Bekijk originele versie : Wie Kent Westernunion!!!
hassantje
15-07-2009, 13:31
Wie van jullie heeft wel eens gehoord van WesternUnion of er zelfs ervaring mee. Ik ben bezig met een marktonderzoek ernaar.. En zou graag jullie ervaringen en meningen horen! ook in vergelijking met bijvoorbeeld MoneyGram of Moneytrans enz..
Help me Out!! Laat van je horen allemaal:)
shoukran
Als ik aan WesternUnion denk, dan denk ik aan Nigeriaanse oplichters.
hassantje
15-07-2009, 14:22
Als ik aan WesternUnion denk, dan denk ik aan Nigeriaanse oplichters.
Younes,
dankje wel voor je reactie! dat kan ik dan ook opnemen inderdaad! die had ik nog niet eerder gehoord! haha!
maar heb jij zelf ervaring ook met WesternUnion of een andere moneytransfer bank of niet?
Gr. hassan
iraqpower86
15-07-2009, 14:27
Wie van jullie heeft wel eens gehoord van WesternUnion of er zelfs ervaring mee. Ik ben bezig met een marktonderzoek ernaar.. En zou graag jullie ervaringen en meningen horen! ook in vergelijking met bijvoorbeeld MoneyGram of Moneytrans enz..
Help me Out!! Laat van je horen allemaal:)
shoukran
hey 100% veilig en is erg goedkoop als je geld overmaakt naar buitenland
en ze hebben veel connecties in de midden oosten en afrika
ik heb zelf 1 keer gebruikt en is best oke
maar ze vragen te veel en je moet acount aanmaken eerst
en je kan alles online regen je hoef niet in de winkel te zijn
als je eenmaal account heb kan je geld van je bank gelijk via internet bankieren
maghreb_site
15-07-2009, 15:59
Als ik eerlijk moet zijn vind ik paypal het beste.
Het beste middel als je geen gebruik kunt of wilt maken van rekening nummers etc. Wordt wel gebruikt door oplichters en criminelen aangezien het geld altijd anoniem gestort kon worden. Tegenwoordig moet je met ID storten maar daar hebben ze wel valse ID's voor.
Heb het zelf wel eens gebruikt voor een snelle afhandeling of bij een chinese leverancier die niet getraceerd wilde worden. Maar voornamelijk gebruik ik toch paypal.
Experience
15-07-2009, 19:42
Ik ken Western union wel. Ik heb daar pas geleden geld gestuurd naar mijn oom in Marokko.
Goede ervaring.
Younes,
dankje wel voor je reactie! dat kan ik dan ook opnemen inderdaad! die had ik nog niet eerder gehoord! haha!
maar heb jij zelf ervaring ook met WesternUnion of een andere moneytransfer bank of niet?
Gr. hassan
Nee, ik maak daar geen gebruik van. Ik gebruik alleen PayPal.
goede ervaring,vind het beter dan moneytransfer ofso...
Zakaria_25
28-07-2009, 16:11
Wat ik ook dom vind is dat je maar max. 5.5 rug kan overmaken. En het is fucking duur!
green_eyes
28-07-2009, 19:18
maak er regelmatig gebruik van. Heb tot nu toe geen slechte ervaringen met hun gehad
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.