Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zwanger

Pagina's : [1] 2 3 4

FemmeDuMaroc__
16-07-2009, 15:07

Damens,, Wie heeft er ervaring over zwangerschap,, Hiermee bedoel ik,, hoe wordt je zwanger,, En als je zwanger bent,, wat voel je dan,, wat zijn de verschijnselen.. Graag serieuze reacties Aubb:hadj: UUppppp:banana:

azino_inoe
16-07-2009, 15:12
je voelt je misselijk hoofdpijn zo heb ik gehoord:o

zina_tangaouia
16-07-2009, 15:32
Damens,, Wie heeft er ervaring over zwangerschap,, Hiermee bedoel ik,, hoe wordt je zwanger,, En als je zwanger bent,, wat voel je dan,, wat zijn de verschijnselen.. Graag serieuze reacties Aubb:hadj: UUppppp:banana: HAHAHA ga terug naar marokko

azino_inoe
16-07-2009, 15:33
HoceimaGangster! :o ja je bent ook van alhoceima:)

FemmeDuMaroc__
16-07-2009, 15:53

hoe zit het met voorvocht,, heb gehoord dat je daar ook zwanger van kunt rake,. En als een jonge nou net nie in je klaarkomt, dus wnr tie voelt dat tie klaarkomt dat tie em dan eruit haalt en op je klaarkomt maak je dan ook kans?? xxx

FemmeDuMaroc__
16-07-2009, 15:57
Hoe word je zwanger...? Ooievaar bregnt kind, kind kruipt in buik, kind komt uit buik NOgmaaals serieuze reacties aub:jammer: Waarom brengt trekt mijn topic altijd randdebielen aan:confused: Jeetjee:( Uppppp Lady'sss

azino_inoe
16-07-2009, 15:58
hoe zit het met voorvocht,, heb gehoord dat je daar ook zwanger van kunt rake,. En als een jonge nou net nie in je klaarkomt, dus wnr tie voelt dat tie klaarkomt dat tie em dan eruit haalt en op je klaarkomt maak je dan ook kans?? xxx dan niet de zaadcellen moeten in je baarmoeder vallen niet buiten als hij zijn ding eruit haalt

FemmeDuMaroc__
16-07-2009, 15:59
EN als tie nou heel weinig in je klaarkomt? ook niet tog,, heb gehoord dat het egt erin moet sgieten bij wijze van.. xx

FemmeDuMaroc__
16-07-2009, 16:06
JA, van voorvocht kan je ook zwanger geraken als ie ermee in je is geweest. Voorvocht bevat namelijk ook levende zaadjes. Naa hoeveel tijd begin je te merken dat je zwanger bent.. xxx

FemmeDuMaroc__
16-07-2009, 16:11
Ik ben zo dom dat ik mn menstruatie nooit bijhou,,, jeetje Hahaha.. Ik w8 gwn af tot eind Augustus en als ik dan nog nie ongesteld ben dan gaa ik een test halen,, xx

azino_inoe
16-07-2009, 16:12
EN als tie nou heel weinig in je klaarkomt? ook niet tog,, heb gehoord dat het egt erin moet sgieten bij wijze van.. xx als hij weinig schiet dan niet

azino_inoe
16-07-2009, 16:13
Ik ben zo dom dat ik mn menstruatie nooit bijhou,,, jeetje Hahaha.. Ik w8 gwn af tot eind Augustus en als ik dan nog nie ongesteld ben dan gaa ik een test halen,, xx heb je te veel gemastruebeerd? dan heb je echt weinig kans om je zo snel klaar te komen want je cliris kan een tijd gevoelig worden

FemmeDuMaroc__
16-07-2009, 16:14
Voel je van te voren ook pijn in je buik ofso,, Pijn waarvan je denkt,, Dit klopt nie,,,?? Ik weet er haast niks van dus vandaar al mn vragen.. Hoe zit et met de pil.. Kan je die ook slikken naadat je seks hebt gehad of moet et egt daarvoor?? xx

FemmeDuMaroc__
16-07-2009, 16:15
heb je te veel gemastruebeerd? dan heb je echt weinig kans om je zo snel klaar te komen want je cliris kan een tijd gevoelig worden IK vat je bedoeling nie,,

FemmeDuMaroc__
16-07-2009, 16:22

UPPPPPPPPPP DAMENSSS:banana:

Pagina's : [1] 2 3 4