Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kben hopeloos verliefd

Pagina's : [1] 2

LZN
14-05-2004, 16:41

Salam e3likoem, Ik ben een paar maanden terug 5maanden verliefd geweest op een jongen....Maar een vriendin van mij zei steeds dat hij mij niet wilt dat hij geen goede vriend zou zijn en ga zo maar door ik hield echt zoveel van hem...maar dankzij roddels en hoe me vriendin over hem praattte was ik hem maar gaan vergeten ookal was dat heel moelijk ik moest maar laten blijken dat ik hem was vergeten en ik kon er met niemand over praten....uiteindelijk was ik hem vergeten....Maar diep in me hart hou ik nogsteeds van hem wollah...Nu ben ik op een andere jongen verliefd hij is de eerste om wie ik dagen 8erlekaar huil.....op sgool overal. Maar nu heb ik met die ene vriendin weer ruzie om hem...(de zelfde vriendin die zei dat die andere jongen geen goede jonge is) Zij hoort roddels over mij en hem maar ze wilt het mij niet vertellen... Ik weet wel een roddel maar die wil ik gewoon uit haar mond horen want zij heeft daar zelf mee te maken. Ik hou zo veel van hem das nie meer nornmaal wat ik moet doen weet ik niet want op sgool kijken we elkaar wel aan en heel diep inelkaars ogen en wel lang.... kben gewoon zo moe van al die roddels,maar kwil hem niet weer vergeten door die roddels of omdat mensen dat zeggen want die fout heb ik al een keer gedaan en die fout doe ik nie opnieuw. Wat moet ik doen Liefs Senna.

BentFes
14-05-2004, 17:20
Ten eerste MAAK je een fout. :) Bedoel ik niet lullig, ofzo. ;) Ten tweede, zolang jij en die jongen geen relatie hebben is het goed. Laat mensen lekker zeggen wat ze willen zeggen. Zolang jij niks verkeerds doet, is het goed. ;) Besides, het is niet erg om verliefd te zijn. :) Beslema :zwaai:

Misz_Lovelady
14-05-2004, 19:41
meid.. mensen praten toch wel of je wel iets doet of niets.. maar jah als jullie band/liefde sterk genoeg is.. dan overleeft t alles..

Screech_Bep
14-05-2004, 20:49
Origineel gepost door rifgirl14 Salam e3likoem, Ik ben een paar maanden terug 5maanden verliefd geweest op een jongen....Maar een vriendin van mij zei steeds dat hij mij niet wilt dat hij geen goede vriend zou zijn en ga zo maar door ik hield echt zoveel van hem...maar dankzij roddels en hoe me vriendin over hem praattte was ik hem maar gaan vergeten ookal was dat heel moelijk ik moest maar laten blijken dat ik hem was vergeten en ik kon er met niemand over praten....uiteindelijk was ik hem vergeten....Maar diep in me hart hou ik nogsteeds van hem wollah...Nu ben ik op een andere jongen verliefd hij is de eerste om wie ik dagen 8erlekaar huil.....op sgool overal. Maar nu heb ik met die ene vriendin weer ruzie om hem...(de zelfde vriendin die zei dat die andere jongen geen goede jonge is) Zij hoort roddels over mij en hem maar ze wilt het mij niet vertellen... Ik weet wel een roddel maar die wil ik gewoon uit haar mond horen want zij heeft daar zelf mee te maken. Ik hou zo veel van hem das nie meer nornmaal wat ik moet doen weet ik niet want op sgool kijken we elkaar wel aan en heel diep inelkaars ogen en wel lang.... kben gewoon zo moe van al die roddels,maar kwil hem niet weer vergeten door die roddels of omdat mensen dat zeggen want die fout heb ik al een keer gedaan en die fout doe ik nie opnieuw. Wat moet ik doen Liefs Senna Ik hoop maar niet dat die 14 voor je leeftijd staat, stel je voor zo jong en al vriendjes gehad...

Mocro4eva
14-05-2004, 20:57

Origineel gepost door Screech_Bep Ik hoop maar niet dat die 14 voor je leeftijd staat, stel je voor zo jong en al vriendjes gehad... :giechel:

achie25
14-05-2004, 23:27
Origineel gepost door rifgirl14 Ik ben 15 is dat zo erg dan? is dat jong.... en ik heb maar 1vriendje gehad want die vorige jongen was ik alleen verliefd op. Kis MAAR 1 vriendje??? Ewa mezjaaan... :jammer:

Hadria
15-05-2004, 02:04
Origineel gepost door rifgirl14 en oja voor achie25 Wil je me nou vertellen dat jij nooit een vriendin heb gehad. Jah MAAR 1 VRIENDJE en wat dan nog Ga met je poppen spellen i.p.v. jongens. Die zijn te hoog gegrijpen voor jou 1 vriendje op je veertiende voor dat je 25 jaar bent heb je half NL gehad.

Hadria
15-05-2004, 02:04
Origineel gepost door rifgirl14 ze heeft al een vriend en lekker ook ze komt niks tekort... denk ik dan? Ga ze al met hem naar bed……..?

CrazyInLove
15-05-2004, 11:54
haha goede vraag hadria, want tegenwoordig :rolleyes:

achie25
15-05-2004, 11:55
Origineel gepost door rifgirl14 en oja voor achie25 Wil je me nou vertellen dat jij nooit een vriendin heb gehad. Jah MAAR 1 VRIENDJE en wat dan nog Van mij part neem je er het komend jaar nog eens 10. Op mn 14e dacht ik aan hele andere dingen...

Hadria
15-05-2004, 20:09
Origineel gepost door rifgirl14 over me vriendin...nee ze is nog maagd,alleen ze krijgt alles duurste parfum goude ketting dus waarom jaloers? en ik ben geen **** halloo maar kvraag hier wat ik moet doen en niet met wie ik allemaal heb gehad?? liefs Senna 14 jaar en duur parfum en gouden ketting. Of bedoel je Duurdere deodorant en schelpen ketting. Je bent nog geen ho-er op je viertiende, maar dat wordt je zeker als je zo doorgaat.

missie_19
15-05-2004, 20:17
Ewa hadria laat haar nou maar, als zij vindt dat ze goed bezig is moet jij er nie druk om maken

Hadria
15-05-2004, 20:22
Origineel gepost door missie_19 Ewa hadria laat haar nou maar, als zij vindt dat ze goed bezig is moet jij er nie druk om maken Daarom is dit forum Om elkaar advies te geven en elkaar te helpen. Ik geef haar goed advies.

soumeia
16-05-2004, 00:10
he meid je bent 15jr weet je wat ik deed op die leeftijd ik was nog tikkertje aan het spelen met vriendjes en vriendinnetjes. en jij zegt ik heb een vriend en bla blabla he meid je bent nog te jong voor dat soort dingen. een jongen hoort naar jou te komen en niet jij naar een jongen. maar roddels zal je altijd blijven horen of je nou goed bezig bent of slecht maakt niet uit

soumeia
17-05-2004, 09:27

ja van je fouten kan je leren maar als je weet dat je het fout is waarom zou je ze dan doen je weet van te voor toch al dat het fout is. b.v je weet dat je niet mag stelen. toch doe je het en je krijgt je straf je moet maand vast zitten. dan ga je toch ook niet zeggen van je fouten kan je leren want je wist al dat het fout is. dus wat je zei klopt niet meid.

Pagina's : [1] 2