah trouw ik met mijn schatje :Iluvu: en wil 3 lieve kinderen ik hoef niet per se zo rijk te zijn en alles te hebben!!! (zou wel leuk zijn hihi) ik wil gewoon een normaal leuk levendje leiden en een mooie baan hebben en mijn mannetje moet dat natuurlijk ook he!!! en verder wil ik dat iedereen gezond blijft!!!!! inshallah!! en jullie??????? :zwaai: dan woon ik een mooie grote eengezinwoning en een grote tuin twee autos voor de deur en een paar kleine babys ( ik ben gek op babys) en een grote voor en achtertuin en dan ben ik gelukkig

LaZina
13-11-2002, 18:05
Dan woon k Insh'Allah met mijn schatje in een mooi huisje, met 2 auto's voor de deur en Insh'Allah 4 kinderen...... Jaja ik zie t al helemaal voor me.... En dan moet iedereen wel gezond en gelukkig zijn anders ben ik ook niet gelukkig Thallah x x x x

NaDoR.ZiNa
13-11-2002, 18:06
hihihihihi egte meisjes droom zo te zien

Tnawie
13-11-2002, 18:10

Ik zie mezelf graag als grote wettenschapper die een lang onderzoek naar de wettenschappelijk verzen in koran achter de rug heeft. Of ik nou in grote eengezinswoning of in een krape kamer woon maakt mij nie zoveel uit.

Military_Minded
13-11-2002, 18:19
Dit kan een leuk topic worden........Waar zijn de marokkaanse materialisten????

Tnawie
13-11-2002, 18:25
Origineel gepost door GEBROKEN klasse :goedzo: d3ii liya want t wordt een lange weg, k moet eerste mn studies hier in hollanda af maken om daarna insh allah naar Egypt of saodie arabie te gaan om daar Islam te studeren. Dan pas kan ik met mn onderzoeken beginnen. insha allah komt mn droom uit

nour_el_3oejoen
13-11-2002, 18:26
ik zie mezelf al zitten in een groooooottte villa, met een hele dure mooie auto voor de deur, natuurlijk ben ik dan getrouwd met een superknappe, lieve, aardige etc etc man....enne die hartstikke rijk is :D enne we zijn dan heel gelukkig en dat ik een goede baan heb ( mn echtgenoot ook) en dat soort dinge :) ps: ik ben niet materialistisch hoor :D

Military_Minded
13-11-2002, 18:27
Origineel gepost door nour_el_3oejoen ik zie mezelf al zitten in een groooooottte villa, met een hele dure mooie auto voor de deur, natuurlijk ben ik dan getrouwd met een superknappe, lieve, aardige etc etc man....enne die hartstikke rijk is :D enne we zijn dan heel gelukkig en dat ik een goede baan heb ( mn echtgenoot ook) en dat soort dinge :) ps: ik ben niet materialistisch hoor :D Nee dat ben je zeker niet!!!

Cina
13-11-2002, 18:29
Hoe mooier het beeld dat je in je hoofd hebt gecreeƫrd over jouw perfecte toekomst, hoe groter de teleurstelling zal zijn.... Ik wil Inshallah eerst studeren, dat heeft prioriteit...daarna zien we wel verder :)

GoudenGids
13-11-2002, 18:36
later wil ik inshallah : 1) trouwen met de allerliefste man op aarde 2) mezelf ontwikkeld hebben tot een volwassen vrouw 3) no kids of anders 11 :D ...kiddin' 3 ofso 4) mijn ouders die mij steunen 5) financieel niet ongemakkelijk zitten 6) lekker kunnen koken (ik bak er nu nix van) 7) ...... maar nu eerst er kei-tegenaan

nour_el_3oejoen
13-11-2002, 18:36
Origineel gepost door Military Minded Nee dat ben je zeker niet!!! :cool: ;) :) :zwaai:

GekkeTurk
13-11-2002, 19:09
Mijn toekomst? Insallah trouwen met mijn schatjee Een goede baan bezitten met 2 mooie kinderen (1 jongen en 1 meisje) en financieel goedzitten een goede baan dus met mijn muziek doorbreken (nationaal) en als ik ooit engelstalig ga(internationaal) mijn eigen studio bezitten ja insallah dat me dromen uitkomen

sherine
13-11-2002, 19:30
mag ik ook fantaseren????? ik trouw met me lieve vertrouwde man eerst maken we een grote werledreis.we hebben 4 huizen hier in nl in egypte in marokko en een strandhuisje op hawai ofzo....met een vette jacussie fitnesruimte zwembad hmmmmmm heerlijk.....jah ik wens dat..... en een auto nou nou doe mij maar een jeepie en een cabriotje chevrolet bmw ofzo laten we het bij 4 simpele autotjes houden.ooow en ik wil ook een vette harley...ga ik lekker romantisch scheuren op me moter met me man al broekpoepend achterop... als we helemaal genoten hebben klaar zijn voor het echte leven hoop op 4/5 gezonde kindertjes.......als deze man het is die ik nu heb dan zie me kindjes met van die groenbruinige ogen en kroeshaartjes met een tintje ahhhh heerlijk....wheoooee ben ik huisvrouw en werkt me man en dan komt hij s`avonds thuis gaan we lekker met het hele gezinnetje smullen.helpt iedereen met de tafel opruimen.dan stoppen we samen de kinderen in bed.lees ik ze een verhaaltje voor kom ik beneden en dan heb me man thee gezet met een gebakje en heeft ie een lekker voetbadje voor me klaar gezet...... ohhh mensen dat is het leven...

miss_arif
13-11-2002, 20:33

Origineel gepost door rifboy020 ik zie me toekomst met een meisje van een jaar of 17 uit de bergen. want die marocmeisjes van hier zijn allenmaal afgelikt door die *** antilianen. :kwaad: :kwaad: spijtig dat je er zo over denkt, en erbij,wie zegt dat alle meisjes zo zijn????????:verdomme: