Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Camera boven verkeerslicht!

Asma...
16-07-2009, 01:51

Waarvoor dienen die camera's? Ze zijn zwart en hangen bovenop de verkeerlicht. Ik weet niet of je ze in Nederland hebt. Maar in België wel dus. Ik reed daarnet door oranje en het licht sprong op rood toen voor ik helemaal wegreed.

Asma...
16-07-2009, 01:56
Als ik me niet vergis zijn die camera's ervoor om de infrastructuur (met name de grotere wegen) in Nederland te monitoren. Als er een file/ongeval of iets dergelijks plaatsvind, worden deze beelden geraadpleegd om op afstand de juiste keuze's te kunnen maken en indien nodig hulp te verschaffen. Maar deze camera hing boven op een verkeerslicht midden in het centrum :rolleyes:

Asma...
16-07-2009, 02:00
En houd daarmee wellicht het verkeer in de gaten? Ik weet het niet. Dat kan. Ik dacht eerder dat het op de voetgangers gericht was.

Asma...
16-07-2009, 02:12
Met wat als doel? Degene die door rood oversteken een boete opleggen ofzo :maf:

wattaw
16-07-2009, 02:16

nee om jouw in de gaten te houden:P ze denken "Asma heeft rijbewijs dus overallllllllll camera's plaatsen" :P

Asma...
16-07-2009, 02:17
nee om jouw in de gaten te houden:P ze denken "Asma heeft rijbewijs dus overallllllllll camera's plaatsen" :P off course :hihi:

wattaw
16-07-2009, 02:39
off course :hihi: :D

just_to
16-07-2009, 15:59
hallo ik heb t op het nieuws gezien . zijn inderdaad voor de infrastructuur. er werd duidelijk gezegd absoluut niet voor boetes,dat dacht ik ook namelijk

Ap_Du_Anvers
26-07-2009, 20:35
Dat zijn verkeersregelaars. zij bepalen hoelang het licht moet aanblijven voor ze overschakelen naar rood of groen. Dus zo kunnen ze de lichten wijzigen naargelang het verkeer op de weg. Files en dergelijke....