Bekijk originele versie : test je vriendin jongens
tonymontana
14-05-2004, 21:42
laat een goede vriend van jou haar bellen en kijk of ze een gesprek met hem aan gaat gaat het gesprek vlot en vind ze t ok dat hij haar belt dan moet je haar een schop gevenb en op zoek gaan naar een andere meisje
dit geld natuurlijk ook andersom meiden mogen ook hun vriendje testen
maar ik vind het kunnen je meid testen als ze iets met jou heefdt dan hoeft ze niet met een andere gozer aan de lijn te hangen toch ;)
kamillia83
14-05-2004, 21:45
Vertrouw je jouw vriendin dan niet?
Bovendien...het hoeft niks te betekenen wanneer dat meisje erachter probeert te komen wie die gast is die haar belt.
tonymontana
14-05-2004, 21:45
Origineel gepost door Caram
Bla.nl
Gra.nl
Maar als je vertrouwen in elkaar hebt is dat nergens voor nodig. Anders heb je telkens weer wantrouwen jegens elkaar. Of als je met een goede moslim(a) trouwt, gebeurd het niet vaak dat hij/zij teruggebelt wilt worden.
Wel natuurlijk als je denkt dat je partner achter je rug om met een ander scharreld :D
Origineel gepost door tonymontana
Gra.nl
testen hoort niet pipo
tonymontana
14-05-2004, 21:47
Origineel gepost door kamillia83
Vertrouw je jouw vriendin dan niet?
Bovendien...het hoeft niks te betekenen wanneer dat meisje erachter probeert te komen wie die gast is die haar belt.
ik vertrouw niemand
en over het onderwerp tel gelijk op hangen en verder gaan waar je mee bezig was als mensen geheimzinnig gaan doen weet je dat het niets goed voor spelt ;)
Serieus... er zit wat in!!! :)
tonymontana
14-05-2004, 21:49
testen hoort niet pipo
pipo zeg je maar tegen je vrienden :nerd:
en waarom hoort het niet joop ik mag toch mn meid testen of ze wel betrouwbaar is :nerd:
CruellaDeVil
14-05-2004, 21:51
Gra.nl
deze is goed :)
pipo zeg je maar tegen je vrienden :nerd:
en waarom hoort het niet joop ik mag toch mn meid testen of ze wel betrouwbaar is :nerd:
joop zeg je maar tegen je vrienden :nerd:
en liefde moet je voelen, niet testen :nerd:
of ben je zo onzeker? :nerd:
:p ze3ma ik heb er verstand van
tonymontana
14-05-2004, 21:54
joop zeg je maar tegen je vrienden :nerd:
en liefde moet je voelen, niet testen :nerd:
of ben je zo onzeker? :nerd:
:p ze3ma ik heb er verstand van
mn zub kan je voelen :nerd:
nee ik heb er geen verstand van ;) ik neem t zekere voor t onzekere :nerd:
mn zub kan je voelen :nerd:
nee ik heb er geen verstand van ;) ik neem t zekere voor t onzekere :nerd:
óh!
kamillia83
14-05-2004, 22:05
ik vertrouw niemand
en over het onderwerp tel gelijk op hangen en verder gaan waar je mee bezig was als mensen geheimzinnig gaan doen weet je dat het niets goed voor spelt ;)
Dat is niet goed van je. Is het niet zo dat je zonder vertrouwen sowieso geen relatie kunt opbouwen? Of denk jij hier anders over?
Kijk, ik kan begrijpen dat wanneer een persoon zou bellen dat je op z'n minst wilt weten wie het is en wie hem/haar jouw nr heeft gegeven,snappie?
marocalhoceima
14-05-2004, 22:26
laat een goede vriend van jou haar bellen en kijk of ze een gesprek met hem aan gaat gaat het gesprek vlot en vind ze t ok dat hij haar belt dan moet je haar een schop gevenb en op zoek gaan naar een andere meisje
dit geld natuurlijk ook andersom meiden mogen ook hun vriendje testen
maar ik vind het kunnen je meid testen als ze iets met jou heefdt dan hoeft ze niet met een andere gozer aan de lijn te hangen toch ;)
Daarom wil ik niks met jongens te maken hebben.
Omdat ze niet genoeg hebben aan je woord, dat sneaky gedoe achter je rug om. Vertrouwen heb je of niet.
Heb je nu geen vertrouwen in je vriendin kun je het net zo goed nu uitmaken, want zonder vertrouwen is er geen sprake van een relatie.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.