Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alle negafats hierverzamelen!!!!!

Pagina's : [1] 2

Ra7ma_fi_Eldien
14-05-2004, 17:33

Salaam Allaykoem Ik kom er als maar niet uit... Willen alle neggafats van henna tot stoelen hier verzamelen.. en mij hun creaties of spullen laten zien, de prijs mag je mij pmmen insha Allah. Ik ben van plan binnenkort het huwelijk in te gaan. Maar ik ben bezig met zoeken, maar ik heb tot nu toe niets gevonden. Ik heb wel iets in mijn gedachten, maar je kunt altijd naar een second opinion vragen. Plaats hier je adressen, website's, foto's, noem maar op! ik wacht op jullie reakties insha Allah Djazaakoum Allahogaryin alvast, Salaam Allaykoem

beppie_truus
14-05-2004, 22:43
heb je er mischien aan gedacht om zelf de negeffa's op te zoeken. Er zijn weinig negaffa's die hier foto's willen plaatsen omdat ze bang zijn dat hun style/jurken worden gekopierd.

Ra7ma_fi_Eldien
14-05-2004, 22:51
Jou moest ik trouwens hebben.. hmmm die ene witte jurk die je hebt geplaatst ik heb daarop gereageerd, verhuur jij die?? let me know insha Allah.. And maybe u are right.

Ra7ma_fi_Eldien
14-05-2004, 22:53
Jullie kunnen ook alles naar mij toe mailen [klik hier op! http://forums.marokko.nl/images/email.gif (http://forums.marokko.nl/member.php?s=&action=mailform&userid=64975)] (in verband met geheimhouding van ontwerpen, stijlen en dergelijke) Ik hoor jullie reakties Insha Allah....

Ra7ma_fi_Eldien
16-05-2004, 01:22

Salaam Allaykoem Beppie truus help me Insha Allah is die witte jurk van jou?? verhuur jij die. Ik wacht nu al 2 dagen op je reaktie, Djazaak Allah O gayrin Wa salaam Allaykoem

beppie_truus
16-05-2004, 12:23
Origineel gepost door Ra7ma_fi_Eldien Salaam Allaykoem Beppie truus help me Insha Allah is die witte jurk van jou?? verhuur jij die. Ik wacht nu al 2 dagen op je reaktie, Djazaak Allah O gayrin Wa salaam Allaykoem Sorry voor de late reactie maar die jurk verhuur ik niet ;)

Ilham1
16-05-2004, 22:54
Dag meissie, Ik denk niet dat alle negeffats marokko.nl opzoeken om hun fotos te versturen. Anyways de 2 beste vind ik saloua uit amersfoort en hafida uit maarsen. Groeten, Najat

Ra7ma_fi_Eldien
17-05-2004, 13:12
Wa Salam Allaykoem warahmatoeAllaho Wabarakatohoe met foto's sturen bedoelde ik dat ze het per mail naar mij persoonlijk op sturen. Want ik heb recht op om te bekijken hoe die jurken eruit zien? Gheer insha Allah.. ik zie het allemaal wel. Nog bedankt meid!!! Wa salaam Allaykoem

Zin_d_Midar
17-05-2004, 14:01
Negaffa is haram:hihi:

dinalina22
17-05-2004, 14:04
sorry zin d midar daar zijn ze nog steeds niet op uit. sommige zeggen dat het is toegelaten en andere zeggen van niet.

Ra7ma_fi_Eldien
17-05-2004, 15:14
Origineel gepost door Zin_d_Midar Negaffa is haram:hihi: Salaam Allaykoem Geef mij daar eens een Authentieke Hadit of een Aya uit de koran.. Zo niet Verwijder je bericht. En moge Allah je je vergeven. Wa Salaam Allaykoem

Ra7ma_fi_Eldien
17-05-2004, 15:15
Een (ware) moslim is iemand die het vermijdt andere moslims met zijn tong of zijn handen te kwetsen.” Overgeleverd door: Al-Boechari

Zin_d_Midar
17-05-2004, 16:24
Origineel gepost door Ra7ma_fi_Eldien Salaam Allaykoem Geef mij daar eens een Authentieke Hadit of een Aya uit de koran.. Zo niet Verwijder je bericht. En moge Allah je je vergeven. Wa Salaam Allaykoem Make-up is toch haram in de islam alleen voor je man en binnenshuis dus dan krijg je het al!! Maar doe wat je niet laten kunt meid! :jammer:

Zin_d_Midar
17-05-2004, 16:25
Origineel gepost door Ra7ma_fi_Eldien Een (ware) moslim is iemand die het vermijdt andere moslims met zijn tong of zijn handen te kwetsen.” Overgeleverd door: Al-Boechari O gut kwets ik je nou? Ale wat bent ge een rare beslama en doe je best!!! Moge allah je vergeven! Zogenaamde moslima.. :jammer: OUT!

Ra7ma_fi_Eldien
17-05-2004, 23:38

Is het toegestaan om een Negaffa in te huren? Vraag: Ik zou U graag willen vragen of het toegestaan is in de islam een Negaffa te huren bij een huwelijk.Met Negaffa bedoel ik een vrouw(of ploeg) die gehuurd wordt om de bruid te kleden en te schminken.Sommige zeggen dat dit haram is ,maar ik weet niet waarom.Zou u mij aub kunnen helpen. Antwoord: In de naam van Allah de Barmhartige de Genadevolle Beste zuster Zin 'n Midar Het is toegestaan en aan te raden om de bruid te versieren op de dag wanneer zij in het huwelijk treed voor de bruidegom. De bedoeling is dat zij haar schoonheid alleen vertoont aan haar man en niet als een pop gaat staan tussen de menigte zoals bij vele huwelijken gebeurd. Zolang men niet in overtreding valt in hetgeen wat Allah verboden heeft gesteld, kan men zich versieren zoals hij/zij wil. Vrouwen moeten hun kuisheid bewaken, het is voor vrouwen niet toegestaan om hun schoonheid aan mensen te vertonen waarvoor dit niet getoond mag worden. Wa salaam Allaykoem

Pagina's : [1] 2