Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : prositutie is dat goed of nee?

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
14-05-2004, 18:52

ik vind van ja want anders is heel veel meisje verkracht enzo..

grendel
14-05-2004, 19:17
Een noodzakelijk kwaad. Jammer genoeg hebben mannen bij hun geboorte geen kruis-control-chip mee gekregen :D

ZeYNeP_Z
14-05-2004, 19:42
Origineel gepost door gataartje00 ik vind van ja want anders is heel veel meisje verkracht enzo. Als er geen prostituees waren, waren veel meisjes nu besprongen door gefrustreerde Tarzan-achtige enge mannen. p.s Gataartje,niet dat mijn Nederlands zo goed is,hoor, maar open aub geen topic meer als je niet eens je mening kan verwoorden :rolleyes:

klonbyz
14-05-2004, 20:09
Je discrimineert onze blanke vrienden!Voor hun moet de keus "oooh lekker minderjarige kinderen,doe mij er ook 1" ook worden toegevoegd.

grendel
14-05-2004, 20:16

Origineel gepost door klonbyz Je discrimineert onze blanke vrienden!Voor hun moet de keus "oooh lekker minderjarige kinderen,doe mij er ook 1" ook worden toegevoegd. Dat is pedofilie, Klon :D Zoals gebezigd in de nachtclubs van Casablanca waar minderjarige Marokkaanse meisjes aan vette volgevreten Arabische sjeiks worden verslten.

AboeAbdullah
14-05-2004, 23:40
Origineel gepost door gataartje00 wat smeer jij poep in jij hoofd ofzo? marokkanen is blank alleen niet soms uit sahara zijn net als negerskleur. Jij zijn seker ook net oet Saharah gekummen GA NEDERLANDS LEREN Haha wat een integratie Ga eens op het forum van nieuwrechts schrijven dan kunnen we lachen Wat zeggen ze bij nieuwrechts tegen zo'n jongens: aanpassen of opkrassen

CitriC
14-05-2004, 23:40
Origineel gepost door ZeYNeP_Z Als er geen prostituees waren, waren veel meisjes nu besprongen door gefrustreerde Tarzan-achtige enge mannen. p.s Gataartje,niet dat mijn Nederlands zo goed is,hoor, maar open aub geen topic meer als je niet eens je mening kan verwoorden :rolleyes: De meeste verkrachtingen worden niet gepleegd omdat mannen te lang droog staan ofzo. Meestal is het een kwestie van vernederen enzovoorts..

miss_kaftan
14-05-2004, 23:44
Origineel gepost door gataartje00 ik vind van ja want anders is heel veel meisje verkracht enzo. :maf:

CitriC
14-05-2004, 23:45
Gataartje hou nou maar op met je toneelstukje..

AboeAbdullah
14-05-2004, 23:46
Origineel gepost door gataartje00 bek houwe ouwe! ik prate goed nederlands vettekees. haha bek houwe ouwe In wel jaren 70tig dorp woon jij? toch niet Staphorst he? Onee daar lopen zo nog 60 jaar achter

Naizah
14-05-2004, 23:57
Origineel gepost door CitriC Gataartje hou nou maar op met je toneelstukje.. idd hij doet net of ie geen hollands kan praten. :(

Saartje20
15-05-2004, 00:23
Origineel gepost door klonbyz Je discrimineert onze blanke vrienden!Voor hun moet de keus "oooh lekker minderjarige kinderen,doe mij er ook 1" ook worden toegevoegd. Waar het hart van vol is...................

Saartje20
15-05-2004, 00:34
Of prostitutie al dan niet voordelen biedt aan de samenleving laat ik in het midden. Het is misschien wel een goede oplossing voor seksueel gefrustreerde mannen, en mannen met bepaalde psychische obsessies en fetishes zoals graag vrouwen vernederen, domineren, rollenspel spelen, enz.... Bij vrouwen bouwt seksuele frustratie geleidelijk aan af, en bij mannen heeft men het tegenovergestelde effect, een soort van opbouw van frustratie tot ie zijn ding echt kwijt MOET. Je kan ook op een gezonde manier zin hebben naar die dingen, maar als mannen er echt een psychische obsessie voor krijgen is prostitutie wel een goede oplossing hiervoor. Men kan zijn obsessie waarmaken+ zijn frustraties worden verlost. Dus als er geen prostituees waren, waren er misschien wel meer gestoorde gekken die vrouwen op straat iets aandoen. Ik kan natuurlijk ook helemaal verkeerd zijn, is maar een gissing :zwaai:

klonbyz
15-05-2004, 03:16
Origineel gepost door Saartje20 Waar het hart van vol is................... Tis dat je Belg bent.

esiyaa
15-05-2004, 13:07

Zoiets noem je handel in mensenvlees... Dat mensen dat goed kunnen keuren :jammer:

Pagina's : [1] 2 3 4