Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : geen idee

rotterdamm
15-07-2009, 18:14

Heej Yasmina, ik zit met een vraag, Ik ga binnekort naar Marokko naar een vriend van mij, hij is al eerder vertrokken en is daar met zijn familie. Nu wil ik graag wat meenemen voor zijn ouders. Alleen weet ik eerlijk gezegd niet echt wat ze op prijs zullen stellen. Ben zelf Nederlands en weet ik niet of ik de juiste keuze kan maken. Misschien beledig ik ze wel door iets te geven. Op mijn werk werken ook een aantal Marokkaanse mensen waaraan ik het morgen ook aan zal vragen, maar ik probeer het hier ook. Wat is een gepast geschenk, gebaar of cadeau richting de ouders? Ik ga trouwens met het vliegtuig, dus het moet niet te groot en te zwaar zijn. Ik ontvang graag een reactie, Groetenn uit Rotterdam

rotterdamm
15-07-2009, 18:16
Ik richt mijn vraag nu wel aan Yasmina, maar eigenlijk aan iedereen op dit forum.

Ssalma25
16-07-2009, 16:29
wat ik altijd makelijk vind en voor de hand liggend is een geurtje met body lotion of iets dergelijks. waar komen die mensen vandaan? je kan voor die ouders ook goede slipers kopen! van die zachte slippers van leer geen teen slipers!